۱۳۹۰ آذر ۴, جمعه

دو پرسش از اسلامیست های مخالف خامنه ای و هوادارانشان



در این چند روز دو اتفاق یا بهتر است بگویم دو خبر باعث شد دو پرسش از کسانی مطرح کنم که هوادار اسلام سیاسی و مخالف سکولاریسم هستند که می توان به اصلاح طلبان هواداران دوران خمینی و همینطور نهضت آزادی و افرادی مانند بنی صدر و چند تن دیگر که با وجود این سی و سه سال نکبت بار هنوز از اسلام سیاسی سخن می گویند اشاره کرد.
نخستین اتفاق انتشار تصاویر برهنه علیا دختر مصری در وبلاگ شخصی اش بود که به دنبال آن هم فیسبوکی برای حمایت از این دختر مصری راه افتاد و هم بسیاری برای حمایت از او تصاویر برهنه خود را منتشر کردند که چند زن و مرد ایرانی هم در این میان بودند (البته من خودم انتشار تصاویر برهنه مردان را به دلایلی اصلا مناسب ندانستم که جای بحثش اینجا نیست).
در هر حال پس از انتشار تصاویر این دختر در وبلاگش فتواها و دستورات زیادی از جانب مختخواران اسلامی برای مجازات او صادر شد تا اینکه سرانجام امروز این دختر در میدان التحریر قاهره مورد ضرب و شتم شدید و وحشیانه مسلمانان قرار گرفت.
حال نخستین پرسش از اسلامیست هایی که در عین حال خود را آزادیخواه می دانند این است که موضعشان در برابر آن مفتخوارانی که به دلیل انتشار تصاویر برهنه این دختر در وبلاگ شخصی اش (وبلاگ هر انسان کاملا جزو حریم اوست و او مختار است هر چیزی را که مناسب دانست و خواست در آن قرار دهد) بر علیه جان او فتوا صادر کرده اند چیست؟ آیا قرار است در فردای ایران هم اگر کسی به هر دلیلی به خواست خودش تصویر برهنه یا نیمه برهنه خود را منتشر کرد بر علیه جان و سلامتی اش آشکارا دستور صادر شود و حکومت و دولت و پلیس هم هیچ واکنشی نشان ندهند و یا طرف آن مفتخوار عمامه به سر را بگیرند؟ این همان آزادی است که مد نظر شماست؟

دومین اتفاقی که سبب شد پرسشی دیگر در ذهنم نقش ببندد کشته شدن رافق تقی نویسنده مخالف اسلام آذربایجانی آن هم پنج سال پس از فتوای قتل او از سوی آفت الله لنکرانی بود.
این عمل ضد انسانی فتوای قتل صادر کردن را خمینی هم درباره سلمان رشدی انجام داده بود.
حال پرسش دوم من از این اسلامیست ها و هوادارانشان این است که در آزادی که مد نظر آنهاست آیا کسی می تواند آزادنه بر علیه اسلام و دین و خدا بنویسد یا سخن بگوید و در عین حال کسی فرمان قتل یا زندانش را صادر نکند؟

اگر کسی هم به راستی آزادیخواه و سکولار است ولی به هر دلیلی از شخص یا اشخاصی حمایت می کند که اسلامگرا هستند حداقل این پرسشها را از کسانی که هواداریشان را می کند بپرسد.

پیروز باشید. پاینده ایران و ایرانی. به امید ایرانی آزاد و آباد و به امید آگاهی ایرانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران