۱۳۹۱ تیر ۲۷, سه‌شنبه

ایران امروز نیازمند کسانی است که مهمترین اولویتشان ایران است


یکی از ملزومات مبارزه هدفمند با حکومت های توتالیتری مانند جمهوری پربرکت حاکم بر ایران  داشتن همبستگی و یک تشکیلات متحد برای مبارزه است تا از نفاق میان مخالفان جلوگیری شود یا حداقل تا حد زیادی از آن کاسته شود و تا زمانیکه چنین تشکیلاتی وجود نداشته باشد امکان سقوط اینچنین حکومت هایی بسیار کم است.
اما چرا اینگونه است و اپوزیسیون جمهوری پربرکت نمی توانند با همبستگی با یکدیگر به آنجا برسند که صاحب چنین تشکیلاتی شوند؟
به زبان ساده می توان گفت دلیل این عدم موفقیت در یک جمله خلاصه می شود و آن تفاوت در اولویت هاست.
این تفاوت در اولویت سبب می شود تا افراد و گروه های مختلف هدف یکسانی از مبارزه نداشته باشند.
گروهی که پهلوی ستیزان هستند هنوز پس از سی و چهار سال از سقوط حکومت پهلوی در توهمات خود به سر می برند و اولویتشان ضربه زدن به حکومت پهلوی است و هر روز راست و دروغ را به هم پیوند می دهند تا در راه این هدف به زعم خود مقدس گام بردارند.
گروه دیگر هدفشان شکل و فرم حکومت آینده ایران است و می خواهند همه به آنها اطمینان دهند که ایران آینده آن فرم حکومتی را خواهد داشت که مد نظر آنهاست. سلطنت طلبان دو آتشه و بیشتر جمهوریخواهان جزو این طیف هستند و جالب آن است که بخش بزرگی از این جمهوریخواهان هنوز نمی دانند چگونه جمهوری مد نظرشان است.
گروه دیگر هدفشان حفظ جمهوری پربرکت فعلی و یا به زعم خودشان نگهداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مشکلشان با حاکمان فعلی به خطر انداختن جمهوری پربرکت و انقلابشان است. البته بخش دیگری از دغدغه های این گروه  به خطر افتادن دینشان به دلیل عملکرد حاکمان است.
اما مهمترین گروه کسانی هستند که مهمترین دغدغه و هدفشان تنها و تنها ایران است. نه خیلی درد به خطر افتادن دین و اسلام دارند و نه خیلی از امروز جوش این را می زنند که شکل و فرم حکومت در فردا چگونه باشد. سرزمین مادری ما ایران در شرایط فعلی نیازمند اینچنین افرادی است که متاسفانه درصدشان نسبت به سایر گروه ها در این دسته بندی کمتر است یا حداقل اینگونه افراد کمتر خود را نشان می دهند و مطرح می کنند و این کارشان بسیار اشتباه است.
لازم است که در واقع این نیروها هرچه زودتر با یکدیگر همراه و متحد شوند تا هم یک تشکل ملی و منسجم در برابر جمهوری پربرکت به وجود آید و هم سبب نفاق کمتر در میان مخالفین شود.

پیروز باشید. پاینده ایران و ایرانی. به امید ایرانی آباد و آزاد و به امید آگاهی ایرانی

27 تیر 2571

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران