۱۳۹۰ آذر ۱۴, دوشنبه

ایرانیان و پرستش استخوان های پوسیده خیانتکاران داخلی و جنایتکاران خارجی


در روزهایی هستیم که شیعیان در سرزمینمان برای مردن چند عرب در 14 قرن پیش بر سر و صورت خود می زنند آن هم در حالی که رهبر آن اعراب یعنی حسین بن علی که طمع قدرت او را به آنجا کشانده بود جزو کسانی بوده که در سرزمین ما ایران نیاکان ما را به قتل رسانده. این چیزی نیست که من و امثال من از خودمان ساخته باشیم. تاریخ نویسان بزرگ اسلام از طبری تا بلاذری و ابن اسفندیار همگی نقل کرده اند اما ایرانیان شیعه که خواه نا خواه بیشتر مردم ایران هستند این چیزها برایشان معتبر نیست و ترجیح می دهند جفنگیات آخوندهای عمامه ای و کت و شلواری را بپذیرند و این ماجرا هیچ ارتباطی هم به تحصیلاتشان ندارد. از متخصص تا بی سواد در این امر سواری دادن به آخوند اشتراک عمل دارند و با افتخار هم سواری می دهند.
تازه به فرض محال هم که چرندیات آخوندها درباره حسین درست باشد. ایرانی برای چه پس از 14 قرن اشک می ریزد و این اشک ریختن چه سودی برایش دارد؟ اگر برای مظلومیت حسین است انسانهای از او مظلومتر نه در میان تازیان بلکه در میان خود ایرانیان بسیار بوده اند. کافی است زندگی ابر قهرمان ایران بابک خرمدین و چگونگی مرگش را مطالعه کنیم تا درک کنیم. تازه بابک برای بیرون راندن مهاجمان عرب از ایران می جنگید اما گریه کردن و بر سر زدن برای او هم حماقت است. همین دو سال پیش بود که اتفاقا در همان روز عاشورا هم میهنان ما با عبور عمدی ماشین پلیس از روی بدنشان به قتل رسیدند و همه دنیا این صحنه را دیدند ولی کسی برای آن کشته شدگان اشک نمی ریزد آن هم در حالی که صحنه دلخراش مرگ آنها را دیده و برای حسین خود را پاره می کنند زیرا آخوند اینگونه می خواهد و تحصیلکرده و بی سواد به خوبی به آخوند سواری داده و می دهند.
زمانی خمینی گجستک گفت که این محرم و سفر است که اسلام را زنده نگه داشته. برخی این سخن او را مسخره کردند و می کنند اما این گفته خمینی حداقل درباره تشیع کاملا درست است زیرا در این دو ماه شیعیان از هر جنس و هر قشری از مردم که باشند تنها بدون هیچگونه اندیشیدن بر سر و سینه و صورت خود می کوبند و آن آخوند و مداح هم روضه و نوحه می خواند و هر شب پول هنگفتی می گیرد و در راه نگهداری از تشیع تلاش می کند زیرا کار و کاسبی و مفتخواری اش به ماندگاری این مذهب حماقت آلود بستگی دارد. پس خمینی خیلی هم بیراه نگفته است.
به راستی چرا اینگونه است؟ چرا ما ایرانیان استخوانهای کسانی را می پرستیم و برای مردنشان اشک می ریزیم که یا اساسا هیچ خدمتی به ایران و ایرانی نکرده اند و یا از آن بدتر به دست خودشان یا سربازانشان در ایران فجیع ترین جنایات انجام شده؟
آیا ما ایرانیان به آن اندازه از تاریخ نا آگاه هستیم که حتی در چنین نمونه های آشکاری نمی توانیم خدمتگزار را از جنایتکار و خیانتکار تشخیص بدهیم؟
این موضوع تنها به تازیان صدر اسلام و جنایاتشان در ایران محدود نیست بلکه در دوران معاصر هم متاسفانه همین است. آخرین نمونه ای که به آن برخورد کردم درباره میرزا کوچک خان بود. چند روز پیش سالروز مردن میرزا کوچک خان در کوه های خلخال و بازگشت گیلان به آغوش گرم میهن بود برخی از هم میهنان از میهن پرستی او و جنبش جنگل چنان سخن می گفتند که من گمان کردم که درباره شخص دیگری سخن می گویند زیرا مشخص نیست کسی که خودش و جنبشش برای جدا شدن گیلان از ایران و تبدیلش به یکی از جمهوری های شوروی تلاش می کردند میهن پرستی اش در کجا بوده؟ چند روز دیگر سالروز بازگشت آذربایجان به آغوش میهن است و احتمالا باید از منظر چنین افرادی پیشه وری و فرقه دموکرات جزو میهن پرستان محسوب شوند و از آن سو قاضی محمد و شیخ خزعل هم همگی میهن پرست هستند.!!!
این درد نا آگاهی وحشتناک از تاریخ نقش بسیار زیادی در بدبختی امروز جامعه ایران دارد. این درد و زخم عمیق فرهنگی است که سبب شده بخش بزرگی از جامعه ایرانی به دنبال این جنایتکاران و خیانتکاران باشد. اگر این مشکل تنها از سوی آخوندها و جمهوری اسلامی بود شاید به این اندازه دردناک نبود اما زمانیکه مخالفین جمهوری اسلامی آگاهانه یا ناآگاهانه همه یا شماری از این جنایتکاران و خیانتکاران به عنوان میهن پرست معرفی می کنند به عمق این فاجعه فرهنگی پی می بریم.متاسفانه فعلا تنها کاری که از دستمان بر می آید تا اندکی از عمق این زخم فرهنگی کم کنیم همین نوشتن و سخن گفتن است و راه حل اصلی روزی است که این دستگاه تشیع دستش از قدرت کوتاه شود و آن زمان است که می توان به وسیله یک نظام آموزشی مدرن که تنها و تنها بر پایه علم (و نه هیچ مذهب و ایدئولوژی دیگر) بنا شده باشد این درد فرهنگی را درمان کرد و حداقل به نسلهای آینده به جای این چرندیاتی که به عنوان تاریخ به خورد داده شد واقعیات را عرضه کرد.
ما مردم کارمان ایراد داشته و هنوز هم دارد و هنوز هم بخش عمده مردم ایران برای این جنایتکاران و خیانتکاران اشک می ریزند و از مردنشان ناراحت هستند و از آن بدتر برخی از این شبه روشنفکران و روشنفکرنمایان هستند که به جای آنکه به مانند یک روشنفکر واقعی پیشرو باشند و بدون هیچ ترسی اشکال و ایراد جامعه خود را بگویند برای اینکه خودشان را در دل مردم جا کنند مرتب هندوانه زیر بغل ما مردم می گذارند و از آگاهی و درست بودن کارهای مردم سخن می گویند زیرا بیش از آنکه به دنبال کمک به جامعه خود باشند به دنبال وجاهت خود نزد مردم هستند.

و اینگونه است که ایرانیان استخوان های پوسیده خیانتکاران داخلی و جنایتکاران خارجی در سرزمینشان را می پرستند.

پیروز باشید. پاینده ایران و ایرانی. به امید ایرانی آزاد و آباد و به امید آگاهی ایرانی

۶۷ نظر:

  1. میهن پرست
    یک عکست رو بزار تا بهتر بشناسیمت
    ایرانی واقعی نمی ترسه
    ضمنا ایرانیان هم دین زرتشت را داشتند و بی دین نبودند
    خودت هم خوب میدانی که هیچ وقت سکولاریسم در ایران حاکم نخواهد شد
    شعار نده
    تو چکار کردی برای وطنت
    اسمت و کذاشتی کاوه و فامیلت رو میهن پرست
    شور حسینی داری داداش
    عکس یادت نره
    البته اگر جرات داری
    ایرانی

    پاسخحذف
  2. می ترسه اگه عکس بزاره آبجیت عاشقش بشه!آخه بی ناموس،نظر میزاری درست بزار!فاتحه این مملکت رو شما عرب پرستهای حرومزاده خوندین!اگه الان حسین زنده بشه خداییش با همون شور حسینی آبجیتو میدی بهش شب تنها نباشه؟

    پاسخحذف
  3. بااین همه حماقت....ندارنداین ملت ....جزاین رژیم لیاقت

    پاسخحذف
  4. ای جوانی که خود ر تاریخ دان و ایرانی و وطن پرست میدانی این را بدان وقتی عمر خلیفه قاتل اعراب نامه به پادشاه ساسانی داد که به خدا ایمان آور و دست از آتش پرستی بردار او خطاب به عمر گفت بهش بگبد که آتش را ما نماد خداوند میدانیم و از 5 هزار سال پیش ما در این سرزمین پروردگار را میپرستیم اگر تو ادعا میکنی ایرانی هستی ایرانی از حد اقل 2000 سال قبل اسلام وجود خدا را درک کرده و او را می پرستیده است.

    پاسخحذف
  5. آقا اینروزا بیشتر از اینکه دلمون با تو باشه ظاهرمون با توئه آقا ! پشت شیشه ماشینمون با رنگ قرمز نوشتیم یا حسین قربون لب تشنه ات برم ! دورو برش هم رنگ قرمز پاشیدیم که دل بیشتر کباب بشه که یعنی اره … اینا خونه ! زنگ موبایلمون از ابوالفضل و چشمای قشنگش میگه ! لباس سیاه پوشیدیم … محاسن رو بلند کردیم … یه عده چفیه انداختن دور گردنشون ؛ یه عده شال سبز انداختن ! بدن ها بوی گلاب میده ! تسبیح به دست گرفتیم ! اقا کیف میکنی از این ظاهر قشنگ و بچه مسلمونیمون ؟ …. صب تا شب رادیو تلویزیون و پخش ماشینامون همه هی میگن مظلوم حسین … حسین جان !

    میدونی آقا … این کارا شده کار هر ساله ما ! هر سال سینه میزنیم … اشک میریزیم … نوحه میخونیم … داد میزنیم ! هی قربون صدقه ات میریم … هی زار میزنیم …هی غش میکنیم … هی ضعف میکنیم ! هی تو سرمون میزنیم … هی دیوونه میشیم ! هی از علی اکبر میگیم.. از علی اصغر میگیم… از لب تشنه … از تیر حرمله … از قنداق خونی … از سر بریده ! از خیمه های سوخته ! از شام غریبان ! از اه یتیمان ! … بازم بگم اقا ؟

    آقا معذرت ! اما راستش دل خیلی از ماها با تو نیست ! خیلی از ماها حسینی نیستیم الکی هی میگیم حسین …حسین ! این حسین حسین گفتنمون … این تو سرو سینه زدنمون دوزار نمی ارزه ! اقا جون اگه ادم حسینی باشه مگه ریا میکنه …؟ مگه گرونفروشی میکنه …؟ مگه حق بچه یتیم رو میخوره ؟ مگه وعده سر خرمن میده ؟ مگه دروغ میگه ؟ مگه دنبال ناموس مردم راه میفته ؟ مگه مردم ازاری میکنه ؟ مگه مال بیت المال رو چپو میکنه ؟ مگه حق رو ناحق میکنه ؟ مگه دین رو به دنیا میفروشه ؟ مگه ربا خواری میکنه ؟ دِ نمیکنه دیگه اقا !

    اقا شرمنده خیلی از ماها دلمون رو نتونستیم راست و حسینی کنیم افتادیم به جون ظاهرمون … اقا خیلی از ما نتونستیم مسلمون باشیم شدیم مسلمون نما … فقط ظاهرمون قشنگه ! اینو گفتم که نگی نگفتی ! نگی میخواستیم گولت بزنیم ! کارمون خرابه اقا ! خودمون میدونیمُ بس

    پاسخحذف
  6. اگر این خورشت قیمه نبود این امام حسین هم نبود. اگر در این مراسمات عزاداری غذا نبود آیا کسی هم میرفت؟! وارد کوچه شدم چند نفر عبور می کردند یکی شون میگفت سر ایستگاه هم غذا می دهند هم امشب و هم فردا شب ! تا بخانه رسیدم در این فکر بودم که این مردم چرا اینقدر کوته فکر هستند؟ چرا اینقدر که دغدغه خوردن غذا دارند و تو این چند روز این کوچه های شهر را میگردند ببیند کجا غذایی هست تا دلی از عزا در بیارند یک ساعت هم دغدغه آزادی کشورشان و خودشان را داشته باشند و به آن فکر کنند یک ساعت هم وقت بگذارند در اعتراضات شرکت کنند و دنبال آینده ای بهتر باشند ! با این مردم به کجا می خواهیم برسیم؟! آزادی ؟ دمکراسی؟ دردناکه دردناک

    پاسخحذف
  7. بيچاره چه می کشی خودت را ديگر نشود حسين زنده
    کشتند وگذشت ورفت وشدخاک خاکش علف و علف چرنده
    من هم گويم يزيد بد کرد لعنت به يزيد بد کننده
    اما دگر اين کتل متل چيست وين دسته‏ی خنده آورنده
    تخم چه کسی بريد خواهی با اين قمه های نا برنده
    آيا تو سکينه‏ای که گويی سو ايستمبرم عميم گلنده
    کو شمرو تو کيستی که گويی گل قويما منی شمير النده
    تو زينب خواهر حسينی ای نره خر سيبل گنده
    خجلت نکشی ميان مردم از اين حرکات مثل جنده
    در جنگ دو سال قبل ديدی شد چند کرور نفس رنده
    از اينهمه کشتگان نگرديد يک مو ز زهار چرخ کنده
    در سيزده قرن پيش اگر شد هفتاد و دو سر ز تن فکنده
    امروز چرا تو می کنی ريش ای در خور صد هزار خنده
    باور نکنی بيا ببنديم يک شرط به صرفة برنده
    صد روز ديگر برو چو امروز بشکاف سر و بکوب دنده
    هی برسر و ريش خود بزن گل هی بر تن خود بمال سنده
    هی با قمه زن به کلة خويش کاری که تبر کند به کنده
    هی بر سر خود بزن دو دستی چون بال که ميزند پرنده
    هی گو که حسين کفن ندارد هی پاره بکن قبای ژنده
    گر زنده نشد عنم به ريشت گر شد عن تو به ريش بنده

    پاسخحذف
  8. esdeaton kone kharo pare mikone ke motalee mikonid.midonid chera sepah arab bar sepah iran piroz shod?.berid bekhonid.mardom beshedat az rejim kiri sasani ke beheshon feshar miavord asabani bodan va posht ona ro khali kardan.kiram to selsele sasani va harchi ariaee nejad paraste madar jendasho gaeedam.

    پاسخحذف
  9. شما ها کی قراره یه کم شعور داشته باشین بفهمین به نظرات هم احترام گذاشتن یعنی چی..این مملکت هرچی چوبه به خاطر نبودن یه جو تفکر و در عوض اینهمه احساسی بازی می خوره...اون وریش که میگه عکستو بذار فلانت کنم این وریه بی عقل هم سریع بحث خوار مادر می کشه وسط..چون فقط تو مخش مباحثه یعنی فحشه خوار مادر...به عنوان یه دانشجوی این مملکت در مورد عظمت حسینی که این همه حرمتشو شکستی فقط حرف خسرو گلسرخی مارکسیستو میزنم :"من مسلمان نیستم ولی به حضرت امام حسین احترام میذارم..چون آزاده بود و در راه عقیدش جنگید"

    پاسخحذف
  10. بدبخت صفر رو اینجوری می نویسن بی سواد...اونوقت تو مردیکه ی بی ناموس بی سواد داری برای ما درس تاریخ می دی؟ مادر همه شما کس کشا رو گاییدم که اگه اسلام نیومده بود هنوز هم داشتین از خون دل این مردم بدبخت ارتزاق می کردین. کس کشای بی شرف.

    پاسخحذف
  11. bia man bebaramet hezarta heiat ke ghaza nemide pore adame.

    پاسخحذف
  12. نوشتاری از صادق هدایت

    آنچه اسلام به ایران داد

    ما که عادت نداشتیم دخترانمان را زنده به گور کنیم ، ما برای خودمان تمدن وثروت و آزادی و آبادی داشتیم و فقر را فخر نمیدانستیم همه اینها را از ما گرفتند وبجاش فقرو پشیمانی و مرده پرستی و گریه و گدائی و تأسف واطاعت از خدای غدار و قهار و آداب کونشوئی و خلأ رفتن برایمان آوردند ، همه چیزشان آمیخته با کثافت و پستی و سود پرستی و بی ذوقی و مرگ و بدبختی است.

    چرا ریختشان غمناک و موذی است و شعرشان چوس ناله است چونکه با ندبه و زوزه و پرستش اموات همه اش سرو کار دارند.

    برای عرب سوسمار خوری که چندین صد سال پیش به طمع خلافت ترکیده، زنده ها باید به سرشان لجن بمالند و مرگ و زاری کنند.

    … ، در مسجد مسلمانان اولین برخورد با بوی گند خلاست که گویا وسیله تبلیغ برای عبادتشان و جلب کفار است تا به اصول این مذهب خو بگیرند. بعد این حوض کثیفیکه دست و پای چرکین خودشان را در آن می شویند و به آهنگ نعره مؤَذن روی زیلوی خاک آلود خودشان دولا و راست میشوند و برای خدای خونخوارشان ورد و اَفسون میخوانند.

    … , عید قربان مسلمانان با کشتار گوسفندان و وحشت و کثافت و شکنجه جانوران برای خدای مهربان و بخشایشگر! است خدای جهودی آنها قهار و جبار و کین توز است و همه اش دستور کشتن و چاپیدن مردمان را میدهد وپیش از روز رستاخیز حضرت صاحب را میفرستد تا حسابی دخل امتش را بیاورد و آنقدر از آنها قتل عام بکند که تا زانوی اسبش در خون موج بزند.

    تازه مسلمان مومن کسی است که به امید لذتهای موهوم شهوانی و شکم پرستی آن دنیا با فقر و فلاکت و بدبختی عمر را بسر برد و وسایل عیش و نوش نمایندگان مذهبش را فراهم بیاورد. همه اش زیر سلطه اموات زندگی میکنند و مردمان زنده امروز از قواننین شوم هزار سال پیش تبعیت میکنند کاری که پست ترین جانوران نمیکنند.

    عوض اینکه به مسائل فکری و فلسفی وهنری بپردازند ، کارشان این است که از صبح تا شام راجع به شک میان دو و سه استعامنه قلیله و کثیره بحث کنند.

    این مذهب برای یک وجب پائین تنه از عقب و جلو ساخته و پرداخته شده. انگار که پیش از ظهور اسلام نه کسی تولید مثل میکرد و نه سر قدم میرفت ، خدا آخرین فرستاده خود را مامور اصلاح این امور کرده!

    تمام فلسفه اسلام روی نجاسات بنا شده اگر پائین تنه را از آن حدف کنیم اسلام روی هم میغلتد و دیگر مفهومی ندارد. بعد هم علمای این دین مجبورند از صبح تا شام با زبان ساختگی عربی سرو کله بزنند سجع و قافیه های بی معنی و پر طمطرق برای اغفال مردم بسازند ویا تحویل بدهند.

    سرتا سر ممالکی را که فتح کردند، مردمش را به خاک سیاه نشاندند و به نکبت و جهل و تعصب و فقر و جا سوسی و دوروئی و دزدی و چاپلوسی و کون آخوند لیسی مبتلا کردند و سرزمینش را به شکل صحرای برهوت در آوردند.

    اما مثل عصای موسی که مبدل به اژدها شد وخود موسی از آن ترسید این اژدهای هفتاد سر هم دارد این دنیا را می بلعد. همین روزی پنج بار دو لا راست شدن جلو قادر متعال که باید بزبان عربی او را هجی کرد، کافی است تا آدم را تو سری خور و ذلیل و پست و بی همه چیز بار بیاورد.

    مگر برای ما چه آوردند ؟ معجون دل به هم زنی از آرا و عقاید متضادی که از مذاهب و ادیان و خرافات پیشین ، هول هولکی و هضم نکرده استفراغ و بی تناسب بهم در آمیخته شده است، دشمن ذوقیات حقیقی آدمی، و احکام آن مخالف با هر گونه ترقی و تعالی اقوام ملل است و به ضرب ششمشیر به مردم زوزچپان کرده اند. یعنی شمشیر بران و کا سۀ گدائی است، یا خراج و جزیه به بیت المال مسلمین بپردازید یا سرتان را میبریم. هر چه پول و جواهر داشتیم چاپیدند. آثار هنری ما را از میان بردند و هنوز هم دست بردار نیستند؛ هر جا رفتند همین کار را کردند

    پاسخحذف
  13. آخه الاغ جون اول برو یه کم کتاب بخون ببین محرم و صفر درسته نه محرم و سفر!! کیر تو اون سوادت که فکر می کنی علامه دهری اما گوزم نیستی

    پاسخحذف
  14. آيا ميدانستيد امام محمد باقر، فيزيك كوانتوم تدريس ميكرد؟

    آيا ميدانستيد حضرت فاطمه، انگليسي را بدون لهجه صحبت ميكرد؟

    آيا ميدانستيد عمر ابن خطاب، كمربند مشكي كونگ فو داشت؟

    آيا ميدانستيد حضرت علي با احترام زياد، يهوديان را گردن ميزد؟

    آيا ميدانستيد نخستين كوهنوردي كه به قله ي اورست صعود كرد، امام حسن مجتبي بود؟

    آيا ميدانستيد چهارده قرن پيش در عربستان برف ميباريد؟

    آيا ميدانستيد طرح اهرام ثلاثه مصر از امام موسي كاظم است؟

    آيا ميدانستيد حضرت عايشه، هكري چيره دست بود؟

    آيا ميدانستيد امام جواد، بچه ي جواديه بود؟

    آيا ميدانستيد حضرت علي اكبر از حضرت علي اصغر بزرگتر بود؟

    آيا ميدانستيد اولين ويلچر برقي به دست امام سجاد ساخته شد؟

    آيا ميدانستيد آيت الله جنتي در جنگ نهروان شركت داشت؟

    آيا ميدانستيد حضرت خديجه تنها با يك مشك آب و نيم ليتر شير، اورانيومي با غلظت نود درصد توليد ميكرد؟

    آيا ميدانستيد امام رضا توسط عوامل موساد ترور شد؟

    آيا ميدانستيد حضرت زينب، فتنه ي انتخابات 88 را پيش بيني كرده بود؟

    آيا ميدانستيد كليه ي خطوط تلفن ثابت و همراه در روز عاشورا به دستور يزيد، قطع شده بود؟

    آيا ميدانستيد حضرت فاطمه، سه چهارم عمرش را باردار بود؟

    آيا ميدانستيد حضرت امام حسن عسكري، استاد زدن ضربات آزاد در فوتبال بود؟

    آيا ميدانستيد حضرت حمزه، عموي بزرگوار پيامبر اسلام، صد متر را در شش ثانيه مي دويد؟

    آيا ميدانستيد عمل معاويه، روزي سه مثقال ترياك بود؟

    آيا ميدانستيد امام حسين در تايپ ده انگشتي، سرآمد همه بود؟

    آيا ميدانستيد سايت امام حسن توسط معاويه فيلتر شده بود؟

    آيا ميدانستيد الگوي مايكل شوماخر در رانندگي، عمار ياسر است؟

    آيا ميدانستيد آدولف هيتلر، پس از مرگ به اسلام گرويد؟

    آيا ميدانستيد نخستين بمب اتمي توسط يزيد و در صحراي كربلا استفاده شد؟

    آيا ميدانستيد حكيم ابوالقاسم فردوسي اهل كوفه بود؟

    آيا ميدانستيد حضرت اباالفضل يك وبلاگ نويس حرفه اي بود؟

    آيا ميدانستيد بني اميه را آمريكايي ها سركار آوردند؟

    آيا ميدانستيد بلال حبشي از پدر و مادري سفيد پوست متولد شده بود؟

    آيا ميدانستيد نواب اربعه، پنج نفر بودند؟

    پاسخحذف
  15. ye mosht charand.on zaman ghavi tarin emperatri iran bode mardom az goshnegi az sepah piade araba shekast khordan.chi dari migi?

    پاسخحذف
  16. دلیل اینکه ایرانیان دوستدار علی و اهل بیتش است چیست؟ شما.... بله شمایی که ادعای تاریخدانی میکنی بگو زمانی که عمر خلافت مسلمین را داشت دانشمندان واهل علم ایران چه ارتباطی با ایران داشتند
    اصلا چرا ایرانی که با دست یک سنی فتح شده باید شیعه شود.
    شما که اصلا ایرانی را قبول نداری وگرنه برای آنجوانانی که جون خود را دادند تا ایران دست عربهای بی دین عراقی(حزب بعث) نیفته حرفی نمی زنی
    ایرانی پرستی تموم شده دنبال یک ایدئولوژی مردم فریب دیگر باش که نمکش شوری ندارد.

    بعد از مشروطه تا زمان پایان پهلوی تموم روشنفکرای عزیز رو دیدیم که چه قدرتی به ایران دادند که مسئولین رده اولش جیره خوار غیر ایرانی بودند. اصلا ایرانی پرستی از کجا منشا گرفته
    چه گروه هایی می خواهند که تمام دنیا را با این افکار مشغول خود بکنند تا به هدف اصلیشان نرسند

    پاسخحذف
  17. یک نوحه حزن آور. همزمان با خواندن آن سینه بزنید و ما را هم در صواب آن سهیم سازید. اجرتان با حسین.
    "روزی که حسین رو کشتند نور دو عین رو کشتند"
    "خوب شد که ما نبودیم و الا ما رو هم می کشتند"

    پاسخحذف
  18. hitler manfor shod chon nejad parast bod.age dost darid manfor bashid hey arabo ajam ra bendazid.man be onvan ye irani miporsam chimon az araba sare ke hey be khodemon minazim? Berid dubai mibinid cheghadr arom va bi shile pile hastan.hame zire ye asemon hastim va ensan hastim.

    پاسخحذف
  19. یک نوحه حزن آور. همزمان با خواندن آن سینه بزنید و ما را هم در صواب آن سهیم سازید. اجرتان با حسین.
    "روزی که حسین رو کشتند*** نور دو عین رو کشتند"
    "خوب شد که ما نبودیم*** و الا ما رو هم می کشتند"

    پاسخحذف
  20. martike bi khaye in shero bede ro sang ghabret hack konand.ba maze boro filmaye eyde packe masih ro bebin chejori khon mirizan to amrica bad zerzer kon.

    پاسخحذف
  21. به نظر من نگارنده این مقاله به همان میزان حسین پرستان بیخرد و متعصب ؛ کم اطلاع هستند.

    پاسخحذف
  22. سرانجام به مدينه فاضله رسيديم

    سال ها بود كه دلسوزان نظام آرزوی رسيدن به مدينه فاضله را داشتند، همان مدينه ی فاضله ای كه پيامبر اكرم در زمان حيات گرانقدرشان ساخته بودند. خدا شاهد است كه در راه رسيدن به اين رويا از هيچ كوششی فروگذار نكردند، سختی ها كشيدند، مرارت ها ديدند، تهمت ها شنيدند و چه خون دل ها كه نخوردند اما سرانجام همانطور كه خداوند سبحان در قران كريم وعده داده؛ مزد زحمات شان را گرفتند و ايران عزيزمان را تبديل كردند به همان مدينه ی فاضله ای كه سی و سه سال پيش، خمينی كبير وعده اش را داده بود.

    شكر خدا رهبر فرزانه ای داريم كه در دزدی و غارت همچون جد بزرگوارش ماهر و چيره دست است. البته در نظر داشته باشيد كه ايشان فاقد یک دست است و اگر دو دست داشت چه ميكرد؟

    در قتل و كشتار مخالفين كه به حمدالله همچون سيره نبوی عمل كرده ايم و نگذاشته ايم حتی یک مخالف نيز جان سالم به در برد.

    در تجاوز به عنف كه كارنامه درخشانی داريم و بی شک اين يكی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

    در تهی كردن جامعه از رحم و مروت و عطوفت و جوانمردی فوق العاده استثنايی عمل كرده ايم به طوريكه برادر به برادرش رحم نميكند.

    از رخت بر بستن اخلاق و معنويات از فضای جامعه كه ديگه هر چی بگيم كم گفته ايم. ماشاء الله همين طور دروغ و غيبت است كه از دهان ها بيرون می آيد.

    در اجرای احكام الهی كه بسيار عالی ظاهر شده ايم چنانكه مقامات عربستان نيز به ما رشک ميورزند. خوشبختانه آمار قطع دست و پا، اعدام، سنگسار، شلاق و زندان روز به روز در حال افزايش است.

    در خوار و پست كردن زنان نيز گرچه با دشواری هايی مواجه بوديم اما شكر پروردگار بسيار خوب عمل كرده ايم و خبرهای خوشی از بازار صيغه و ازدواج مجدد به گوش ميرسد.

    در ايجاد فقر و فساد و فحشا و تن فروشی كه بنابر روايت اسناد و مدارک با اختلاف فاحشی از صدر اسلام جلوتر هستيم.

    و البته با تمام اين پيشرفت ها بايستی اذعان كرد كه در زمينه های كشور گشايی، صدور اسلام، تصاحب زنان كفار و مهم تر از همه، هم آغوشی با طفل شيرخواره و ازدواج با دختر شش ساله بسيار ضعيف عمل كرده ايم كه انشاءالله اين نقيصه نيز با تدبير و رهنمودهای حكيمانه ی مقام معظم رهبری بر طرف خواهد شد

    پاسخحذف
  23. to ke mifahmi chera sar bala javab midi?

    پاسخحذف
  24. akhe kodan madar jende in kos shera ghadimi shod.on reza khane maadar jende hamaro kosht yadet rafte.bad haromzadash hamin tor.kojaee donia didi ye rejim do dasti hokomato bede daste mokhalefaee koskholi mesle shomaha?

    پاسخحذف
  25. من 26 ساله در اروپا زندگی میکنم. طبق آخرین آمار کمتر از 2% اروپاییان در مراسم مذهبی شرکت و به آن اعتقاد راسخ دارتد.البته اینجا تا دلتون بخواد تعطیلات مذهبی دارند که عمده کار ایشان در این تعطیلات ؛ شرکت در مراسم خیابانی و خوردن آبجو و رقص و موسیقی زنده و شادمانی است.

    پاسخحذف
  26. آيا می دانستید که امام حسین و یزید با هم فامیل بودند !؟

    نام:یزید

    شهرت:بنی امیه

    نام پدر:معاویه

    نام پدربزرگ:ابوسفیان

    نام جد بزرگ:عبدالمطلب

    —————————–
    نام:حسین

    شهرت:بنی هاشم

    نام پدر:علی

    نام پدربزرگ:محمد و ابوطالب

    نام جد بزرگ:عبدالمطلب

    —————————–
    نتیجه گیری:

    رابطه حسین و یزید: پسر پسرعمو

    رابطه علی و معاویه:پسرعمو

    رابطه معاویه و محمد:پسرعمو

    رابطه ابوسفیان و ابوطالب:برادر

    رابطه محمد و ابوسفیان:ابوسفیان عموی محمد

    رابطه ابوسفیان و علی:ابوسفیان عموی علی

    —————————–
    محرم ماه اول سال قمری است و همه ی عرب های دنیا دقیقا تا 10 محرم جشن میگیرند.

    حالا این وسط ما شدیم کاسه ی داغ تر از آش و از اول تا 10 محرم عزاداری می کنیم !

    حالا به مردم بگو که کدومتون بابک خرم دین ، مازیار ، ابومسلم و غیره رو میشناسید !؟

    به قول مرحوم احمد کسروی تبریزی :

    بدبخت ملتی که تاریخ کشورش را نداند

    شوربخت تر از آن ملتی که نخواهد تاریخ کشورش را بداند

    تیره بخت تر از آن ملتی که تاریخ کشورش را به ریشخند بگیرد

    که هر سه گزینه متاسفانه شامل حال ما می شود

    و یکی از عوامل اصلی بدبختی و تیره روزی و عقب موندگی ما همین موضوع است

    پاسخحذف
  27. khar madare shoma miran kos midan jendegi mikonan daste rejime? Babaton dozde nozol khore be hokomat rabt dare? Khodeton shishe mikeshin dolat zoreton karde?

    پاسخحذف
  28. باز ماه محرم رسید _! ماه دروغ , خرافات و عقب ماندگی , ماهی که یک ملت برای اعرابی که هزاران سال پیش به کشورش حمله کردنند و نیاکانش را به خاک خون کشیدند و تجاوز کردنند عزاداری می کند! ماهی است که مردم خودشان را به یک علامت دسته عزاداری تبرک می کنند تا سلامت باشند ! گل بر سر روی خود می مالند و بر سر و بدن خود قمه و زنجیر می زنند تا عقب ماندگی خودشان را ثابت کنند و بگویند که آنچه ما کردیم با خود هیچ نابینا نکرد! بله _ این همان ماهی است که ایرانیان به شعور انسان در قرن بیست و یکم توهین میکنند . این ماه ماهی است که ایرانیان به فرهنگ و نیاکان هزاران سال خود بی احترامی و دهن کجی میکنند و ایران را مورد مضحکه و تمسخر همین اعراب امروزی قرار می دهند اعرابی که با آغاز سال قمریشان یعنی محرم جشنهای شادی و سرور خود را برقرار میکنند و اکثرا مراسم ازدواج شان را در همین ماه بر پا می کنند . متنفرم _متنفرم _متنفرم از این ماه که باید از سر شرم سر به پایین گرفت تا توهم و عقب افتادگی ملت ایران را ندید _متاسفم

    پاسخحذف
  29. ridam to dahane harchi irani nejad paraste boro bejaye in kara dars bekhon ta pishraft koni koskhol

    پاسخحذف
  30. تو با این ادبیات زشتی که داری دقیقا داری شغل خواهر و مادر خودتو اعلام میکنی. اینارو شک ندارم مامانت یادت داده.

    پاسخحذف
  31. شهر هرت كجاست؟؟

    شهر هرت جایی است که رنگهای رنگین کمان مکروهند و رنگ سیاه مستحب

    شهر هرت جایی است که اول ازدواج می کنند بعد همدیگه رو می شناسن

    شهر هرت جایی است که دوست بعد از شنیدن حرفات بهت می گه:‌ دوباره لاف زدی؟؟

    شهر هرت جایی است که بهشتش زیر پای مادرانی است که حقی از زندگی و فرزند و همسر ندارند

    شهر هرت جایی است که درختا علل اصلی ترافیکاند و بریده می شوند تا ماشینها راحت تر برانند

    شهر هرت جایی است که کودکان زاده می شوند تا عقده های پدرها و مادرهاشان را درمان کنند

    شهر هرت جایی است که شوهر ها انگشتر الماس برای زنانشان می خرند اما حوصله 5 دقیقه قدم زدن را با همسران ندارند

    شهر هرت جایی است که همه با هم مساویند و بعضی ها مساوی تر

    شهر هرت جایی است که برای مریض شدن وپیش دکتر رفتن حتماْ باید پارتی داشت

    شهر هرت جایی است که با میلیاردها پول بعد از ماهها فقط می توان برای مردم مصیبت دیده چند چادر برپا کرد

    شهر هرت جایی است که خنده عقل را زائل می کند

    شهر هرت جایی است که زن باید گوشه خونه باشه و البته اون گوشه که آشپزخونه است و بهش می گن مروارید در صدف

    شهر هرت جایی است که مردم سوار تاکسی می شن زود برسن سر کار تا کار کنن وپول تاکسیشونو در بیارن

    شهر هرت جایی است که 33 بچه کشته می شن و مامورای امنیت شهر می گن: به ما چه. مادر پدرا می خواستند مواظب بچه هاشون باشند

    شهر هرت جاییه که نصف مردمش زیر خط فقرن اما سریالای تلویزیونیشو توی کاخها می سازن

    شهر هرت جایی است که 2 سال باید بری سربازی تا بلیط پاره کردن یاد بگیری

    شهر هرت جاییه که موسیقی حرام است حرام

    شهر هرت جایی است که گریه محترم و خنده محکومه

    شهر هرت جایی است که وطن هرگز مفهومی نداره و باعث ننگه

    شهر هرت جایی است که هرگز آنچه را بلدی نباید به دیگری بیاموزی

    شهر هرت جایی است که همه شغلها پست و بی ارزشند مگر چند مورد انگشت شمار

    شهر هرت جایی است که وقتی می ری مدرسه کیفتو می گردن مبادا آینه داشته باشی

    شهر هرت جایی است که دوست داشتن و دوست داشته شدن احمقانه، ابلهانه و … است

    شهر هرت جایی است که توی فرودگاه برادر و پدرتو می تونی ببوسی اما همسرتو نه …

    شهر هرت جایی است که وقتی از دختر می پرسن می خوای با این آقا زندگی کنی می گه: نمی دونم هر چی بابام بگه

    شهر هرت جایی است که وقتی می خوای ازدواج کنی 500 نفر ر و دعوت می کنی و شام می دی تا برن و از بدی و زشتی و نفهمی و بی کلاسی تو کلی حرف بزنن

    شهر هرت جایی است که هرگز نمی شه تو پشت بومش رفت مگر اینکه از یک طرفش بیفتی ..

    شهر هرت جایی است که……..

    خدایا این شهر چقدر به نظرم آشناست

    پاسخحذف
  32. chizi ro ke to fetneh 88 az shomaha va tamami dostanam ke hami shoma hastam ro migam.yani mikhay begi ta hala be hezar kalak ba kasi sex nadashti? Boro dam az adabiat nazan fekr nakonam to zendegit ye ketab ham khonde bashi.man hamin alan ham iran nistam daram mibinam inja che khabare.sad rahmat be iran

    پاسخحذف
  33. اگر به فرض کشته شدن حسین و هفتادو دو تن ازیارانش را قیام در برابر ظلم و برای آزادگی تصور کنیم (حسین قیام نکرده) بهتر است بدانیم در طول تاریخ بسیار فجایع عظیمی روی داده که انسانهایی در برابر ظلم و برای آزادگی قیام کردند و کشته شدند که اگر به تعداد کشته شدگان و نحوه درد ناک کشته شدنشان وهمچنین بتاریخ وقوع حادثه بنگریم بسیار ارجح ترند برای عزاداری و باید بحالشان خون گریه کرد و با گفتن سرور و سالار آزادگان هم نمیتوان میزان شهامت و آزادگی آنان را نشان داد! 1- قیام اسپارتاکوس یا همان قیام بردگان _ که بردگان در برابر ظلم وستم در سال 71 پیش از میلاد مسیح بپا خواستند و شش هزار تنشان در شهر رم به دار (صليب) زد ه شدند كه همانجا از تشنگي و گرسنگي و درد ناشي از آويزان بودن به تدريج مردند كه چنين صحنه اي در طول تاريخ مشابه نداشته است. اگر به لحاظ قدمت بگوییم چندین قرن جلو تر از کشته شدن حسین و یارانش است اگر به لحاظ تعداد بگوییم شش هزار کجا و هفتادو تن کجا اگر به لحاظ شیوه کشته شدن بگوییم که اسف بار تر از این نوع کشته شدن در تاریخ نداریم

    حال باید برای اینها عزاداری کرد و عنوان سالار آزادگان را به اسپارتاکوس و آن شش هزار برده همراهش داد یا حسین !؟ حسین سرور آزادگان جهان، حسین درس آزادگی را به ما آموخت، حسین مظلوم و…. ، اراجیف و مزخرفاتی بیش نیستند که عنوان میشود. حال نمونه هایی دیگر 2. قیام کاوه آهنگر که ده ها هزار تن به خاک خون کشیده شدند. 3. قیام سربداران که صدها هزار تن به طرز فجیعی توسط مغول کشته شدند 4. کشتار آقامحمد خان در کرمان که به دستور او تپه ای از چشم ساختندعده ای، تعداد کورشده‌هارا۲۰ هزار و بعضی دیگر۷۰ هزار نفر ذکر کرده اند. او سربازانش را آزاد گذاشت که هر بلایی می خواهند بر سر مردم درآورند قبل از کور کردن هر کس به زن و بچه اش در جلوی چشمش تجاوز میکردند و بعد چشمانش را از حدقه در می آوردند و سپس خانواده اش را میکشتند و ده ها فجایع در طول تاریخ هست که از نظر تعداد و نوع کشته شدن اصلا قابل قیاس با ماجرای حسین نیستند که هدفشان هم مشخصا آزادی و آزادگی بوده را میتوان عنوان کرد . حال اینان مستحق عزاداری هستند یا حسین با ماجرای مجهولش ؟! هر آنچه بر سر مردم ایران می آید از جهل و نادانیشان است خود اعراب که ایرانیان برای جدو آّباد شان می زنند بر سر و مغزشان ایرانیان را مسخره میگیرند برای این حماقتشان !

    پاسخحذف
  34. دوصتان من آن گروهی که شما اینجوری از دستشون حرص میخورید هزار تا یکیشون سواد استفاده از اینترنت رو نداره. بیایید بجای این کارها همه با هم متحد بشیم و یک بار برای همیشه کلک اینارو بکنیم. جمهوری اسلامی در ضعیف ترین دوران خود بسر میبرد. شاید فردا خیلی دیر باشه. درود بر هموطنان شجاع و زنده دل.

    پاسخحذف
  35. با سلام ای نویسنده این مطلب نمی دونم چند سالته و چی کار می کنی من هم یه زمانی مثل تو فکر می کردم چون شرایط جامعه انقدر فشار می اورد که به همه چی شک می کردم و تحقیقات کتابخانی هم این موضوع را تثبیت می کرد ولی من در عمل دیدم که از اهل بیت(ع) خیلی سود به انسان می رسه کمترین سود آنها قوت قلبی است که به ما میدهد در ضمن آنها باران رحمتی هستند که می بارند بر خوب بد و هیچ انسانی نمی تواند ادعا بکند که من به آنها متوسل شدم و دست خالی برگشتم .

    پاسخحذف
  36. خوبه یه کم باادبتر شدی. فکرش رو بکن مثلا خانومت یا خواهر و یا حتی مامانت بفهمه از این حرفا میزنی بعد هوس کنند ؛ بعد یهو میشنوی که یکی گولشون زده و هیچی !

    پاسخحذف
  37. hosein be mardom dars azadi dad.dar tarikh sabt nashod balke dar delhaye mardom sabt shod.kor she cheshmi ke nemitone bebine.age intorie pas mosavi karobi cheguara va... Baraye azadi ghiam nakardan va oghde hokomat dashtan.

    پاسخحذف
  38. سوال ما این است که کلمه خلیج عربی است یا پارسی ؟
    اگر عربی است (که واقعا عربی است) پس چرا پارسها ان را بکار می برند؟منظور من چرا این کلمه یا کلمه های دیگر را از فرهنگ ناب عربی میدزدند و یا غارت میکند؟ایا این نوعی دزدیدن فرهنگی از فرهنگ دیگر نیست؟
    پس نتیجه میگیریم که دو کلمه خلیج العربی هر دو عربی هستند.
    اما دو کلمه خلیج فارس یکی عربی و دیگری پارسی است.

    براستی چه خوش گفت فردوسی سگ سخن(پارس سخن):
    پارس (فارس) اگر سگ کبیر (کورش کبیر) شود اخر توله سگ (پارس سگ) است.

    ز شیر سگ خوردن و سگ ؛ فارس را بجایی رسیدست
    که تاج استخوانی کند ارزو
    تفو بر تو ای سگ کبیر(کورش کبیر)
    که با خواهرت ازدواج میکنی؛ مادرت رو حامله میکنی و پدرت رو میکنی!

    چرا ادب نداری وبی خودی عین سگ واو واو می کنی
    اگر دریا چه ارومیه نفت و سگ ماهی داشت شما اسمش را خلیج فارس میگذاشتید
    الحمدا... اب شور داردوهیچ سگی جرات شنا کردن درون اونو ندارد
    چرا خیلی عصبی می شی وزبان به فحش دادن می افتید
    ادم با فرهنگ که دارای تمدن کورشی است که فشح و ناسزا نمی گوید
    من وقتی میگویم گورش کبیر(س.ک) که با خواهرش ازدواج کرده؛مادرش رو حامله کرده وبه پدرش که خواهر مادرش تجاوز کرده ؛دلیل من بر مبنای کتابهای یونانی؛ رومی؛قبرسی می باشد(اگر میخواهی من می توانم لینگ های انها رو به تو بدم)
    چرا که دور برویم؛ بهترین دلیل برای این موضوع: فیلم ۳۰۰ که بر مبنای تاریخ کهن یونانی ساخته شده است؛ به وضوح شخصیت خشایار؛ داریوش یا کورش را نشان می دهد
    ونشان می دهد که ایرانیان منظورم پارسیان چه سگهای ولگرد وحشی هستند که فقط وفقط یا واو واو مکنند یا گاز.تقصیری هم ندارند چون ذات؛منش؛خصلت وطبع سگها همین است وبس.
    لااقل وفا بودنتون رو از سگ یاد بگیرید که اصالتتون رو نشون بده.
    اگر واقعا به کورش کبیر(س.ک) وفا دار هستید؛مانند کورش کبیر(س.ک)با خواهرت ازدواج کن ومادرت رو حامله کن و به پدرت که خواهرمادرت است تجاوزکن .
    چگونه می شود که کورش کبیر(س.ک) به پدرش تجاوز میکند بعد منشور می نویسد.
    در ضمن؛ما دوست نداریم سگهای ولگرد وحشی وارد خاک اذربایجان یا ترکیه شوند وپرسه بزنید که پناهنده شوند.
    بهتره برید کشورهای چون ژاپن؛کره؛تایلند؛ چین ومغولستان چون انها خیلی گوشت سگ دوست دارند و بلدند که چگونه شما را ادم کنند.به عنوان نمونه : مغول ها وقتی به ایران حمله کردند بد طوری این سگ های ایرانی را به خاک وخون کشیدند. چونکه عاشق گوشت سگ بودند و بهترین گوشت سگ را در ایران دیدند.
    نمی دانم که اعراب غیور چه کاری با این سگ های ایرانی(پارسی) کرده که یاد حمله دلیرانه اعراب به خاک مجوس(نجس شده ) را هرگز فراموش نمی کنند.
    اگر ادم نشوید واز حالت سگ بودن؛ وحشی بودن و مجوس بودن خودتان در نیاید وهمچنین پایبند به سگ کبیر(کورش کبیر مجوس) باشید؛
    مطمعنا ما ملت همیشه قهرمان ترک کاری با شما می کنیم تاریخی:که یاد حمله اعراب را همیشه از ذهن تان خالی کنید و به یاد کار فراموش نشده (Forever)تاریخی ما بیافتید.
    برای اینکار شما سگ های ولگرد وحشی مجوس نجس شده را در چرخ گوشت گذاشته وبعد روی ان اسید صد در صد خالص تازه کشف شده ازاستوانه سگ کبیر(کورش کبیر) ریخته تا هوای دنیا را پاک ونانجس کند.

    در پایان ما ترکان؛اعراب؛کردها؛لرها وبلوچ ها متحدیم
    دورد بر خلیج ارومیه(دریاچه ارومیه)
    درود بر خلیج العربی(خلیج همیشه عرب)Forever Arabian Gulf

    پاسخحذف
  39. ما ارزو می کنیم هرچه زودتر این حمله صورت بگیرد تا از شر کورش وداریوش تا ابد راحت شویم.تا کی باید چوب داریوش وکورش را خورد. تا کی باید زیر پرچم کورش وداریوش ماند. تا کی باید این همه بی حرمتی ها را از خاندان کذایی کورش وداریوش شنید. تا کی باید یک نژاد خاص از فرهنگ تهی وبی عار باید براین سرزمین پاک ما حکومت کند. تا کی باید جور کورش و داریوش را کشید.تا کی باید این قوم نجس بر وطن ما حکومت کند. به امید روزی که صدای پارس تا ابد توسط امریکا و اسرا ییل خاموش شود.

    پاسخحذف
  40. boro madar jende kharkossse be man adab yad nade.felan malome ke khar madaret gol khordan dari tajrobato be man yad midi.

    پاسخحذف
  41. خا منه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است

    داریوش کورش دیگر است ولایتش ولایت سگ است

    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد.

    وای اگر کورش حکم جهادم دهد، ارتش استخوانی(سگی) نتواند که جوابم دهد.

    نه غزه نه لبنان جانم جانم فدای ایران.
    نه کورش نه داریوش جانم فدای استخوان.
    نه سگ نه توله سگ جانم فدای استخوان.
    نه دریای ایران نه دریای پارس جانم فدای خلیج العربی.

    یک ترک می تواند بدون آب زنده بماند ولی بدون پرچم هرگز.

    یک کرد می تواند بدون آب زنده بماند ولی بدون پرچم هرگز.
    یک لر می تواند بدون آب زنده بماند ولی بدون پرچم هرگز.
    یک بلوچ می تواند بدون آب زنده بماند ولی بدون پرچم هرگز.
    «یک پارس می تواند بدون آب زنده بماند ولی بدون استخوان هرگز»

    یک عرب می تواند بدون آب زنده بماند ولی بدون خلیج العربی هرگز،هرگز،هرگز.

    ما ترک(آذری)،کرد،لر وبلوچ با برادرا ن عرب هستیم ویک صدا می گو یم:
    درود بر
    خلیج العربی(خلیج همیشه عرب)Forever Arabian Gulf

    همانطوری که امروز در ورزشگا ه آزادی گفتیم:

    درود بر خلیج العربی(خلیج همیشه عرب)Forever Arabian Gulf

    پاسخحذف
  42. Az adabiate do taraf be rahati mishe fahmid ke hagh ba ki hastesh.

    پاسخحذف
  43. تفاوت یاسای چنگیز با به قول شما منشور کورش در این است که یاسای چنگیز،مستند،قابل تایید و بدور از مبالغه و احساسات بچه گانه است،اما منشور کورش:کشف آن در بابل،ترجمه آن کاملا ساختگی و دستکاری شده،هیچ متخصص و کارشناس معتبر متن آن را مبنی بر حقوق بشر تایید نکرده،خط آن به خط بابلی و نه فارسی(ایرانیها خط و کتابت شان کجا بود).از همه اینها گذشته،اثبات اینکه این منشور به کورش تعلق دارد فقط توسط ایرانیهاست و هیچ منبع و مرجع معتبر آنرا تایید نکرده.و بالاخره اینکه قدیمیترین و اولین منشور حقوق بشر توسط حمورابی است که برای همه روشن،واضح و قابل اثبات است و میتوانید آنرا در موزه برلین ببینید.

    پاسخحذف
  44. جهان است شادان زپندارنیک/زپندارنیک است گفتارنیک/چو پنداروگفتارتو نیک‌ شد/ نیاید زتو غیر کردارنیک///

    پاسخحذف
  45. چنگیر افتخار ما است. ای کاش نسل این فارسها را از روی زمین برداشته بود تا امروز هی کوروش کوروش نکنند و هی فارس فارس نزنند. او بیش از سه میلیون نفر از فارسها را زن و مرد و بچه در اترار و سمرقند و بخارا و نیشابور و مرو و هرات کشتار کرد، ولی حیف که وقتی سراسر کشور فارسها ار تسخیر بقیه شان را زنده گذاشت تا امروز هی به ما ناز بفروشند که ما کوروش داشتیم ما داریوش داشتیم.

    پاسخحذف
  46. اموزش فارسی در سه سوت

    به کامپیوتر بگید رایانه ، به ایمیل بگید رایانامه

    مرسی هم نگید

    واسه بقیه از عربی استفاده کنید



    برخی نرخ های وزارت بازرگانی پس از تغییر واحد پول اعلام شد

    هر الاغ 2000 فارس

    هر توله سگ 20 فارس

    هر مرغ 1 فارس

    ورودی توالت یک فارس

    باقی قیمت ها در حال برسی است



    یه روز فارسه تصمیم میگیره فارسی را زبان علم کنه تمام

    مرغها داخل قابلمه ها شروع میکنند به قدقد کردن

    ××××

    به یارو میگن صدا زنگ در بیار

    میگه ترکی باشه یا فارسی

    همه کف میکنن میگن ترکی باشه

    میگه: داززززززززز

    میگن حالا فارسی باشه

    میگه إوا... دِززززززز



    فارسه میره ترکیه میبیند خیلی پیشترفته و با فرهنگ اند احساس

    حقارت میکنه میگه حتما فارس بوده اند که زبانشان تغییر کرده

    یه روز دیگه میره افغانستان میبینه همشون گدایی میکنن باز

    احساس حقارت میکنه میگه ای بی همه چیزها زبان ما را دزدیدن



    یه روز غضنفر از یه فارسه میشنوه:

    فارسه: ما از دیار کوروش کبیریم

    غضنفر : ای باباااا اون که مامانشو انگولک میکرده خره

    فارسه : هه هه هه با کدون مدرکی احمق

    غضنفر :کتاب هرودوت

    فارسه: هه هه هه اجنبی بی همه چیز چه کار داره به ایران

    غضنفر : ناصر پور پیرار خودش فارسه اصفحانیه

    فارسه : هه هه هه اون که از بی پدر مادره

    غضنفر کلی سایت در اینترنت

    فارسه:هه هه هه اونا که از پور پیرار هم بی پدر مادرن

    غضنفر : هه هه هه راس میگی مشغول باش

    *****

    فارسها اعلام کردند که رایانه ها منسفانه نیست چون رایانه استخون پرداخت نمیشه

    *****

    تهرانیه میشنوه خودپردازها شارژ هم میده میگه إواااا خدا مرگم بده چی میشه یه روز استخون هم بده



    اگه نمی خوای شاخ در بیاری هرگز با یه پارس سگ بحث نکن

    چون ممکنه سند کرده زمین را هم برات بیاره



    به فارسه میگن علم بهتر است یا ثروت میگه استخون از همه بهتره اینو توکله پوکت فرو کن

    ******

    به غضنفر میگن یه حیوان خون خوار نام ببر میگه کوروش کبیر

    میگن این که حیوون نشد

    میگه مگه سگ جر حیوانات نیست

    پاسخحذف
  47. روز تاسوعا و عاشورا نذری و خیرات فراوونه ! اگه محرم توی تابستون باشه بساط انواع شربت برپاست ! از زعفرونی بگیر تا شربت بیدمشک و خاکشیر و گلاب … جدیدا هم از این سن ایچ ها و پودر شربت ها …! پاییز و زمستون هم چایی و شیر میدن معمولا … خیلی ها هم شله زرد و دیگچه و آش میپزن و توی ظروف یکبار مصرف میارن توزیع میکنن بین جماعت ! این نذری ها در بین عوام تبرک محسوب میشه و بعضی ها هم برای مریض میبرن میگن مال امام حسینه خوردنش ثواب داره !


    نزدیک ظهر هم که میشه نهار و قیمه پلو … خوب تا اینجا که همه چی ابرومندانه بود ! اما روی زشت قضیه ماجرای مفت باشه کوفت باشه و فرهنگ نذری گرفتنه بعضی افراده ! یارو میبینی از یک کنار شروع میکنه هر جا که شربت میدن یه لیوان میخوره … هر جا شربتش شیرین و گوارا باشه تا ته میخوره و تقاضای لیوان دوم رو میکنه … اما اگه شربتش اب زیپو باشه و بی مزه تا یه کم میخوره لیوان رو پرت میکنه اونطرف و یه فحشی هم میده میره ! طرف تا در صندوق عقب ماشین رو باز میکنه تا مثلا شله زرد های نذری رو بده به جماعت یهو میبینی جمعیت حمله کردن ! بارها دیدم که صاحب نذری پشیمون شده از نذری دادن بس که ملت فشار دادن و شلوغ کردن ! چه شله زرد هایی که چپه میشه و چه آش هایی که میریزه !


    جماعت سورچی موقع نذری گرفتن رعایت هیچی رو نمیکنه … هل میدن … فحش میدن و با داد و فریاد سعی میکنن زودتر نذری گیرشون بیاد … پارسال یادمه یکی از همین ها از بس که شربت خورده بود لب جوب داشت شربت بالا میاورد ! خلاصه که این جماعت به این نگاه نمیکنه که کجا دارن چی میدن … هر چی بدن طالبه و تا ببینن یه جایی شلوغه سریع میدون اون طرف ! عصر عاشورا هم شهر میشه کثافت خونه بس که لیوان و ظرف یکبار مصرف کثیف ریخته توی خیابون ! من نمیدونم فقط توی شهر ما این نذری ها اینقدر جاذبه داره یا توی شهر های دیگه هم همینطوره ؟

    پاسخحذف
  48. به فارسه میگن راسه کوروش مامانشو انگولک میکرده

    میگه بابا این چیزا را به پدرمان در اوردن اون فقط مامانشو میکرده همین



    فارسه رو با خواهرش میگیرن میگن این چه کار کثیفیه

    میگه داشتیم ایین پدرمان کوروش را برپا میداشتیم



    تلوزیون عکس استخون نشون میده فارسه میبینه میگه اخ

    جوووون فیلم استخون خدا کنه سینمایی باشه



    به فارسه میگن اگه امریکا به ایران حمله کنه چه کار میکنی میگه استخون هام رو قایم میکنم

    ****

    به بچه فارسه هر چه میگن بگو (بابا اب داد) میگه بابا استخون داد

    *****

    فارسه روز جهانی تخم مرغ رو میشنوه میگه هه هه هه اینا رو استخونو ول کردن رفتن سراغ تخم مرغ

    *****

    یه روز یه فارسه به قضنفر میگه چرا این قد به ما توهین میکنی

    میگه من که توهین نمیکنم فقط میگم فارس سگ

    میگه خوب این شد یه توهینه

    میگه پس با این حساب اگه به گاو بگیم گاو بهش توهین کردیم

    جک فارسی

    پاسخحذف
  49. از فارسه می پرسن بهترین دنیا ورزش چیه

    میگه دویدن دنبال استخون پرتاب شده

    دوباره میپرسن بهتربازی دنیا چیه

    میگه استخون بازی

    *****

    فارسه وقتی میشنوه دایناسورها منقرض شدن میزنه زیر گریه میگن چی شد میگه

    اخه نمیدونی دیگه استخون بزرگ هم منقرض شده

    ×××

    کوچیک بودن الت هیچ تاثیری در روابط جنسی ندارد

    نگران رفتن همسر خود به دبی نباشید (سازمان روحیه دهی به فارسا)



    فارسه یه روز دنبال معنی نام زبانش پارسی میگشته

    لغت نامه دهخدا / پارس: صدای سگ، عو عو سگ ، واق واق سگ ، مهاجم

    لغت نامه معین / پارس: گدا، مهاجم ، صدای سگ

    فارسه: خدا را شکر همانا سگ حیوان وفاداریست

    *****

    فارسه از قضنفر زبان شناس می پرسه واقعا فارسی گویشی از عربی هست

    میگه پـ نه پـ با شصت درصد عربی گویشی از انگلیسی هست

    ×××××

    یکی از غضنفر تاریخ دان میپرسه راسته میگن کوروش مامانشو میکرده

    میگه په نه په باباشو میکرده

    ××××

    به غضنفر لیسانس ادبیات میگن واقعا پارس همون پارس سگه

    میگه پـ نه پـ پارس سگ همون جیک جیک گنجیشکه

    ××××

    دانشمندان و زبان شناسان بزرگ فارس بعد از سالها تحقیق نتیجه گرفتند که انگلیسی

    هم شاخه ای از زبان فارسیه چون شکل بزرگ حرف آی شبیه استخونه

    *****

    خیال پردازی یک فارس:یک استخون بزرگ، دو استخون بزرگ ،وااای کلی استخون بزرگ

    *****

    به فارسه انقد میگن فارس سگ بهشن فشار میاد تصمیم میگیره تلافی کنه میره تو وبلاگش مینویسه تورکها فارس سگ شدند

    *****

    به فارسه میگن یه فیلم خوب چه جوری باید باشه میگه سینمایی باشه فیلم استخون باشه

    *****

    فارسه میره نمایندگی ایرانسل میگه ببخشید اقا استخونسل هم دارید

    ****

    فارسه با شنیدن رایانه نقدی دو دستی میکوبه به سرش میگه

    بدبخت شدیم قیمت استخون رفت بالا

    پاسخحذف
  50. کی گفته امام حسین فقط مال شماست ؟ اگه همه چی رو از ما گرفتین امام حسین رو که نمیتونین بگیرین ! اقا من دوست دارم موهام رو ژل بزنم سیخ سیخ کنم برم عزاداری …! حرفیه ؟ چرا شما ها به ما به چشم اجنبی کافر نیگا میکنین ! اقا اون طبقه هفتم بهشت با حور و پری هاش مال شما ! پیشکش اخلاصتون ! اینقدر از این جوباش ( جوی هاش ) شیرو عسل بخورین تا دیگه حالتون از شیرو عسل بهم بخوره ! لابد تو پیلوت بهشت یه جایی برا ما پیدا میشه دیگه ! نشد تو پارکینگ ! اصن نشد صاف میریم جهنم تا تو بهشت بچه سوسول نباشه شما راحت به عشق و حالتون برسین !


    اقا ما عزاداریمون فرق میکنه باشما ! والله ما هم مسلمونیم منتها نه از جنس شما ! ایمانمون مثل شما غلیظ نیست ! ما رقیق الایمانیم ! فرق ما با شما اینه که شما میرین خودتون رو تیکه پاره میکنین واسه امام حسین اما ما عین شما سعادت نداریم ! ما دوتا شمع روشن میکنیم ! مادرمون یه قابلمه شله زرد میپزه خیرات میکنیم تو همسایه ها ! یه نوار مشکی میبندیم به بازومون ! دلمون که بشکنه دوتا قطره اشکم میریزیم ! مارو تو گور شما خاک نمیکنن که ! بخوانم بکنن ما نیستیم برادر ! ما خودمون زبون داریم اون دنیا جواب اعمالمون رو بدیم ! شما جوش نزنین !


    اقا من یه روز ریشم رو نزنم مریض میشم میفتم خونه ! عین شما نمیتونم یه تپه ریش بذارم که ! حالا من اگه ریشم رو بزنم شعائر اسلامی به خطر میفته ؟ مگه ما به شما ها گیر دادیم که چرا قیافه هاتون اینجوریه اخه ؟ ماها دینمون یکیه اما راهمون و طرز فکرمون جداست ! اما امام حسین هم امام ماست هم امام شما ! اینو یادتون نره !

    پاسخحذف
  51. سر قبر حسین نوشته اسامی یاراشو 120 تان اگه شک دارید برید تا کربلا خودتون ببینید بعد این ملت اسگل میان میگن 72 تا بودن! چرا نمیرید در مورد رقابت عسقی یزید و حسین تحقیق کنید چرا نمیگیرید این ادم کشا با هم فامیل بودن سر قدرت کون هم گذاشتن چرا نمیفهمید کربلا صحرا نبود جلگه بود! بابا تو حدیث هست حسین قبل جنگ موهای بدنشو زده استحمام کرده اون موقعه چه طور اب داشت؟ روزش یادش رفت اب پیدا کنه؟ ملت گوسفندی هستیم

    پاسخحذف
  52. فارسه وقتی از سفر ثریا برمیگرده میگن خوب دانشش چی بود

    میگه اونجا از استخون خبری نیست حدیث جعلی

    جک فارسی

    فارسه حدیث پشت اسکناس رو میبینه میره میگه دخترم تو

    دانشت چیه که این قد مشهور شدی

    جوک فارسی

    به فارسه میگن ثریا در کدوم قسمت اسمونه میگه قربونش برم رفته مهد کودک

    جوک فارس

    فارسه با یه دختری ازدواج میکنه به اسم ثریا میره میگه دیدید

    حدیث جعلی نبود من بالاخره به ثریا دست پیدا کردم

    جک فارسی

    به فارسه یه تلسکوب میدن که دانش ثریا را بدست بیاره یک ماه بعد میگن چی

    جک فارسی

    یه روز یه فارس میاد با خوشحالی داد میزنه من به دانش ثریا دست یافتم همه

    کف میکنن میگن افرین حالا علمش چی هست؟ مگه ثریا اسمه یک زنه

    جوک فارسی

    به فارسه میگن دانشی که در مورد ثریا دارید چیه؟ میگه با

    ناموس مردم چه کار داری بی شرف

    جوک فارس

    به فارسه میگن ماهواره امید را با موشک فرستان مدار زمین میگه این چه کار ما

    ماهوارمون پشت بامه خیلی هم خوب میگیره

    جک فارسی

    فارسه یه کتاب مینویسه در مورد دانش ثریا باز میکنند میبینند نوشته:

    تا اطلاع ثانویه دختری به اسم ثریا ندارم

    جوک فارسی

    فارسه حدیث ثریا رو میشنوه میره به زنش ثریا میگه دانشت رو

    نشون بده ببینم زن:زنه میگه مگه هر روز نمیخوری مرد

    جوک فارس

    فارسه با یه دختری که اسمش ثریا بوده دوست میشه بعد میگه ثریا جون حالا که

    با هم دوست هسیم بگو دانشت چیه تا ثابت بشه حدیث جعلی نیس

    جک فارسی

    به ترکه میگن فارسی حرف بزن میگه من که حضرت سلیمان نیستم که زبون حیوانات را بلد باشم

    جک های سوال جواب پارس سگ

    ****

    اگه یه بچه فارس خوابش نبره چه کار میکنه : استخون ها رو میشمره

    جوک فارسی

    فارسه به چی زیاد افتخار میکنه : به بزرگترین استخونی که تا حا لا خورده

    جک فارسی

    اگه گفتی یک فارس کی سکته میکنه

    : وقتی بزرگترین استخونش را گم کنه

    جوک فارسی

    فارس از چی میترسه : از دوزدیده شدن برگترین استخونش

    جوک فارسی

    فارس بعد از کشتن گاو چه کار میکنه: گوشتاشو میکنه میندازه دور استخون هاشو برمیداره

    جک فارسی

    به فارسه میگن ماهواره امید به چه منظوری ساخته شده میگه حتما مشاهده استخون فضایی

    جوک فارسی

    یک فارس هنگام احساس خطر چه کار میکنه: استخون هاشو قایم میکنه

    جوک فارس

    به فارسه میگن از چه حیونی خوشت میاد میگه فیل میگن چرا میگه چون

    استخون های بزرگ تولید میکن

    جک فارسی

    اگه یک دختر فارس چند تا خاسگار داشته باشه اونی رو انتخاب میکنه که استخونش بزرگتر داره

    جوک فارس

    یک فارس چرا میره به موزه : تا استخون قدیمی ببین

    جک فارسی

    بچه فارسه به جای خونه چی نقاشی میکشه استخون بزرگ

    جوک فارس

    اولین چیزی که به بچه فارسه یاد میدن چیه : گرفتن استخون پرتاب شد

    جک فارسی

    پاسخحذف
  53. امام حسین (ع) هنوز مظلوم است


    چون وقتی محرم می‌آید ... صاحب بزرگترین بنگاه ملک و ماشین شهر، یکماه تکیه راه می‌اندازد و خودش در روز تاسوعا سر مردم گل می‌مالد و 11 ماه هم سرشان شیره !




    امام حسین (ع) هنوز مظلوم است


    چون وقتی محرم می‌آید ... قدرت سامورایی ! شب ها در تکیه لخت می‌شود و میانداری می‌کند و روزها مردم را لخت می‌کند و زورگیری ...!




    امام حسین (ع) هنوز مظلوم است


    چون وقتی محرم می‌آید ... فرشید پوسترهای گلزار و مهناز افشار را از بساطش جمع می‌کند و آخرین ورژن! پوسترهای علی‌اکبر (ع) و حضرت عباس (ع) را در بساطش پهن...!




    امام حسین (ع) هنوز مظلوم است


    چون وقتی محرم می‌آید ... آقای .... تا پایان اربعین تمام پاساژش را سیاه می‌کند و تا آخر سال هم مشتری‌هایش را




    امام حسین (ع) هنوز مظلوم است


    چون وقتی محرم می‌آید ... قادر روزهای تاسوعا و عاشورا قمه می‌زند و علم می‌کشد ولی در ماه رمضان سیگار از لبش نمی‌افتد !




    امام حسین (ع) هنوز مظلوم است


    چون وقتی محرم می‌آید ... سیامک چشم چران ! که پاتوقش همیشه خدا نزدیک مدارس دخترانه است در دسته‌های عزاداری اسفند دود می‌کند !




    امام حسین (ع) هنوز مظلوم است


    چون وقتی محرم می‌آید ... مداح معروف شهر بابت 7 ساعت مداحی حقوق 365 روز یک کارگر را می‌گیرد !




    امام حسین (ع) هنوز مظلوم است


    چون وقتی محرم می‌آید ... رییس شرکت لبنیات شیر تو شیر 30 شب شیر صلواتی به خلق خدا می‌دهد و 335 روز هم با اضافه کردن آب شیرشان را می‌دوشد !

    پاسخحذف
  54. من بعد از وقایع دو و نیم سال گذشته ایران واقع بین تر شدم. کم ندیدم جوانان معتقدی مثل محسن روح الامین و یا سید علی موسوی حبیبی که مردانه در برابر فساد حکومت ایستادند و در راه وطن شهید شدند و در مقابل دوستان عزیزی که سی سال شنیدیم که به حسن و حسین فحش دادند ولی موفع عمل حتی یک جو غیرت و مردانگی نداشتند که چگونه دختران و زنانمان زیر گلوله و باتوم شجاعانه مقاومت میکنند و لااقل یک بار هم که شده دست یاری برسانند. عمده رزمنوگانی که همکلاس سابق بودند در این جریانات حمایت کردند و حتی یکی از آنها که جانباز هم بود با اصابت گلوله ساچمه ای یک چشمش را از دست داد. من ضخصا برای اینگونه بحث های ایدیولوژیک ارزشی قایل نیستم و صرفا به عملکرد آدمها نگاه میکنم که هر چه امروز میکشیم از دست همان کراواتی های به خیال خود متجدد بارگاه همایونی فاسد پهلوی است که بزرگ مرد وطن پرستی چون مصدق را به آنگونه تحقیرآمیز لجن مال کردند تا سه دهه بعد اسیر دجالی چون خمینی شوند.

    پاسخحذف
  55. برای مردمانی که عاشورای ۶۱ قمری که جدال دو پسر عمو بر سر حکومت بود، از عاشورای ۱۳۸۸ خورشیدی که تنها ندای آزادی مردم بود مهمتر است باید گریست!

    پاسخحذف
  56. من بعد از وقایع دو و نیم سال گذشته ایران واقع بین تر شدم. کم ندیدم جوانان معتقدی مثل محسن روح الامین و یا سید علی موسوی حبیبی که مردانه در برابر فساد حکومت ایستادند و در راه وطن شهید شدند و در مقابل دوستان عزیزی که سی سال شنیدیم که به امام حسن و حسین فحش دادند ولی موفع عمل حتی یک جو غیرت و مردانگی نداشتند که چگونه دختران و زنانمان زیر گلوله و باتوم شجاعانه مقاومت میکنند و لااقل یک بار هم که شده دست یاری برسانند. عمده رزمندگانی که همکلاس سابق بودند در این جریانات حمایت کردند و حتی یکی از آنها که جانباز هم بود با اصابت گلوله ساچمه ای یک چشمش را از دست داد. من شخصا دیگر برای اینگونه بحث های ایدیولوژیک ارزشی قایل نیستم و صرفا به عملکرد آدمها نگاه میکنم که هر چه امروز میکشیم از دست همان کراواتی های به خیال خود متجدد بارگاه همایونی فاسد پهلوی است که بزرگ مرد وطن پرستی چون مصدق را به آنگونه تحقیرآمیز لجن مال کردند تا سه دهه بعد اسیر دجالی چون خمینی شوند.

    پاسخحذف
  57. بهترین تعریف بدون تعارف از ما ایرانیان را صادق هدایت در کتای حاجی آقا ارائه داده است:
    "این سرزمین روی نقشه جغرافی لکه حیض است. هوایش سوزان و غبار آلود، زمینش نجاست بار، آبش نجاست مایع و موجوداتش فاسد و ناقص الخلقه. مردمش همه وافوری، تراخمی، از خود راضی، قضاو قدری، مرده پرست، مافنگی، مزور، متملق و جاسوس و شاخ حسینی و (بلانسبت شما!) بواسیری هستند. فساد نژاد ما از بچه و پیر و جوانش پیداست. همه مان ادای زندگی را در آورده ایم، کاشکی ادا بود، بزندگی دهن کجی کرده ایم! اگرچه بقدر الاغ چیز سرمان نمیشود و همیشه کلاه سرمان میرود، اما خودمان را باهوشترین مخلوق تصور می کنیم. همیشه منتظر یک قلدریم که بطور معجزه آسا ظهور بکند و پیزی ما را جا بگذارد! بیست سال دلقکهای رضا خان تو سرمان زدند، حالا هم صدایمان در نمیاید و همان گربه های مردنی را جلو ما می رقصانند. این هوش ما در هیچیک از شئون فرهنگی یا علمی ویا اجتماعی بروز نکرده است، هنرمان لوله هنگ، سازمان وزوز جگر خراش، فلسفه مان مباحثه در شکیات و سهویات و خوراکمان جگرک است. نه ذوق، نه هنر، نه شادی. همه اش دزدی، کلاه برداری و روضه خوانی! ما در حال تعفن و تجزیه هستیم، از صوفی و درویش و پیر و جوان و کاسب کار و گدا، همه منتر پول و مقام هستند، آنهم بطرز بیشرمانه وقیحی، مردم هر جای دنیا ممکن است که بیک چیز و یا حقیقتی پایبند باشند مگر اینجا که مسابقه پستی و رذالت را میدهند. دوره ما دوره تحقیر و اخ و تف است!" خیلی چیزهای دیگر هم می گفت که:" اینجا وطن دزدها و قاچاقچیها و زندان مردمانش است. هر چه این مادر مرده میهن را بزک بکنند و سرخاب و سفید اب بمالند و توی بغل یک آلکاپن بیندازند، دیگر فایده ندارد، چون علائم تعفن و تجزیه از سر و رویش میبارد.زمامداران امروز ما دوره شاه سلطان حسین را روسفید کردند، در تاریخ ننگ این دوره را به آب زمزم و کوثر هم نمیشود شست. ما در چاهک دنیا داریم زندگی می کنیم و مثل کرم در فقر و ناخوشی و کثافت میلولیم و به ننگین ترین طرزی در قید حیاتیم، و مضحک آنجاست که تصور می کنیم بهترین زندگی را داریم!"

    پاسخحذف
  58. افراطی از نوع دیگر

    پاسخحذف
  59. اينجور كه ملت تو محرم دنبال غذان ، اگه دنبال حقشون بودن وضعمون الان اين نبود!

    پاسخحذف
  60. آره در برهه ای از تاریخ اعراب جنایات بسیاری علیه ایران انجام دادند ولی آقایه تاریخ دان همون زمان علی(ع)گفت"چهار ستون بدنم لرزید"
    هم چنین محرم وصفر اسلام رو زنده نگه داشته است چون خدا و خدایی بودن رو به مردم آموخت چون ثابت کرد که باطل رفتنیه
    نمیدونم حرفایی که زدی حرفایه واقعیتن یا فقط از سر کینه زدی ولی بدون حسین(ع)در کربلا گفت شما در مقابل پسر پیامبر صلح و صفا قد علم کردید چون شکم هایتان با حرام با اشک با آه فقیران پر شده است و همان حرامی که خورده اید امروز این اندیشه ی شما را تشکیل داده است چرا که هر عملی عکس العملی دارد
    شما هم جایه برادر منی مطمین باش دوستت دارم ولی به قلبت نگاه کن ببین از چی ساخته شده چون حسین کسی هست که تمام آزادگان عالم در تمام ادوار خارج از اعتقاداتشون برایش سر تعظیمفرود آوردن
    در ضمن این جمله ات که حسین دنبال دنیا و مقام بود واقعا ابلهانه و ناجوانمردانه بود چرا که ایشان برایه اینکه پایه های باطلی که حاکم بر اسلام شده بود را بشکند قیام کرد
    http://www.tabnak.ir/fa/news/207984/%D8%A8%D8%B9%D8%B6%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%84%D8%A7

    پاسخحذف
  61. یه چیز دیگه
    من کاملا معتقدم که در طول تاریخ کسایی بودند که بیشتر از حسین بهشون ظلم شد ولی از اونم مطمین ترم که معیار سرور آزادگان جهان بودن فقط تیکه تیکه شدن نیست
    شما کافیه حرف هایی که از حسین باقی مانده احادیث ایشان را بخونید
    شما باید ببینید که ایشان میتوانستند با بیعت با یزید بهترین زندگی دنیایی را برای خود و نزدیکان فراهم کنند
    خواهشن گناه آدما رو پایه هم ننویسید تو رو خدا مشکلاتی که در هر جامعه ای میتونه باشد رو به ایمه ربط ندید تو رو خدا مطالعه کنید ببینید ایمه چقدر پاک و زلالند چقدر زیبا حرف میزنند و عمل میکنند
    یک ذره ریا دروغ ستم در این وجود هایه مبارک نیست
    امیدوارم احادیث زیر و مطالعات جانبی خودتون تلنگری رو در وجود فقط یک نفر بوجود بیاورد
    ممنون
    "امام حسين (عليه السلام) به حر مى فرمايند:
    من آن نيستم كه از مرگ بترسم، هر مرگى در راه رسيدن به عزت و احياى حق چه آسان است... آيا از مرگم بيم مى دهى؟ هيهات كه نشانت نگرفت و پندارت ناكام ماند، من از مرگ نمى هراسم، روحم برتر و همتم والاتر از آن است كه از بيم مرگ زير بار ستم بروم، آيا شما به بيشتر از كشتن من توان داريد؟"
    "امام حسين - عليه السلام - فرمودند : به راستي كه مردم بنده دنيا هستند و دين لقلقه زبان آنهاست، تا جايي كه دين وسيله زندگي آنهاست، دين دارند و چون در معرض امتحان قرار گيرند، دينداران كم مي شوند."
    "بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد."
    "جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که اصالت خانوادگى داشته باشد"
    "بدرستی که شیعیان ما قلبشان از هرناخالصی و حیله و تزویر پاک است "
    "از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است ."
    "بخشنده‌ترین مردم کسی است که به آنکه چشم امید به او نبسته، بخشش ‌کند."
    "نیاز مردم به شما از نعمتهای خدا بر شما است، از این نعمت افسرده و بیزار نباشید"
    "بخیل کسی است که از سلام کردن بخل ورزد (سلام نکند)."
    "هر یک از دو نفـرى که میان آنها نزاعى واقع می شود و یکـى از آن دو رضایت دیگرى را بجـویـد ، سبقت گیـرنـده اهل بهشت خـواهـد بــود"

    پاسخحذف
  62. http://www.youtube.com/watch?v=K1EcjOfNQn0

    پاسخحذف
  63. ناسا به دنبال سیاره ای مشابه زمین وما به دنبال امام حسین و خورش قیمه!
    درخبرها آمده بود که دانشمندان ناسا درخارج از منظومه شمسی سیاره ای بسیار شبیه و حتی دوقلو کره زمین پیدا کرده اند یعنی علم و دانش آنقدر پیشرفت کرده که می تواند میلیاردها کیلومتر دورتر از ما را رصد کند. درهمان حال مردم ما هنوز به خاطر یک نفر که به گواه تاریخ دشمن ایران و ایرانی بوده است سینه می زنند و خورش قیمه اش را می خورند. ببین تفاوت از کجاست تا به کجا.آن طرف دنیا کسانی هستند که مغزشان رابه کار می اندازند و ما را از کهکشانهای اطرافمان آگاه می کنند و ما هنوز به دنبال امام حسین و خورش قیمه اش درانتهای مراسم عزاداری هستیم.

    پاسخحذف
  64. بررسی های سازمان ریاضی دانان بدون مرز نشان می دهد که شیعیان شمردن بلد نیستند و در حالی که فقط به علی و حسین و رضا علاقه دارند خود را شیعه ی دوازده امامی می نامند!

    پاسخحذف
  65. ناسا: ایران اسلامی سراسر شور و شعور حسینی…!

    ناسا با نمایش عکسی ماهواره ای از ایران در روز های تاسوعا و عاشورا به تشریح وضعیت این کشور در طی این روز ها پرداخته است:

    ایران سراسر شور و شعور(!) حسینی است.
    جمعیت کثیری از مردم در صف های طویلی منتظر دریافت غذا هستند. و رقابت تنگاتنگی بینشان در این زمینه در جریان است. آن طور که از تصاویر بر می آید گویا تحریم ها بر این کشور اثر کرده و غذا جیره بندی شده است! با وجود پخش گسترده ی غذا در سطح این کشور در گوشه های تصاویر افرادی دیده می شوند که هنوز در خانه های کوچک خود نشسته اد و به نان شب محتاج هستند، اما به نظر مشکل خاصی ندارند چون می توانند از ته مانده غذا های پخش شده در سطح کشور استفاده کنند.
    عده ای از فرط بد بختی و بی چارگی گل بر سر زده اند. عده ای با وسایلی عجیب شبیه به زنجیر و … در حال خود زنی هستند. عده ای دیگر سر و صورتی خون آلود دارند که علت آن هنوز مشخص نیست و در دست بررسی است، البته گزارش های تایید نشده ای از دخالت وسیله ای ناشناس به نام غمه در این جریان مخابره شده است…!
    عده ای از کارشناسان مسائل ایران دلیل این اتفاقات را سوگواری ایرانیان برای افرادی در 1400 سال پیش می دانند که البته بعید به نظر می رسد اینگونه باشد. که اگر این چنین بود برای اتفاقاتی که 2 سال پیش بر خودشان گذشته است عزاداری می کردند…!

    پاسخحذف
  66. http://www.mihan.net/archives/96/mihan-96-16.htm

    پاسخحذف
  67. ممنون که می نویسید

    پاسخحذف

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران