۱۳۹۱ تیر ۱۷, شنبه

به یاد دلیر مردان نیروی هوایی ارتش ایران


تاریخ 18 تیر ماه یادآور دو قیام بزرگ بر علیه این جمهوری پربرکت است. قیامهایی که هرکدام به وحشیانه ترین و خونین ترین گونه ممکن و همینطور با خیانت گروهی از میهن فروشان سرکوب شدند.
هر سال در سالروز 18 تیر همه افراد و گروه ها در حد و توان خود به قیام دانشجویان می پردازند که چگونه اسلامیون با خیانت روباه مکار خاتمی دانشجویان را قلع و قمع کردند و فریاد یا حسین و یا زهرا یا هر عرب بی همه چیز دیگری می زدند و دانشجویان را می کشتند.
اما چیزی که کمتر به آن پرداخته شود قیام دلیر مردان نیروی هوایی ارتش در 18 تیر 59 است که آن هم به خونین ترین و وحشیانه ترین شکل سرکوب شد و بی گمان نماد این قیام ملی سرتیپ خلبان آیت محققی است.



هنوز دو سال از روی کار آمدن آخوندها و سایر خیانت پیشگان به ایران و ایرانی نگذشته بود که افسران میهن پرست نیروی هوایی ارتش ایران که فرماندهان و دوستانشان نخستین قربانیان این توحش روی کار آمده بودند تصمیم به قیام علیه این دسگاه خلافت اسلامی گرفتند.
جمهوری اسلامی روی این قیام نام کودتای نوژه را گذاشته است زیرا پادگان شاهرخی همدان که قرار بود میهن پرستان ارتش ایران کارشان از آنجا آغاز کنند و پس از آن مراکز حکومتی را ابتدا بمباران و سپس تسخیر کنند جمهوری اسلامی به پادگان نوژه تغییر داده بود و این هم از آنجا بود که سرهنگ خلبان محمد نوژه در سرکوب و بمباران کردستان شرکت داشت و کشته شده بود.
روز 20 تیر ماه رئیس جمهور برگزیده خمینی ابوالحسن بنی صدر با چهره ای شاد و خندان در کنار سرهنگ خلبان جواد فکوری در برابر دوربین تلویزیون ظاهر شد و با شادی بسیار از کشف کودتایی به دست ارتشیان که به قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود سخن گفت (حالا این آشغال امروز مخالف جمهوری اسلامی شده).
بی گمان این میهن پرستان می دانستند که در صورت کشف این قیام چه سرنوشتی در انتظارشان خواهد بود ولی میهن پرستی آنها بیش از آن بود که به خاطر ترس دست از میهن بکشند.
البته زنده یاد دکتر شاپور بختیار نیز در جریان این حرکت ملی بودند و حتی برخی گمانه زنی ها درباره چگونگی لو رفتن این حرکت حکایت از این دارد که فردی خیانتکار در دفتر او این کار را کرده است. گروه های خیانتکار دیگر مانند مجاهدین و توده ای ها نیز هر کدام اعتبار کشف این ماجرا را برای خود می دانستند و حتی این اواخر یکی از تئوریسین های اصلاح طلبان یعنی سعید حجاریان که از طراحان وزارت اطلاعات بوده نیز اعتبار این کار را برای خود می دانسته.
از روز 29 تیر ماه محاکمه های چند دقیقه ای و اعدام این میهن پرستان آغاز شد و در مدت نزدیک به دو ماه 121 تن از این میهن پرستان زیر نظر ری شهری اعدام شدند.
اسلامیون و همراهانشان حتی به شهریار نور فرزند سرهنگ خلبان امیر هوشنگ نور نیز رحم نکردند و او را برای اینکه پدرش را پیدا نکرده بودند اعدام کردند.
اگر در محاکمات روزهای نخست این انقلاب نکبت بار سخنان سپهبد مهدی رحیمی در محاکمه چند دقیقه ای خود و در پاسخ به خائن بزرگ ابراهیم یزدی را اوج شهامت و میهن پرستی دلیر مردان ارتش ایران بدانیم در این محاکمه ها نیز سخنان سرتیپ خلبان آیت محققی بی گمان چیزی جز شهامت و میهن پرستی ندارد. از لینک زیر می توانید محاکمه این میهن پرست شریف را مشاهده کنید.


همینطور از اینجا نیز می توانید نام 121 تن از دلیر مردان ارتش ایران که در این ماجرا اعدام شدند را مشاهده نمایید.
یاد همه جانباختگان راه میهن گرامی و راهشان پر رهرو باد.

پیروز باشید. پاینده ایران و ایرانی. به امید ایرانی آباد و آزاد و به امید آگاهی ایرانی

17 تیر 2571

۱۵ نظر:

  1. آقا شما منطق یک بام دو هوا را مثل اینکه از بری!!!
    چط.ر شما وقتی حرف از همین مجاهدین میشه مدعی خیانت میشید چون از خاک عراق به ایران حمله میکردن
    ول همین آیون میهنپرس شما که قرار بود از خاک عراق پشتیبانی بشن در ایران کودتا کنن میشن میهن پرست؟؟
    آخه کجای این کودتا قیام بوده؟؟؟اگر قیام بود با اعدام 154 نفر خاتمه نمی یافت
    تعداد 154 نفر را امروز اقای الهی در برنامه افق همراه با اقای میلانی گفتن
    از مجاهدین روزی 154 نفر اعدام میکردن ولی بازم همچنان انقدر از انها وحشت دارن وقتی دیپلماتشان در آلمان گند میزنه میگن کار مجاهدین بوده
    در ضمن مجاهدین خود جز متهمین همراهی با کودتا بودن حالا ما نمیدانم حرف شما را باور کنیم یا حکومت که آنزمان مجاهدین را متهم به همراهی کرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ببینید جناب مجاهد عزیز اینکه من منطقم چگونه است دیدگاه شخصی شماست و برای خودتون معتبره.
      درباره مجاهدین هم اونها رفتن از کسی که در حال جنگ بر علیه تمامیت ارضی ایران بود و پول و سلاح گرفتن و به مرزهای ایران حمله کردن. کاری که میتونست بخشی از خاک ایران رو جدا کنه اما نیروهای ارتش از درون ایران و با هواپیماهای ایرانی میخواستن بر علیه این حکومت قیام کنن. نه پول گرفته بودن از بیگانه نه سلاح. پس داستانشون خیلی متفاوته.
      قیام یعنی حرکت بر علیه یک حکومت ضد ملی بدون اینکه به منافع ملی آسیبی برسه و کار این میهن پرستان ارتش واقعا یک قیام بود.
      اون 154 تن هم که سرهنگ خلبان خسرو بیت اللهی گرامی سخن گفتن تنها بخش کوچکی از فعالان این طرح بودن و خوشبختانه اکثریت مطلقشون تونستن جان خودشون رو نجات بدن و از اون ممهمتر اینکه نیروی متخصص بودن نه مانند مجاهدین یا جمهوری اسلامی باشن که نوجوانان و جوانان رو شستشوی مغزی داده باشن و اونها رو بندازن جلو.
      جمهوری اسلامی هم از مجاهدین ترس نداره بلکه تنها از نامشون برای متافعش استفاده میکنه. اساسا سابقه مجاهدین همیشه نشون داده که ازشون استفاده شده و همیشه آلت دست بودن. زمانی خمینی ازشون استفاده کرد. زمانی آلت دست صدام و امروز آلت دست سیاستمداران غربی هستن و اونها هر استفاده ای میخوان ازشون میکنن و مدتی بعد هم به مانند قبلی ها میندازنشون کنار.
      اینکه مجاهدین جزو قربانیان قیام ارتشی ها بودن سخن بی ربطیست؟ نشریه سازمان مجاهدین با افتخار از کشف یک کودتا به دست ارتشی ها خبر میداد. جناب بنی سگ هم که رابطش با مجاهدین بر کسی پوشیده نیست با سرهنگ جواد فکوری جلوی دوربین نیششون رو تا بناگوش باز کردن و از کشف کودتا سخن گفتن.

      پاینده ایران

      حذف
  2. قصد جواب دادن نداشتم اما
    اولا اینکه توی همان برنامه افق صدای امریکا اقای میلانی هم گفت که امکان نداره بمباران بشه ولی هیچ فرد غیر نظامی کشته نشه
    در مورد اینکه این دوستان از جایی کمک پول نمیگرفتم کمی به شوخی شبیه
    توی سایت خود نویس تقریبا فکر کنم همین پارسال بود که یک سلسله مقاله منتشر کرد در مورد سفرهای پیاپی آقای بختیار قبل از جنگ ایران عراق به عراق و خبر داشتن او از حمله عراق
    سایت خود نویس هم فکر نمیکنم تمایل خطی داشته باشه دروغ بگه تمام مدارک را با سند و مصاحبه های آقای بختیار منتشر کرد
    در مورد اعدام 154 نفر منظور من این بود که این قیام نبود کودتا بود اگر قیام بود با اعدام 154 نفر تمام نمیشد مردم حداقل کمی شلوغ میکردن
    اما در مورد جدا شدن خاک ایران
    خیلی خنده داره که فکر کنی مثلا صدام بتونه مرزهای بین المللی مصوبه شورای امنیت سازمان ملل را تغییر بوده قسمتی از خاک ایران را تصاحب کنه
    اگر کسی بتونه اینکار را بکنه امریکاست نه عراق پس از امریکا بترس نه از صدام وعراق
    اما در مورد الت دست بودن مجاهدین
    همین دیروز کتابی منتشر شد به نام جاسوسان علیه نبرد اخرالزمان که اشاره داره که ترورهای دانشمندان هسته ای را افراد موساد انجام دادن نه مجاهدین که با ارائه فاکتهای معتبر این ادعا را نویسنده کتاب مطرح کرده دیروز با بی بی سی فارسی مصاحبه کرد
    ضمن اینکه مجاهدین در لیست تروریستی امریکا هستن این چطور کمکی هست؟؟؟
    خواهشا این حرفها را نزنید
    در مورد آموزش ندیده بودن مجاهدین تنها به حرفهای دانایی فر سفیر رژیم در عراق و عضو سپاه قدس استناد میکنم

    نایی‌فر تصریح كرد: كسانی كه این ادعا را درباره ایران مطرح می‌كنند به دنبال به انفعال كشاندن ایران هستند و ما نباید در مقابل جنگ تبلیغی و روانی تحمیلی دچار واكنش شویم و به كنش‌های منطقی خودمان ادامه دهیم. سفیر ایران در عراق در مورد آخرین وضعیت منافقین در عراق گفت: صدام از سال‌های 1986 -1987 اركان قوای اجرایی‌اش سه ركن استخبارات، منافقین و ارتش بود، از این رو در ا كثر عملیات‌هایی كه علیه ایران صورت می‌گرفت منافقین درگیر می‌شدند و حتی از ارتش عراق موفق‌تر عمل می‌كردند و بسیاری از رزمندگان ایرانی را هم به شهادت رساندند. آن‌ها در عملیات مرصاد در ایران و در انتفاضه 1990 (شعبانیه) در عراق بخش‌های اساسی بغداد و منطقه كردستان را به بهانه حفظ امنیت در اختیار گرفتند. بعد از سقوط صدام استخبارات و ارتش از هم پاشید، اما منافقین باقی ماندند كه دارای تجهیزات نظامی كافی و در شمال بغداد مستقر شدند

    میشه به من جواب بدید این مجاهدین چطور نیروی آموزش ندیده ای بودن که از ارتش عراق موفق تر عمل میکردن؟؟؟
    در آخر هم در مورد منطق را اینو من نمیگم هر ادم عاقلی میگه ولی اینکه شما فقط آن را مربوط به خود میدانی من حرفی ندارم ولی هر آدم عاقلی میکه این یک بام دو هواست
    در ضمن من مجاهد نیستم هودار مجاهدین هستم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من برای دکتر میلانی گرامی خیلی احترام قائلم و به تخصصشون در زمینه تاریخ هم احترام میذارم ولی در زمینه نظامی تخصصی ندارن که سخنشون در این زمینه معتبر باشه.
      سایت خودنویس که ادمینش مقاله نمیده. نویسنده های زیادی اونجا عضو هستن و نوشته هاشون اونجا منتشر میشه و این لجنمال کردن روانشاد دکتر بختیار هم بیشتر از سوی ابوالحسن خان بنی سگ و هوادارانشه و اون مقالات هم همزمان در نشریه همین رئیس جمهور برگزیده امام راحل منتشر میشد.
      موضوع اون میهن پرستان ارتش این بود که اعدامها داشت انجام میشد ولی عراق حمله نظامی کرد و اعدامها رو متوقف کردن و بسیاری از اونها که در نوبت محاکمه و اخراج و تسویه از ارتش بودن داوطلبانه رفتن به جبهه ها و در واقع اونها به عنوان نیروها و انسانهای ناسیونالیست اولویتهاشون خیلی متفاوت بود با دیگران و اولویت نخست دفاع از خاک میهن بود که بر خلاف گفته ساده انگارانه شما که صدام نمیتونست این کارو بکنه بخش بزرگی از جنوب ایران دو سال در اشغال نیروهای صدام بود و به مرور ایرانیان شهر به شهر تونستن خاکشون رو پس بگیرن وگرنه صدام رویای قادسیه دوم و تکرار سنت پیشوایان وحشی اسلام رو داشت واقعا و تلاشش هم همین بود و بر خلاف مزخرفات بنی سگ حداقل از یک سال پیش مقدماتش رو چیده بود و از همون روز نخست انقلاب نکبت بار که خمینی اعدام و تسویه میهن پرستان ارتش رو آغاز کرد فکرش رو داشت.
      غرب تنها آمریکا نیست. اروپایی ها هم نقش بسیار بزرگی دارن و بدون همکاری اونها به ویژه در این دوره آمریکا کاری از پیش نمیبره.
      موضوع اینه طیف وسیعی از نخبگان سیاسی غربی به دنبال استفاده از مجاهدین برای پیشبرد اهدافشون هستن و حضورشون در نشست های مجاهدین هم این رو نشون میده.
      این نیست که مجاهدین یا هوادارانشون خیال کنن غربی ها واقعا اونها رو آزادیخواه میدونن و به فکر ایران هستن. اونها هم سابقه مجاهدین و هم ساختار ایدئولوژیک و سازمانی و حتی تسویه های درون سازمانی مجاهدین رو بهتر از بسیاری از ایرانی ها میدونن ولی امروز روز این طیف سیاسی میخوان کاری کنن که یواش یواش به جای سرمایه گزاری غرب روی اصلاح طلب ها روی مجاهدین این کار انجام بشه.

      پاینده ایران

      حذف
    2. درباره آموزش دیده نبودن مجاهدین هم چون پاسخ خواستید باید بگم که مشکل مجاهدین اینه که منبع معتبرشون شده حکومت اسلامی که همیشه از نام مجاهدین استفاده میکنه در جهت منافع خودش. همون زمان عملیات دروغ جاویدان هم که متاسفانه نیروهای سپاه مجاهدینی رو که میگرفتن به وحشیانه ترین شکل ممکن و با شکنجه میکشتن میگفتن اینا نیروهای خیلی آموزش دیده هستن و خطرناکن اگر زندشون بذاریم ولی واقعیت اینه که نیروی متخصص نظامی با این بچه بازیها و شستشوی مغزی و اینکه یاد بدی چهار تا تیر شلیک کنه و تانک رو جلو ببره به وجود نمیاد. آموزشش کار سالهاست. سپاه و حتی ارتش امروز ایران هم نیروی متخصص به معنای حقیقی ندارن چه برسه به یک سری بچه چریک شستشوی مغزی شده.

      حذف
  3. ببین دوست عزیز در مورد اموزش ندیده بودن مجاهدین هیچوقت هیچ دشمنی نمیاد بگه که دشمن ما بسیار قدرتمنده
    جمهوری اسلامی هنوز مجاهدین را گروهک میدانه برای چی؟؟
    برای اینکه آنها را کوچک جلوه بده حال چطور این جمهوری اسلامی حاضره بیاد بگه که اینها از ارتش عراق موفق تر عمل میکردن؟؟؟
    عملیات افتاب به نقل از منابع رژیم
    سازمان مجاهدین توانست با همراهی و همکاری ارتش کشور دشمن کاری را که آن ارتش(منظور ارتش عراق)نتوانسته بود بر علیه کشور ایران عملی سازد ،انجام دهد ویکی از زبده ترین لشکرهای ایران (لشکر 77 خراسان)را به نفع طرف عراقی از کار بندازد

    در عملیات چلچراغ لشکر 16 زرهی قزوین ولشکر 11 سپاه پاسداران و گردانهای مختلف توپخانه و کاتیوشای حکومت درهم کوبیده میشود
    میشه به من بگید این امارها چیه؟؟
    اما در مورد مجاهدین باید بگم که مجاهدین تنها جنگنده نداشتن حتی تعداد زیادی هلی کوپتر هم داشتن تعداد سلاحهای انها که امریکا بعد از اشغال عراق از مجاهدین گرفت نزدیک چهار پنج برابر ارتش کویت یا کشورهایی مثل اذربایجان یا کشورهایی در ان حد اندازه بود
    مجاهدین تنها نزدیک به 800 تانک و 900 نفر بر زرهی داشتن
    در مورد حمله عراق هم بازم میگم اینکه فکر کنی عراق میتوانست ایران را تجیه کنه شبیه به شوخیه
    اگر عراق اینکاره بود کویت را تجزیه میکرد که ظرف 24 ساعت اشغالش کرد
    اما مجاهدین به یک چیزی اعتقاد دارن آنهم نه از الان بلکه سالها پیش
    امریکا و غرب زمانی از مجاهدین حمایت خواهند کرد که در برخورد با حکومت ایران به استیصال کامل برسن راهی جز حمایت از مجاهدین را نداشته باشن وگرنه غربیها به شدت از مجاهدین نفرت دارن دیگر فکر نکنم نیاز به دلیل باشه
    اما آن طیف از مقامات اروپا و نه امریکا که در مراسمهای مجاهدین شرکت میکنن برخی شون اگر بگم مثل یک عضو مجاهدین حساب میشن دروغ نگفتم
    افرادی مثل ایوبونه رئیس سابق ضد جاسوسی فرانسه یا افرادی مثل لرد اسلین فقید یا لرد کوربیت فقید(رئیس لردهای حزب کارگر در مجلس عیان که چندی پیش درگذشت) یا استیونسون در پارلمان اروپا که رئیس رابطه با عراق هست یا کوادراس که نائب رئیس پارلمان اروپاست اینها دیگه رابطه شون با مجاهدین فقط سیاسی نیست حتی فرزندانشون وخانواده شون هم با مجاهدین مثل خواهر برادر رفتار میکنن
    شما توی برنامه صدای امریکا یا بی بی سی حتی توی این برنامه هایی نشان میدن هیچوقت با مجاهدین مصاحبه نمیکنن جالبه برای مصاحبه با مجاهدین میرن اعضای سابق را میارن؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ببینید جناب این فکر من نیست که عراق میتونست یا نمیتونست. این یک واقعیته که اتفاق افتاد. اصلا چیزی نیست که بخواهیم درباره امکان داشتن یا نداشتنش سخن بگیم و اگر مجاهدین به همکاریشون با عراقی ها در عملیات های نظامی افتخار میکنن اصلا نامی جز خائن و میهن فروش نمیشه روشون گذاشت.
      البته نقش خیلی فعال مجاهدین در عملیات بیشتر ناشی از یک خودبزرگ بینی است که از روز نخست در این تشکیلات بوده و هنوز هم هست.
      اما درباره آمریکا. آمریکایی ها باید بگم که از دید من به عنوان یک ناظر بیرونی هنوز نخبگان سیاسی آمریکا به توافق نرسیدن که آیا روی مجاهدین سرمایه گزاری کنن یا نکنن. از سویی شماری از جمهوریخواهان بسیار تندرو مانند جان بولتون و رودی جولیانی میخوان این اتفاق بیفته و در نشست های مجاهدین شرکت میکنن و از سویی دولت آمریکا هنوز مجاهدین رو از لیست تروریستیش خارج نکرده و نمیخواد روشون سرمایه گزاری کنه و امیدوارم شخصا که همین روند رو ادامه بده چون من بر خلاف بسیاری که میگن بیرون اومدن مجاهدین از این لیست به سود اپوزیسیونه مجاهدین خطری از جنس همین جمهوری اسلامی برای ایران میدونم و سابقه و ایدئولوژی حاکم بر این سازمان هم این رو نشون میده.
      حضور سیاست پیشگان اروپایی و حالا خانواده هاشون و مردم کشورهای دیگه هم هرکسی با اندکی بهره هوشی میتونه درک کنه واسه رضای خدا یا دوستی و این شوخی های کودکانه نمیان. یک چیزی کاسبن این وسط و همینطور اون سیاستمداران هم دنبال منافع کشورهاشون هستن.
      درباره رسانه های پارسی زبان بیگانه هم البته موافقم کاملا که اونها در تسخیر پسمانده های جمهوری اسلامی هستن و در این شکی ندارم.

      حذف
  4. من حساب شخص شما را چون طرفدار بختیار هستید از اشخاص شاه پرست جدا میکنم
    وگرنه جوابی نمیدادم
    هیچ توهمی در کار نیست
    دو گزارش جداگانه از رسانه های معتبر جهانی در مورد مجاهدین
    به عقیده وکلای وزارت امورخارجه آمریکا، تصمیم گیری در مورد حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست گروه های تروریستی آمریکا نیازمند تصمیم گیری بسیار حساس در سطح امنیت ملی این کشور است و موضوعی است مرتبط با مسائل حقوق بشر.
    گزارشگر گاردین از قول برخی از اعضای کنگره ایالات متحده تلاش سازمان مجاهدین خلق ایران برای خارج شدن نامش از فهرست گروه‌های تروریستی ایالات متحده را «یکی از موثرترین لابی‌گری‌ها در تاریخ دو مجلس» آمریکا توصیف کرده است.

    اول اینکه اگر مجاهدین دچار توهم خود بزرگ بینی هستن چرا تصمیم در مورد خروجشان از لیست منیازمند تصمیم گیری انهم بسیار حساس در سطح امنیت ملی امریکاست؟؟؟
    وچطور این گروهگ از قول اعضای کنگره بهترین لابی را در تاریخ دو مجلس امریکا انجام داده؟؟
    اما در مورد اینکه مجاهدین همه را میخرن ولا بخدا اینطور نیست
    نمیدانم چطوری قسم بخورم که شما باور کنی؟؟اگر واقعا فکر میکنی به کسی پول میدن یکبار بیا میتینگهای مجاهدین ببین پولی بهت میدن یا نه؟؟امتحانش مجانیه
    بعد چند بار بیا میتینگ ببین مجاهدین ازت تقاضای کمک مالی میکنن یا نه؟؟؟
    اگر واقعا مجاهدین اینقدر پولدارن چه نیازی هست که به قول برخی برن از ایرانیها گدایی کنن؟؟؟
    واقعا ما نفهمیدم>>یکروز میگن مجاهدین به ارمیکاییها پول میدن!!یکروز امریکاییها به مجاهدین پول میدن!!یکروز گدایی میکنن!!!یکروز مردم را به پول میارن میتینگ!!!واقعا به نظرت تما این حرفها حقیقت داره؟؟؟
    اگر واقعا به نظرت اینطوره گفتم راه حلش هزینه ای نداره یکبار امتحان کن متوجه بشی
    اما در مورد جدا کردن خاک کشور
    چطور بگم عزیز جان که متوجه منظور من بشی؟؟
    هیچ کشوری نمیتونه بدون مصوبه شورای امنیت خاک کشوری را اشغال کنه در اشغال نگه داره
    صدام هم در زمان جنگ چندان با غرب رابطه خوبی نداشت که بتونه در مورد اشغال ایران مورد حمایت باشه
    ضمن اینکه طی همین دوران جنگ امریکا به ایران کمک تسلیحاتی میکرد سفر مک فارلین هم گویای مدعای من است
    در واقع امریکا و اسرائیل مخالف پیروز شدن عراق بودن
    حال چطور این عراق میتوانست یک تنه مقابل تمام جامعه جهانی وایسته خاک ایران را در اشغال نگه داره؟؟والا بخدا نمیشه؟؟یعنی روابط بین الملل اجازه نمیده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هم میهن گرامی من هوادار کسی نیستم. من هوادار اندیشه خودمم و تلاش هم میکنم که بت و یا مرشد نداشته باشم چه شاه چه مصدق چه بختیار چه رجوی چه موسوی و خاتمی. اندیشه مستقل باید داشت عزیز من. شیعه و پیرو هیچ شخص و مکتبی نباید بود.
      من مجاهدین رو نه سازمان میدونم نه گروه بلکه یک فرقه میدونم و برای همین میگم فرقه رجوی زیرا فرقه ها اینگونه ایدئولوگ عمل میکنن و دور سخنان و اندیشه های یک یا دو تن گرد هم میان. فرقه های مذهبی همینگونه هستن.
      بازهم میگم نخبگاتن سیاسی امریکا هنوز به یک توافق مشخص نرسیدن که روی مجاهدین سرمایه گزاری کنن یا در همین حالت معلق میان زمین و آسمان نگهشون دارن. اینکه مربوط به امنیت ملی است یعنی خارج کردن مجاهدین از لیست تروریستی به معنای بسته شدن راه مذاکره با جمهوری اسلامی است که امریکا از روز نخست دنبالش بوده.
      عزیز من لابی کردن با نمایندگان کنگره یا سناتورها یا سیاستمداران پرنفوذ پول میخواد کما اینکه جمهوری اسلامی هم لابی میکنه به وسیله مزدورانش چون پول داره. قاچاقچی کلمبیایی هم لابی میکنه با نمایندگان چون پول داره. این چیز عجیب و غریبی نیست و خوشبختانه یا متاسفانه به عنوان یک واقعیت در صحنه سیاست جهانی پذیرفته شده.
      مجاهدین پول دارن و میتونن لابی کنن با سیاسیون غربی و میتونن خارجی ها رو بخرن که بیان در تجمعشون وگرنه خارجی واسش اندازه پشیزی ارزش نداره که بر سر من و شمای ایرانی چی میاد. اون دنبال زندگی خودشه عزیز جان.
      من هم هنوز خوشبختانه برام هنوز به اون اندازه خیلی زیاد برام مشکل پیش نیومده که بخوام ایران رو ترک کنم.
      درباره جدا شدن هم عزیز جان این اتفاق افتاد و این چیزی نیست که بخواهیم درباره احتمال وقوعش سخن بگیم. همین مدت اخیر هم اوستیای جنوبی از گرجستان جدا شد و اون هم با قوای نظامی روسیه. این سازمان ملل و این چیزها رو زیاد جدی نگیر. اونجا سازمان ملت ها نیست بلکه سازمان دولت هاست. دولت ها باهم لابی میکنن و به هم امتیاز میدن تا بتونن کاری رو بکنن یا نکنن.

      حذف
  5. http://khanbabakhan.blogspot.ch/2012/07/blog-post_1590.html
    این وبلاگ را بخوان شاید کمی از سوالات شما را پاسخ بده
    آخه مجاهدین چطور نمایندگان پارلمان عراق اروپا و امریکا و اکثر کشورهای اروپایی را خریدن؟؟تعداد اونها هزاران نفره

    پاسخحذف
  6. بحثمان خیلی طولانی شد هرچقدر من بگم تو حتی ذرهای از حرف منو نمیپذیری
    خودت داری میگی روسیه اوستیا را اشغال کرد
    منم که بهت گفتم عزیز جان تنها قدرتهای دارای حق وتو میتوانن خاک کشوری را اشغال کنن
    روسیه هم تقریبا بعد از امریکا یکی از قدرتمند ترین کشورهاست دارای حق وتو
    تازه با اینهمه هنوز بسیاری از کشورها اشغال اوستیا را به رسمیت نشناختن تا آنجا که من اطلاع دارم اکثریت مردم منطقه اوستیا با روسیه همراهی دارن خواستار پیوستن به جمهوری فدراسیون روسیه هستن
    در مورد اینکه گفتی غربیها دنبال منافع خودشون هستن اینو من شکی در ان ندارم
    برای همین به شما هم گفتم غربیها زمانی حاضر به پذیرش مجاهدین هستن که به استیصال برسن
    ما هم هیچ علاقه ای به غربیها نداریم تنها کسانی را توی میتینگها مجاهدین دعوت میکنن که حرف مجاهدین را تکرار کنن
    یکبار یکی از دوستان مثال جالبی زد
    یکی از هوادارا از اینکه یک شخصیت غربی راستگرا از مجاهدین حمایت کرده بود ناراحت بود میگفت ما فقط باید با سوسیالیستها رابطه داشته باشیم
    این دوستم جواب داد که تا زمانی که ما از خط سرخهایمان عبور نکردیم و تا زمانی که ما همچنان دشمن جمهوری اسلامی و برخی اپوزیسیون نماها هستیم در برابرشان سازش نداریم و تا زمانی که تنها و تنها حرف خودمان را میزنیم حمایت یک راستگرا از ما ایرادی نداره،چونکه ما تغیییری در خط مشی مان ندادیم
    این طرف راستگرا باید ناراحت باشه وپاسخگو که فردا اگر ما به قدرت رسیدم از خودش بپرسه وبه دیگران جواب بده که از چه اپوزیسیون نامطلوبی حمایت کرد
    ولی در مورد سیاستمداران اروپایی من بازم بهت تاکید میکنم که خیلی از ا"نها نه تنها پولی نمیگیرن که برخی واقعا کمک مالی هم میکنن یا کارهای گرانبهایی را بدون چشمداشت انجام میدن
    مثلا زمانی که لرد اسلین (که رئیس سابق دادگاه عالی اروپا بود)ریاست هیئت وکلای مجاهدین در دادگاه عالی اتحادیه اروپا که عالی ترین نهاد قضایی اتحاده اروپا حساب میشه را بر عهده گرفته هیچ پولی دریافت نکرد اینکار را بدون هیچ پولی انجام داد چون او هم اعتقاداتی داره
    اما اینکه همه را با پول میشه خرید بازم متوهمانه است چون جمهوری اسلامی پول نفت داره چطور نمیتونه اینهمه نفرات بخره؟؟
    سوریه هیچ نفتی نداره منافع چندانی از نظر اقتصادی نداره ولی چرا اینقدر روسیه برای سوریه بها میده؟؟چون همه چیز پول منافع مادی نیست بلکه چینش قدرت در منطقه و توازن قدرت هم بسیار بسیار مهمه حتی مهم تر از منافع مالی
    در مورد فرقه بودن
    اگر تو که به اصطلاح مخالف حکومت هستی ما را فرقه بدانی دیگه چه انتظار از جمهوری اسلامی
    اصلا ما فرقه هستیم از این فرقه بودنمان هم بسیار بسیار راضی هستیم
    مگر فرقه بودن دلیل بر تروریست بودنه؟؟مگر فرقه بودن دلیل بر اینکه نباید حق زندگی آزادانه و حق ازادی بیان و حقوق طبیعی را داشته باشی؟؟مگر فرقه بودن جرمه که باید توی زندانها قتل عام بشیم از زندگی و حق طبیعی محروم بشیم؟؟
    مگه میت رامنی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از فرقه مورمنها نیست؟؟ایا کسی او را از کاندید شدن منع کرده؟؟آیا کسی او را به جرم فرقه بودن دستگیر اعدام کرده؟؟
    واقعا برات متاسفم که هرچی که رژیم میگه را تکرار میکنی بدون تفکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هم میهن فرقه در همه جا هست و درسته و اینم درسته که بسیاری از سیاسیون عضو این فرقه ها هستن و اون فرقه ها هم حق زندگی دارن و حق فعالیت فرقه ای خودشون رو دارن امااااااااا اونها فرقه های دینی و مذهبی هستن و بر بستر سکولار دموکراسی کشورهای غربی که آزادی عقیده و آزادی بیان عقیده رو حق هر انسان میدونه عمل میکنن و همگی پیرو مرشد یا پیر فرقه هستن ولی مجاهدین فرقه ای هستن که کار سیاسی میخوان بکنن. این گرفتاریه. با فرقه بازی نمیشه کار سیاسی کرد و به سکولار دموکراسی رسید.
      عزیز من آب و خاک یک کشور خیلی راحت تر از اون چیزی که شما فکر میکنی جدا میشن به دست همسایگانش و این اتفاق در ایران افتاد و خوشبختانه میهن پرستان ایرانی پس گرفتن خاک ایران رو. اصلا چیزی نیست که بخواهیم درباره احتمالش سخن بگیم. اتفاق افتاده. من دیگه بحث در این رابطه رو خیلی مضحک میدونم.
      من بازهم میگم و همیشه میگم هیچ بیگانه ای برای رضای خدا به یک سازمان یا گروه ایرانی کمک نمیکنه و از دو حالت خارج نیست. یا اون سازمان اون فرد رو میخره یا اون فرد برای منافع دولت مطبوعش یا حتی حزب و گروهش از این سازمان استفاده میکنه.
      اینها توهماته که بدون چشمداشت فلانی فلان کار رو میکنه و کمک میکنه و ایندست سخنان برای درون مجاهدین جواب میده و اون هم به دلیل همون ماهیت فرقه ای این گروهه ولی در بیرون کمتر کسی به اون سادگی ها می پذیره همچین سخنانی رو.

      حذف
  7. برای تو هنوز زوده که بتوانی بفهمی مناسبات مجاهدین چطوریه
    من نمیگم برخی برای سخنرانی پول نمیگیرن
    بله میگیرن حقشونه
    حتی سیاستمدارهایی که میرن یک سمینار یا یک کنفرانس برای سخنرانی پول میگیرن یا افرادی که میرن توی شبکه های خبری حق تحریریه میگیرن
    اینکه کسی پول بگیره چیز عجیب غریبی نیست
    ولی اینکه مثلا فکر کنی یک سیاستمدار میاد برای 20 هزار دلار یا 50 هزار دلار آینده سیاسیشو در حمایت از گروهی که توی لیست سازمانهای تروریستی هست به خطر بندازه کمی احمقانه است
    تازه انهم بعد از چند وقت از طریق وزارت خزانه داری ایالات متحده براش نامه بیاد که باید بیاد پاسخگو باشه که چرا داره از یک سازمان تروریستی حمایت میکنه
    هیچ سیاستمداری اینکار را نمیکنه مگر اینکه واقعا در طرف مقابل چیزی ببینه به طور خلاصه بگم چیزی اون جذب کنه
    ایا اینکه مثلا برخی سیاستمداران اروپایی یا حتی برخی مردم اسرائیل از حقوق مردم فلسطین حمایت میکنن فقط برای منفعت سود شخصیه؟؟یعنی از نظر شما هیچ شرافت و انسانیتی در هیچ انسانی ولو یک ذره وجود نداره؟؟
    اگر نظرتون اینه باید بگم واقعا بحث کردن با شما بی فایده است
    ببین اساسا مجاهدین معتقدند که هیچ کمکی از جانب غرب نخواهد بود مگر اینکه زیر فشار قرار بگیرن
    اگر امروز غرب مجبوره از مردم سوریه حمایت کنه برای اینکه مردمسوریه دارن هر روز توی خیابانها دهها کشته شهید میدن اگر فردا برن خونشون غرب میر سر میز مذاکره با اسد
    پس قرار نیست کسی به کمک غرب دل ببنده
    مجاهدین هم اساسا این شعار محوریشونه که کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من
    یک شعار ساده
    معناش اینکه هیچوقت غرب از حقوق تو حمایت نمیکنه مگر اینکه تو اونو مجبور کنی
    بله امروزم غرب اگر کاری میکنه مجبوره
    مجبوره که رژیم را زیر فشار بگذاره چون مجاهدین برنامه اتمی اونو رسوا کردن
    وگرنه که سال 2003 نزدیک 170 نفر را در فرانسه دستگیر کردن خانم رجوی هم جزوشان بود
    چون قرار بود سر مذاکرات اتمی و توافقی که حاصل شده بود مجاهدین قربانی بشن رژیم هم برنامه اتمی را تعلیق کرد قرار بود بشه تامین کننده انرژی اروپا و شریک استراتژیک
    ولی چون توی فرانسه نمیشه بدون افکار عمومی حکومت کرد وقتی نزدیک 25 نفر خودسوزی کردن مجبور شدن خانم رجوی را ازاد کنن
    خانم رجوی چون خانم رجوی هست ارزش نداره
    چون فرزندش اشرف مثل باقی زنان مجاهد در اشرف هست و هیچ تبعیضی بین فرزند خودش و دیگر زنان قائل نیست ارزشمنده قابل احترامه
    البته هیچ اجباری در بودن فرزند او در اشرف نیست این چیزیست که هر کسی خود انتخاب میکنه و دختر او هم بسیار قابل احترامه چون با وجود اینکه مادرش مریم هست هیچوقت نخواسته که به سواحل امن اروپا پناه ببره
    در واقع هیچکس در این سازمان نمیتونه نان پدر یا مادرشو بخوره هر کسی باید خودش خودشو ثابت کنه وگرنه که پسر یا دختر فلانی بودن هنر نیست
    ببینم این رضا پهلوی شما حاضره یک روز تنها یک روز دخترشو بفرسته همچون جایی که هر لحظه خطر حمله دولت عراق وجود داره؟؟؟
    جواب از نظر من مشخصه
    چون او اهل فداکاری نیست
    چون او هنوز توی نژاد برتر بچه من بچه تو مال من مال تو گیر
    کرده و البته دخترش هم هیچوقت روی پای خودش نبوده چون بچه شاهزاده است قابل احترامه وگرنه هیچ هنری از خودش نداشته اگر یک پدر مادر عادی داشت شاید الان از خیلیها پایین تر بود
    ولی مجاهدین از این مرحله عبور کردن
    یکی از کسانی که توی حمله فروردن 90 شهید شد زهیر ذاکری بود تنها اسم پدرشو سرچ بزن ابراهیم ذاکری
    پدر او به جرات میتوانم بگم که شاید ارشد ترن نفرات وفرماندهان بود مسئول امنیت وضد تروریسم جانشین فرمانده ارتش مجاهدین
    زندانی سیاسی قبل از انقلاب عضو کادر مرکزی قبل از انقلاب
    اگر ابراهیم ذاکری فرزندشو میاورد اروپا آنوقت شاید اینقدر مورد احترام نبود
    نمیدانم چقدر از سازمان مجاهدین خبر داری ولی افرادی در سطح مهدی براعی یا عباس داوری یا محمد حیاتی یا زنانی مثل مزگان پارسایی مهوش سپهری یا خیلیهای دیگر از کسانی هستن که از قبل از انقلاب عضو کادر مرکزی مجاهدین بودن اکنون در اشرف هستن با تمام خطراتی که داره
    وبا تمام احکام دستگیری که دولت عراق صادر کرده
    ولی هیچکدام از این نفرات هیچوقت خون خودشون رنگین تر از بقیه ندانستن که بگن ما باید امنیت بیشتری داشته باشیم
    این رمز ماندگاری مجاهدینه
    اون کسانی هم که در اشرف هستن بیش از من شما میفهمن میدانن فرماندهانشون فداکارترن نفرات سازمان هستن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این همه نوشتید و من خیلی ساده و با یکی دو جمله پایان میدم به این موضوع.
      اینجا درون سازمان مجاهدین که با این ایدئولوژی گرایی و دگماتیسم عقیدتی من قرار باشه تحت تاثیر قرار بگیرم.
      مشکل مجاهدین همینه همیشه متاسفانه که فکر میکنن در بیرون از سازمان هم میتونن با همون مزخرفات درون سازمانی کسی رو تحت تاثیر بذارن.

      پاینده ایران

      حذف
  8. من موندم مجاهدین فک و فامیلی تو ایران ندارن اخه که براشون بگه که هیچ جایگاهی حتی بین مخالفین نظام ندارن..هنوزم که هنوزه وقتی میخان نامردی کسی رو مثال بزنن از نام منافقین استعاره میشه..بنده خدا اونایی که هنوز تو چنگال این عقب موندهای سیاسی اسیرن

    پاسخحذف

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران