۱۳۹۲ فروردین ۶, سه‌شنبه

حقارت ایران ستیزان در برابر ناسیونالیسم ایرانی


زمانی که در هنگام برگزاری بزرگترین جشن ملی ایران زمین یعنی نوروز در کنار آرامگاه پدر معنوی ایران کوروش بزرگ آن هم در حالی که میهن پرستانی که با وجود تلاش همه مزدوران رژیم برای جمع نشدن آنها در آنجا فریادها و شعارهای میهن پرستانه سر می دهند به سوی آرامگاه کوروش بزرگ نارنجک دستی پرتاب می شود یعنی ایران ستیزان و تازی پرستان شکست و تحقیر خود را در برابر ناسیونالیسم ایرانی با همه وجود حس کرده اند.
همانگونه که سی و چهار سال پیش بیمار روانی و قاتل بزرگ و رفیق گرمابه و گلستان اصلاحاتچی ها یعنی شیخ صادق خلخالی این حقارت را حس کرده بود و میخواست تخت جمشید را با خاک یکسان کند و همانگونه که اسلامیون و چپول ها و ملیون قلابی به هنگام برگزاری جشنهای با شکوه 2500 ساله حقارت خود را حس کرده بودند و همانگونه که تازیان مسلمان و پیروان محمد در 1400 سال پیش هم حقارت خود را حس کردند.
در 1400 سال گذشته روی هم حتی 100 سال هم یک حکومت مرکزی ایرانی در ایران بر سر کار نبوده اما همین دوره های گسسته و کوتاه افشاریه ، زندیه و پهلوی کافی بوده نا بذر ناسیونالیسم و هویت ملی در ایران که با خون دل ها و از جان گذشتگی های فراوان کاشته و آبیاری شد اینگونه بارور شود.
در راه کاشت و آبیاری این بذر قلم بزرگانی مانند فردوسی بزرگ ، میرزا فتحعلی آخوندزاده و میرزا آقاخان کرمانی و پس از اینها بزرگان دیگری مانند احمد کسروی ، ابراهیم پور داود ، سعید نفیسی و شجاع الدین شفا و  از جان گذشتگی میهن پرستانی مانند بابک خرمدین و یعقوب لیث صفاری و مازیار و بسیارانی دیگر بسیار مهم و حیاتی بود.
این بزرگان بذری را کاشتند و از اندک فرصت به وجود آمده برای آن به بهترین شکل استفاده کردند تا امروز هر ایران ستیزی بفهمد که با هویت ملی ایران و ناسیونالیسم ایرانی نمی تواند در بیفتد.
کوروش با پرتاب یک نارنجک دستی و یا هر جفتک پرانی دیگر ایران ستیزان کوچک نمی شود. کوروش جایش در ذهن و احساس هر ایرانی میهن پرست است و هر روز بزرگتر و بزرگتر می شود و ولی بدا به حال کسانی که با هویت ملی یک ملت بزرگ طرف شوند و باید خودشان و مزدوران آشکار و پنهانشان در درون و بیرون از خاک پاک ایران مطمئن باشند که تاریخ از آنها و همینطور همه افراد و گروه هایی که به طمع قدرت و با خیانت به ایران و ایرانی در به قدرت رسیدنشان نقش داشتند به سیاه ترین شکل ممکن یاد خواهد کرد.
ایرانی باشیم و به ایرانی بودن خود افتخار کنیم و برای ایرانی با شکوه که حق ما ملت ایران و حق این خاک پاک است دست در دست هم دهیم و بدون دراز کردن دست نیاز به سوی بیگانگانی که خودشان در وقوع قادسیه دوم نقش بسیار پر رنگی داشتند میهن خود را پس بگیریم.

پی نوشت :

امروز ششم فروردین زادروز زرتشت بزرگ است. این روز را نخست به همه هم میهنان زرتشتی که بی گمان در خط مقدم نگاهبانی از سنت های ملی ایران زمین بودند و هستند خجسته باد می گویم. همینطور به همه کسانی که مانند من که با وجود احترام بسیار زیاد به هم میهنان زرتشتی به دین زرتشت باوری ندارند و تنها برای شخص زرتشت به عنوان یک آموزگار بزرگ در فرهنگ ایران ارزش بسیار قائل هستند و اصولا هر ایرانی میهن پرست و دوستدار فرهنگ ملی ایران زمین خجسته باد می گویم.

پیروز باشید. پاینده ایران و ایرانی. به امید یکپارچه ، آباد و آزاد و به امید آگاهی ایرانی

ششم فروردین 2572

۸ نظر:

  1. درود بیکران بر کاوه میهن پرست گرامی ،

    هنگامی که کوچکی و ناتوانی دشمنان این مرز و بوم را در رفتارهای بی مغزشان نگاه می کنیم بیش از همیشه پی به نیرومندی اندوختۀ نیاکانمان می بریم. شاید کمتر بیگانه ای باشد که از شکوه و بزرگی فرهنگ و پیشینه ایران یاد نکرده باشد. همین کافی است تا بپذیریم که چرا دشمن دیرینه ایرانیان اکنون در خانۀ ما لانه کرده است. ولی این لقمه برای دهان تازیان و تازی پرستان بسیار بزرگ است.
    من دیر زمانی است که صدای تَرَکهای استخوانهای اسلام را در کشورمان شنیده ام. آرزو می کنم هرچه زودتر ویرانی لانۀ کفتارها را با چشم ببینیم.

    پاینده باشید ، همچون بزرگی ایران.
    دوستدار شما
    شناخت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر تو بورزوم جان

      در حقارت این موجودات همین بس که از هر بهانه ای برای کنار زدن جشنها و آیینهای ملی ایران سود بردن ولی کارشون به جایی نرسید.
      خوشبختانه این جمهوری برای کشور ما یک سود داشت و اون هم این بود که ضربه ای به اسلام زد که جبران نا پذیره.

      تو هم پیروز باشی دوست نازنینم

      حذف
  2. ناسیونالیسم و مذهب پساب های متعفن تاریخند!
    شاه و شیخ در طول تاریخ نوشداری بقای ننگین و چرکینشان را از کاسه سر شهیدان مردم همچون مانی و مزدک و بابک و حسن صباح و کمونیست ها نوش کرده اند!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با این چرندیات و چپول بازیا ناسیونالیسم در ایران از بین نرفته و نخواهد رفت.
      تنها چپول بازی خوشبختانه جایگاه خودشو از دست داده.
      بابک و مانی و مزدک هم جزو بزرگان تاریخ ملت کهن ایران هستن نه دستمایه چپول بازی.

      حذف
  3. سلام

    نوشته شما رو خوندم و ازش هم لذت بردم که خیلی خوب یک سری از واقعیات رو تیتر وار گفتید.

    فقط یک سوال برای من پیش اومده. میشه لطف کنید و جواب بدید؟

    منظور شما از ناسیونالیسم ایرانی چیه؟ یعنی این ناسیونالیسم چه تفاوتی با ناسیونالیسمی که در همه جای دنیا و تو وجود هر آدمی هست داره؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما طناز گرامی و سپاس فراوان از مهر شما

      درباره پرسشتون باید بگم که ناسیونالیسم در هر کشوری وجود داره و باید وجود داشته باشه و یکی از مهمترین پایه های ناسیونالیسم و به گمان من مهمترین پایه ناسیونالیسم در هر کشوری هویت ملیست.
      حال به عنوان نمونه کشوری مانند آمریکا گذشته و تاریخی نداره که هویت ملیشو از اون بگیره پس میاد و هویت ملیشو از این میگیره که در مدت زمانی کوتاه تبدیل به نیرومندترین کشور دنیا شده یا کشوری مانند آلمان هم تقریبا همین راه رو میره و کشوری مانند فرانسه هم هویت ملیشو از انقلاب فرانسه و وقایع تلخ پس از اون میگیره اما کشوری مانند ایران که حداقل چیزی که همه پذیرفتن اینه که بیش از 2500 سال تاریخ داره و نخستین اعلامیه حقوق بشر رو پادشاه ایران صادر کرده و بزرگترین امپراطوری تاریخ در ایران بوده و خیلی افتخارات دیگه در تاریخ درازش هست هویت ملیش بر پایه این گذشتست و با تکیه بر این گذشتست که میشه یک ناسیونالیسم نیرومند در ایران داشت.
      این همون راهیه که کشورهای زیاد دیگری هم که افتخارات گذشتشون حتی یک صدم افتخارات ایران نبوده رفتن. میشه به ژاپن - انگلیس - هلند - دانمارک - سوئد و خیلی کشورهای دیگه اشاره کرد.

      امیدوارم پاسختونو داده باشم. اگر بازهم پرسشی بود در خدمتم.

      پیروز باشی. پاینده ایران و ایرانی

      حذف
    2. با درود.کاوه گرامی‌ در تائید سخنان شما ، ما ۲۵۰۰سال تاریخ تقریبا مدون داریم و نزدیک به ۷۰۰۰سال هم تاریخ غیر مدون، که این بخش از تاریخ ایران با کشفیات باستان شناسی‌ قابل تحقیق میشود .کاوه گرامی‌ از میان کشور‌های که نام بردید به نظر من ژاپن و جریان ناسیونالیسم در آن بسیار جالب بوده است. ما ایرانی‌‌ها ۱۰یا ۱۵ سال قبل تر از ژاپنی‌ها دارالفنون را تأسیس کردیم و علوم جدید و مدرن را وارد کردیم اما ژاپنی‌ها دیر تر از ما این کار را انجام دادند و موفق هم شدند ، اما چگونه بوده است که در ایران ما موفق نمیشویم ؟؟ به نظرم پاسخ به این سوال در یک چیز خلاصه میشود و آن مخالفت آخوند‌ها و مذهبیون جامعه ایران است که با هر حرکت، رو به جلو و پیشرفتی مخالف هستند و اگر موافق هم باشند سعی‌ میکنند در اصالت آن کار دستی‌ ببرند و آن را به بی‌راهه بکشند.کاوه گرامی‌ درد ما ناسیونالیست‌های ایرانی‌ یکی‌ و دو تا نیست کاوه جان معلوم نیست بر چه اساسی‌ خود ایرانی‌‌ها شخصیت‌های ملی‌ و ناسیونالیست ایرانی‌ را میکوبند و هر کاری میکنند تا این شخصیت‌ها را تخریب کنند(از کورش بزرگ گرفته تا نادر شاه و رضا شاه و بابک و ابومسلم و ...).شما از کشور آمریکا نام بردید این آمریکا قهرمان ملی‌ ندارد و با ساختن کاراکتر‌های هالیودی مثل سوپرمن و اسپایدر من و ... قهرمان تولید می‌کند و گویا این قهرمانان جهانی‌ هم میشوند ، ما ایرانی‌‌ها این همه قهرمان در تاریخ داریم و جالب این که در حال کوبیدن آن هستیم.کاوه گرامی‌ به نظرم همیشه دست‌ها و سیاست‌های در پشت صحنه بوده است که نگذارند این ناسیونالیسم ایرانی‌ شکل بگیرد چون اینان به درستی‌ می‌دانند که ایرانیان اگر تاریخ خود را بشناسند و راه و منش قهرمانان تاریخ خود را در پیش بگیرند این پتانسیل را دارند که تبدیل به یک قدرت جهانی‌ شوند .امیدوار هستم روح ناسیونالیست ایرانی‌ در میان ایرانیان هر چه بیشتر تقویت شود و به زودی شاهد این باشیم که ایرانزمین در دست صاحبان اصلی‌ خود(مردم) باشد تا آنگاه میهن پرستان ایرانی‌ هم بتوانند در راستای تنها و تنها، منافع ملی‌ ایرانزمین قدم بردارند .
      پاینده ایران و ایرانی‌

      حذف
    3. درود بر دوست خوب و نازنینم بورزوم عزیز

      بورزوم جان بیگانگان و همینطور ایران ستیزان به ظاهر ایرانی میدونن که ناسیونالیسم ایرانی اگر دور بگیره میتونه به خوبی در برابر اونها بایسته. همین دوره های کوتاهی که در 1400 سال گذشته حکومت های ایرانی جای تازیان وحشی و ترکان بربر رو در ایران گرفتن با اینکه روی هم حتی به 100 سال هم نمیرسن ولی آنچنان سبب آبیاری و بارور شدن درخت ناسیونالیسم ایرانی شدن که حتی با وجود 34 سال تیشه به ریشه ایرانی گری هنوز حتی به اندازه زائده مگس نتونستن تاثیر منفی روی ناسیونالیسم ایرانی بذارن. هنوز من و تو ایرانی میریم به پاسارگاد و تخت جمشید و حتی دیگه به جای گردنبندهای الله و علی و محمد فروهر به گردنمون میندازیم. این یعنی درختی که کاشته شده و هرکسی در حد توانش آبیاریش کرده دیگه به جایی رسیده که به این راحتی ها زمین نمی افته.
      اما در کنار اینها ما باید همچنان کار کنیم و هویت ملی خودمون و همینطور قهرمانان ملی و راستین خودمون رو که بر خلاف هالیوودی ها همشون راستین و واقعی هستن هرچه بیشتر بشناسونیم.

      پیروز باشی دوست خوبم. پاینده ایران و ایرانی

      حذف

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران