۱۳۹۱ مهر ۵, چهارشنبه

آمریکا به خاطر مردم ایران مجاهدین را از لیست تروریستی حذف نکرده


چند روز پیش به یکباره خبری توجه محافل سیاسی ایرانی را به خود جلب کرد و آن تصمیم دولت آمریکا مبنی بر بیرون آوردن نام سازمان مجاهدین خلق ایران از لیست سازمان های تروریستی خود بود.
درباره چرایی و چگونگی این موضوع دیدگاه های مختلفی وجود دارد. بی گمان این کار یک شکست برای لابی جمهوری اسلامی در آمریکا و همینطور یک پیروزی برای لابی مجاهدین است و البته وقوع این اتفاق نیز قابل پیش بینی بود زیرا از چند سال پیش شماری از سیاسیون مطرح و با نفوذ آمریکا از هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه در نشست های پر خرج و پر زرق و برق مجاهدین شرکت می کنند.
اما ما باید از خود بپرسیم که آیا مخالف بودن سازمان مجاهدین با جمهوری اسلامی به معنای ملی بودن و دموکرات بودن این سازمان است و آیا دولت آمریکا برای حمایت از مردم ایران نام این سازمان را از لیست تروریستی خود خارج کرده است؟
بی گمان پاسخ این دو پرسش خیر است.
کارنامه مجاهدین و خیانت های آنها به ایران و ایرانی و در آغوش گرفتن و دادن دست اتحاد با صدام حسینی که می خواست قادسیه دوم را در ایران رقم بزند و کشتن هزاران ایرانی مدافع خاک میهن (که خود مجاهدین نیز آن را تایید می کنند) و همینطور فعالیت های تروریستی این سازمان در پیش از دوران جمهوری اسلامی و همبستگی آنها با خمینی هیچکدام گواه بر ملی بودن این سازمان نیستند و بیشتر بیانگر فرصت طلبی این سازمان و ضد ایرانی بودن این سازمان است.
درباره دموکرات بودن این سازمان نیز کارنامه این سازمان تروریستی و معجون ایدئولوژیک حاکم بر این سازمان که ترکیبی از اندیشه های ضد آزادی و مخرب و اسلامگرایی علی شریعتی به همراه چپ گرایی بسیار عقب افتاده است به مانند هر حکومت و سازمان ایدئولوژیک و تمامیت خواه دیگر از انسانها رباطهای تحت امر خود را ساخته و نمی توان باور کرد که سازمانی که در درون خود از انسانها اینچنین رباطهایی  ساخته در فردا روزی به آزادی و دموکراسی پایبند باشد. سازمانی که زنان و مردان در آن به مانند جمهوری اسلامی کاملا از یکدیگر جدا شده اند و آن حجاب احمقانه و ضد انسانی را به گونه ای روی زنان انداخته که حتی یک تار مویشان مشخص نباشد و یونیفرم و لباس های متحدالشکل بر تن اعضایش کرده حتی کورسویی از دموکراسی را نشان نمی دهد و تنها به مانند اصلاحاتچی ها و کسانی که نام متناقض و احمقانه ملی مذهبی را روی خود گذاشته اند سوغاتش برای ایران و ایرانی حکومت اسلامی از نوعی دیگر (به زعم خودشان) خواهد بود.
حال باید از خود بپرسیم چرا آمریکا نام این سازمان را از لیست تروریستی خود خارج کرد؟ همانگونه که در ابتدای مطلب گفتم بخشی به لابی نیرومند و پول هایی است که این سازمان در میان سیاستمداران آمریکا پخش کرده اما این همه ماجرا نیست حداقل از دید من. دولت آمریکا با این کار خود در واقع ابتدا می خواهد هشداری به جمهوری اسلامی درباره حل مشکل اتمی خود بدهد و در گام بعد روی مجاهدین به عنوان گزینه برای پس از جمهوری اسلامی حساب می کند همانگونه که در کشورهای شمال آفریقا نیز نه روی نیروهای ملی و سکولار بلکه روی طیفی از اسلامی ها سرمایه گزاری کرد و حکومت های اسلامی البته با حاکمان کراوتی را در آن کشورها مستقر ساخت زیرا برگ حکومت های اسلامی یا بهتر است بگویم قلاده حکومت های اسلامی که دور گردن مردم سرزمین های اسلامزده است هنوز برای غرب جذاب است زیرا هنوز هیچ ابزار بهتری برای عقب مانده نگه داشتن این کشورها و سواری گرفتن از آنها وجود ندارد و از سوی دیگر عدم وجود یک تشکل نیرومند و ملی و سکولار دموکرات در برابر جمهوری اسلامی و چندپاره بودن اپوزیسیون و دعواهای احمقانه مربوط به گذشته که از برکات وجود و فعالیت های فسیل ها و پیر و پاتال های سیاسی است سبب شده است که غرب به خود اجازه بدهد روی هر سازمان و گروه تروریستی و ضد ایرانی برای آینده ایران سرمایه گزاری کند.
ما ایرانیان باید بفهمیم که اگر به خودمان نیاییم باید منتظر بنشینیم تا غربیها برایمان تصمیم بگیرند و آنها هم اگر به خودشان باشد یک حکومت ایدئولوژیک و اسلامی دیگر را به ما زورچپان خواهند کرد.

پیروز باشید. پاینده ایران و ایرانی. به امید ایرانی آباد و آزاد و به امید آگاهی ایرانی

پنجم مهر 2571

۱۲ نظر:

  1. کاوه جان درود....مجاهدین مزدورانی بیش نیستند...

    زمانی شاید اعتبار و آبرویی داشتند.. اونوقت که اعضای "صادقشان" در زندانها قتل عام شدند.. اما باقیمانده این فرقه گـجسته یا تیرخلاص زنهای تـواب ِ گوش بفرمان ِ رژیم هستند و یا ایرانی کشان ِ گوش بفرمان غرب.. نه بیشتر

    اینها مگر همان با اشاره و دستور آمریکا و به ضرب سلاحهای غربی بتونند در ایران قدرت رو از رژیم بگیرند و تا هستند نوکری غربیهارو بکنند
    در غیر این صورت بهترین راه در پیش پایشان این هست که خودکشی دست جمعی کنند :)

    پاینده باشی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ترنم جان متاسفانه از روز نخست این سازمان کارش رو با ترور و تروریسم پیش برده. اگر تاریخ رو بخونیم میبینیم در دوره ای با برادران و خواهرانشون در سازمان تروریستی چریک های فدایی مسابقه ترور گذاشته بودن.
      حتی اون اعدام شدگان هم تنها ابزار دست اون پتیاره هزار داماد مریم رجوی و اون مسعود رجوی بودن که الان گویا در غیبت کبری به سر میبره.
      جالب تر خط مشی این سازمانه که از مبازه با امپریالیسم غرب رسیده به مالش بیضه های مبارک سیاسیون غربی اون هم دست راستی ترین سیاسیون غربی.

      حذف
    2. درود کاوه جان.. بله.. اون که بجای خـود
      اما زمانی که اینها در زندان قتل عام شدند فرصت خوبی بود براشون که با مزدوری صدام ِایرانی کش به کل از دست دادندش!

      حذف
  2. خانم ترنم میشه شما بفرمایید شما و تفکر شما که رضا پهلوی هست چطور میخواد حکومت را بگیرید؟؟
    باز مجاهدین با سلاحهای غربی میتوانن اینکار را بکنن
    به شما قول میدم که رضا پهلوی تنها ربا خالی شد ن 200 هزار نیروی امریکایی به قدرت برسن وگرنه به خواب هم نمیبینن
    اتفاقا ربع پهلوی در مصاحبه با فوکوس آنلاین ماهیت خود را بخوبی بیرون ریخت
    اما در مورد سرمایه گذاری امریکا باید بگم که بر عکس نظر شم امریکا به شدت متمایل به نیورهای لیبرال و لائیک هست ولی منتهای مراتب این سازماندهی لامذهب این احزاب اسلامگرا در خاورمیانه مجالی برای عرض اندام احزاب لائیک باقی نمیگذاره امریکا هم باالاجبار باید بره سراغ نیروهایی که دارای وزن وتوان سازماندهی هستن
    در سوریه چند نفر از مخالفان لائیک و چند نفر اسلامگرا هستن؟؟
    در مصر چطور؟؟همین الان در زندانهای جمهوری اسلامی چند زندانی مذهبی و چند زندانی لائیک داریم؟؟حال فرقی نداره این مذهبی ها ملی مذهبی باشن اصلاح طلب با شن یا مجاهد یا جندالله یا هر نیروی مذهبی دیگر؟؟
    چرا در افغانستان که طالبان روی کار بود بعد از طالبان یک دولت لائیک روی کار نیامد؟؟وچرا اکثر نیروهای مخالف طالبان خود مذهبی هستن؟؟
    مثلا همین رضا پهلوی با اون شورای ملی مسخره چند نفر از افراد شناخته شده اپوزیسیون را جذب کرده؟؟لابد طرفداران ایت الله بروجردی چندتا تشکل من دراوردی دیگه؟؟چند روز دیگه باید منتظر پیوستن هخا و این یارو مرتیکه دیوانه که مدعی گروه سیاسی نظامی عقاب هست هم باشیم
    خلاصه کلام شماها آنقدر مهم نیستید که امریکا هم بخواد شما را جدی بگیره دارای وزن حسابتون کنه
    پیشنهاد میکنم برید مقاله رضا خاتمی در سایت لجن سبز را بخوانید تا بفهمید رقیب این اقایون کیست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ببین جناب حداقل برتری رضا پهلوی به آشغالها و فرقه ها و گروه های تروریستی و ایدئولوژیک مانند مجاهدین اینه که در جنگی که بر علیه میهنش بوده نرفته دشمن ایران و ایرانی رو با افتخار در آغوش بگیره. همین یک موضوع رو اگر تنها معیار قرار بدیم کارنامه مجاهدین فقط سیاهیه و میهن فروشیه.
      پس با جفتک پروندن به رضا پهلوی مجاهدین بزرگ نمیشن. مهم هم نیست در مراسم های پر زرق و برقشون که با پولهایی است که از صدام گرفته بودن و تو بانکها سرمایه گزاری کردن میرن سیاستمدارهای غربی رو میارن و در حالی که روزگاری خودشون رو پرچمدار مبارزه با امپریالیسم غرب و این دست چرندیات بودن بیضه های مبارکشون رو مالش میدن.
      مهمتر اینه که اگر جمهوری اسلامی اراده کنه و با آمریکا توافق کنه آمریکایی ها مجاهدین رو مانند یک دستمال کاغذی میندازن کنار.
      مشخصه که اونها از نیروهای سکولار و ناسیونالیست حمایت نمیکنن چون به سودشون نیست اما یک نکته رو مجاهدین و اصولا هر گروه اسلامیست دیگه یادتون باشه که به برکت این رژیم اسلام سیاسی در فردای ایران جایی نداره و عقب مانده ها و متحجرینی مانند مجاهدین و ملی منقلی ها چیزی جز اسلام سیاسی ندارن و با نبود اسلام سیاسی اونها هم نابود خواهند شد.
      برای من مجاهدین هنوز هم فرقه هستن و هنوز هم تروریست هستن.

      حذف
    2. بـدست آوردن قدرت به هـر قیمـت!! تنها و تنها برازنده همون سازمان ِ مافیایی و کثیف هست جناب "نـاشناس" و بس... و فقط موجودات حقیر و کثیفی مثل اعضاء این فـرقه مخـوف هستند که به همچین چیزی افتخارهم میکنند :)

      حذف
  3. در ضمن اگر کمی از دادگاه مجاهدین خبر داشته باشی مجاهدین هیچیک از کارهای گذشته خودشان را انکار نکردن
    یعنی همچنان به جنگ مسلحانه آزادیبخش و چریکی اعتقاد جازم دارن
    پس این دولت امریکا بوده که مجبور به عقب نشینی شد نه مجاهدین
    دلیلش هم ساده است امریکا سالهای سال تلاش داشت یک اپوزیسیون دست ساز درست کنه ولی هر چقدر تلاش کرد آبی از این اپوزیسیون برای او گرم نشد که بخواد اپوزیسیون مطلوب را درست کنه ولی در مقابل اپوزیسیون نامطلوب که مجاهدین باشن نه تنها حمایت نشدن که در حمله امریکا بمباران شدن در لیست تروریستی بودن ولی لامذهب انگار با چسب اهن به هم چسبانده شده بودن متلاشی کردنشان غیر ممکن بود
    وگرنه که اگر امثال شماها در عراق بودید همان زمان حمله امریکا صد بار از هم پاشیده بودید فرار کرده بودید

    پاسخحذف
  4. شما گذشته از کینه با مجاهدین یک مشکل جدی دارید . اینکه جنگ را عین خمینی کثیف و حزب الشیطان تحلیل می کنید و واقعیت ها را فدای منافع و بقای رژیم می کنید . اصلا حرف تو حرف رژیم است .
    آخر مگر ممکن یک کشور کوچک یک کشوری مثل ایران را تصرف کند . تازه خود این بهشتی بیشرف مگر نگفت مهم نیست که صدام با خوزستان و خرمشهر بماند اما مجاهدین توی تهران نباشند .
    راستی طبق خود سران رژیم این جنگ می توانست پایان بپذیرد چرا خمینی لعنتی گفت نعمت الهی است اما به محض پیشرفت های ارتش آزادیبخش جام زهر را خورد و با همان صدام راه آمد تا مجاهدین را قفل کند .
    خمینی خواست این نسل آزادی خواه را قتل عام کند . کجا می توانستند بروند . روسیه سوسیالیستی وافغانستان و ترکیه که مجاهدین را تحویل دستگاه مرگ می داد . یک سوزن بخودت یک جوال دوز به دیگران . اگر خمینی بشرف ملی بود و برای ملت حرص و جوش می خورد چرا صدام حسین یک دیکتاتور خارجی را تحریک کرد از طریق چهار تار شیعه مغز خشک . تازه صدام اولین کسی بود که انقلاب ایران را برسمیت شناخت به خمینی هم گفت من حاضرم بیام تهران . گوشتان را باز کنید با کینه می توان مجاهدین را نابود کرد شاه نتوانست خمینی هم همینطور .میهن پرست ترین جریان همین مجاهدین هستند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یکی از خودفروش ترین و نان به نرخ روز خور ترین جریانات سیاسی در تاریخ معاصر همین فرقه تروریستی رجوی یا مجاهدینه. میهن پرستی در تن فرقه تروریستی و ایدئولوژیکی مانند مجاهدین زار می زنه.
      موضوع نه صدامه نه خمینی است نه بهشتی نه سایر این عقب مانده های اسلامی. موضوع ایرانه. زمانیکه ایران فارغ از اینکه چه حکومتی توش بر سر کاره در یک جنگه اینکه گروهی بره با طرف مقابل خوش و بش کنه و کمکش کنه و ازش کمک بگیره میهن فروشیه و خیانت. هیچ نام دیگری نداره. حالا تفاوتی نداشت شاه در ایران سر کار باشه یا آخوندها. همانگونه که حزب توده یک جریان خیانتکار و میهن فروشه مجاهدین هم هستن.
      اینکه بری کنفرانس خبری بذاری و با افتخار بگی ما چندین هزار سرباز ایرانی رو مرزهای غربی کشور اون هم با کمک نظامی صدام کشتیم خیانته و میهن فروشی و مجاهدین بابت این خیانت یک عذرخواهی به ایران و ایرانی بدهکار هستن.
      نسل آزادیخواه کدومه؟ یک مشت بدبخت رو شستشوی مغزی دادید شدن نسل آزادیخواه؟ اون بدبختا بیمارن همشون و از چهرشون و حرف زدنشون بیماری های روانی موج می زنه. تو بسیج و این آشغالهای حکومتی هم زیاد داریم و تو شوروی و در میان نازی های آلمان از این بیماران شستشوی مغزی داده شده زیاد بودن متاسفانه.

      حذف
  5. درود به كاوه عزيز
    نوشته شما آب به سوراخ موش اشرفيان سابق و ليبريتي نشينان در به در فعلي ريخته
    دوستدار شما هيركانيا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر هیرکانیا نازنین.. هیرکا جان.. این دوستمون "کاوه" انگار به آب در سوراخ ریختن خیلی وارده... جاهای دیگر هم از این کارها کرده ؛)

      حذف
    2. هیرکانیای گرامی من از مجاهدین انتظار ندارم که اساسا با منطق میانه ای داشته باشن. اونها هم به مانند هر جریان ایدئولوژیک و هر فرقه سیاسی مذهبی دیگه مغزشون و خردشون رو تعطیل کردن اما جالب تر واکنش برخی دیگر از مخالفین جمهوری اسلامی و پرچمداران سکولاریسم و ناسیونالیسمه که به بهانه اتحاد چنین اتفاقی رو به فال نیک می گیرن و از خود نمی پرسن مگر با یک فرقه سیاسی و جریان ایدئولوژیکی که این کارنامه سیاه و ضد ملی رو داره میشه اتحاد داشت؟

      حذف

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران