۱۳۹۱ آذر ۱۷, جمعه

به یاد دریادار شهریار شفیق


شانزدهم آذر ماه سی و یکمین سالروز ترور والاگوهر دریادار شهریار شفیق در پاریس بود. ترور این فرمانده میهن پرست نیروی دریایی ایران نخستین ترور برون مرزی اجرا کنندگان اسلام ناب محمدی پس از قادسیه دوم بود.
یک بیمار روانی به نام شیخ صادق خلخالی که گماشته خمینی گجستک بود به مانند همه انسانهای دیگر برای شهریار شفیق در بی دادگاه جمهوری پر برکت حکم فساد فی الارض را صادر کرد (به نقل از خاطرات خود صادق خلخالی) و مدتی پس از آن نیز فرستادگان رژیم به سنت فرستادگان محمدبن عبدالله او را در پاریس به قتل رساندند و روز پس از آن روزنامه اطلاعات به نقل از صادق خلخالی نوشت : ((شهریار شفیق به دست اعضای جمعیت فدائیان اسلام کشته شد)).
این مرد حتی پس از وقوع قادسیه دوم نیز نمی خواست از ایران برود ولی با فشار شماری از افسران ارتش سرانجام از ایران رفت و با نفوذی که در میان نیروهای میهن پرست ارتش ایران داشت در تلاش برای ساماندهی حرکتی جهت سقوط این رژیم بود.
برخی نیز از نقش داشتن خیانتکار بزرگ حسین فردوست در ترور شهریار شفیق سخن گفته اند و خود حسین فردوست نیز هیچگاه این موضوع را تکذیب نکرد.
نکته تاسف آور در این ترور و اصولا همه ترورهای برون مرزی این رژیم سکوت و حتی گاهی همکاری پنهان کشورهای اروپایی درباره این ترورها بود زیرا از رابطه با این رژیم سود می بردند.

یاد شهریار شفیق و همه میهن پرستان تاریخ ایران زمین گرامی و راهشان پر رهرو باد.

پیروز باشید. پاینده ایران و ایرانی. به امید ایرانی یکپارچه ، آباد و آزاد و به امید آگاهی ایرانی

هفدهم آذر 2571




۵ نظر:

  1. سـپاس کاوه جـان.... یـاد همه میهن پرستانی که دیگر در میان ما نیستند گرامی

    پاسخحذف
  2. تشکر میکنم از شما برای یاد کردن از این مرد وطن پرست. پدر من از زیردستان ایشان بوده و امیدوارم بتوانم خاطرات پدرم را از این نیک مرد در جایی منتشر کنم.

    ممنونم ازتون.

    برقرار باشید

    پاسخحذف
  3. آرزو میکنم روزی در ایران ما هم به مانند همه کشورهای پیشرفته یاد و خاطره قهرمانان و انسانهای وطن پرست تاریخمون مانند شهریار شفیق گرامی داشته شود به جای آنکه برای روز به دنیا آمدن و روز مرگ کسانی که در ایران بزرگترین جنایات را مرتکب شده اند شادی کنیم یا اشک بریزیم.

    پاسخحذف
  4. با درود.کاوه جان آخوند‌ها خود در حال فساد کردن در زمین هستند و به مخالفان خود چنین برچسب‌های را میزنند امیدوار هستم روزی استفاده از این واژه منحوس و اهریمنی، با استفاده از قانون و قانون گذاری ممنوع بشود در بسیاری از کشور‌ها استفاده از این واژه ممنوع است .این اولین بار و آخرین باری نیست که تازی پرستان و نوادگان تازیان میهن پرستن ایرانی‌ را ترور میکنند از ابتدا همین رفتار بوده است ، بیچاره و بی‌خرد آن فرد که نداند میهن چیست و میهن پرست کیست ! این کار و دستور ترور شهریار شفیق توسط صادق خلخالی کاری کاملا اسلامی بوده است و برگرفته از دستورات و ترور‌های صدر اسلام بوده است .محمد تازی هم به همین منوال مخالفان خود را حذف فیزیکی‌ میکرد.کاوه گرامی‌ دربارهٔ حسین فردوست باید بگویم که کتاب خاطراتی دارد که آن را سالها پیش خوانده‌ام و خواننده بعد ازخواندن چند ده صفحه از خود سوال می‌کند که این مرد تمام پوست و استخوانش از پهلوی‌ها بوده است اما چگونه است که تمام تقصیر‌ها را به گردن محمد رضا شاه و اطرافیان خود می‌اندازد و خود را ناچار به کار در دربار معرفی میکنند که البته دروغ و مغلطه‌ای بیش نیست و ایشان می‌توانستند همکاری نکنند و کاوه گرامی‌ من مطمئن هستم که بعد از سقوط آخوند‌ها هم عده‌ای که در این رژیم جنایت کرده اند خود را به همین منوال معرفی میکنند ( برای نمونه می‌توان از موسوی نام برد) البته کاوه جان نباید فراموش کنیم که حسین فردوست خیانت کار نقش به سزای هم در بر پای وزارت اطلأعات آخوند‌ها (ساواما ) داشته است و این خیانت را هم کرد و به گور رفت و نامی‌ بد در تاریخ از خود به جای گذاشت.

    پاینده و پیروز باشید .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بورزوم جان

      خیلیها گمان میکنن که تروریسم اسلامی یک سنت نوپا و تازه است ولی واقعیت اینه که از زمان محمد ریشه داره این جنایات.
      درباره حسین فردوست هم متاسفانه خیانت و خیانتکاری همیشه در تاریخ دراز ما بوده و هست و فردوست هم یک خیانتکار راستینه.
      جالب اینه که با وقوع قادسیه دوم همه خاطره نویس شدن و همه هم گفتن ما فلان حرفو زدیم و اعلیحضرت گوش نکرد.
      نکته دیگه شخصی است که خاطرات فردوست رو گردآوری کرده یعنی عبدالله شهبازی که یکی از مردوران رژیم در راه جعل تاریخ از روز نخست بوده و حتی کتابی از زبان زنده یاد علی دشتی به دروغ نوشته که البته سالها پیش برادرزاده علی دشتی در این زمینه افشاگری کرد و همینطور خاطراتی دروغین از مادر شهبانو فرح.
      فردوست و فردوست ها نامشان با ننگ گروه خورده تا ابد دوست من. شک نکن.

      پاینده باشی

      حذف

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران