۱۳۹۱ شهریور ۱۸, شنبه

اگر خودمان بلند نشویم برایمان تصمیم خواهند گرفت


انتشار منشور شورای ملی و همینطور بیانیه شاهزاده رضا پهلوی که در آن دست خود را به سوی هر ایرانی میهن پرست دراز کرده اند جامعه ایران و در کنار آن اپوزیسیون جمهوری اسلامی را در وضعیت ویژه ای قرار داده است.
ما ایرانیان اگر می خواهیم خودمان آینده سرزمینمان را رقم بزنیم و ملت ایران برای سرزمینش تصمیم بگیرد و به سرزمین خود ادای دین کنیم باید برخیزیم و کمر همت ببندیم و وارد گود شویم و همینطور نیروهایی که خود را ملی می دانند نیز اگر به راستی یگانه هدفشان اعتلای ایران باشد امروز زمان آن است هرچند که من شخصا خیلی امیدی به بخش بزرگی از این اپوزیسیون ندارم و آنها را فسیل های سیاسی می دانم که ایران تنها برایشان یک ابزار است.
صدای تیک تاک ساعت برای ما ایرانیان به گوش می رسد. صدایی که می تواند شمارش معکوس برای یک فاجعه ملی باشد که اصولا موجودیت سرزمین ما ایران را به خطر بیندازد.
زمانیکه از یک سو سیاست ضد ملی و به دور از هرگونه دوراندیشی جمهوری پربرکت اسلامی سبب شده تا اقوام ایرانی و غیر شیعیان حتی ساده ترین حقوق انسانی را نداشته باشند و این موضوع بستر لازم برای همسایگان گرگ صفت و مزدوران و خیانتکاران را فراهم کرده تا با تبلیغ قوم گرایی و نژادپرستی و ملت سازی و تاریخ سازی جعلی خود بتوانند بخشی هرچند کوچک از ایرانیان را به سوی خود بکشانند و از سوی غرب و همینطور اسرائیل مشغول تحرکاتی در مرزهای ایران هستند و هر روز یک سیاستمدار غربی یا به دلیل باجی که از یکی از همسایگان ایران گرفته و یا به هر دلیل دیگر پیشنهاد تجزیه ایران را روی میز می گذارد ما ایرانیان باید کمی به خود  بیاییم و شرایط را درک کنیم و به این واقعیت پی ببریم که ایران یکپارچه دشمنان زیادی در جهان دارد چه همسایگان ایران و چه کشورهای بزرگ.
از سوی دیگر بیانیه مشترک احزاب کومله و دموکرات کردستان که اینبار در تلاشی متحد برای جدا کردن کردهای ایران از ملت ایران و استفاده از واژه ملت برای اطلاق هم میهنان کرد ما هستند باید برای نیروهای ملی و ناسیونالیست یک زنگ خطر جدی باشد و این نیروها شرایط حاضر را درک کنند و از جنگ های لفظی به راستی احمقانه فاصله بگیرند.
همسایگان ایران و مزدوران ایرانی آنها و همینطور شماری از قدرت های جهان در حال پیش بردن پروژه تکه پاره کردن ایران هستند. مزدوران از آذرآبادگان گرفته تا کردستان و بلوچستان و خوزستان مشغول فعالیت هستند و غربی ها هم پشت پرده از آنها حمایت می کنند و همینطور این جمهوری پربرکت اسلامی نیز با سیاست های خود به آنها کمک می کند.
 اگر نیروهای ملی دست در دست یکدیگر ندهند و نشکیلاتی را نداشته باشند که بتواند آنها را نمایندگی کند و همینطور مبارزات ملت ایران را هماهنگ و یکپارچه کند و حتی در صورت حمله نظامی به سرزمینمان ایران (که البته آرزو می کنم هیچگاه چنین اتفاقی رخ ندهد) به عنوان یک تشکل ملی و دارای وزن اجتماعی خود را معرفی کند و از هرج و مرج که می تواند بستر مناسب را برای همسایگان و مزدورانشان فراهم کند جلوگیری کند متاسفانه فردا روزی شاهد آن خواهیم بود که دیگر ایرانی وجود ندارد و ما تنها باید بر خرابه های تخت جمشید و پاسارگاد اشک بریزیم و افسوس بخوریم که به مانند پدران و مادرانمان و بر خلاف همه ادعاهایمان میراث داران خوبی برای این خاک پاک نبودیم.
برای ایران همه با هم دست در دست هم دهیم و تلاش کنیم که لکه ننگی به نام جمهوری اسلامی بدون هیچگونه زیانی به آب و خاک ایران از سرزمینمان پاک شود.

پیروز باشید. پاینده ایران و ایرانی. به امید ایرانی آباد و آزاد و به امید آگاهی ایرانی

هجدهم شهریور 2571

۲ نظر:

  1. درود كاوه جان.
    بي شك وضعيت خطرناكي هست و همه كساني كه به ايران مي انديشند بايد به اين فراخوان بپيوندند.
    حتي فكر كردن به اينكه ذره اي از ايران من به دست بيگانگان افتاده باشد، مرا ديوانه ميكند.
    توافقنامه دو حزب كومله و دموكرات، يك زنگ خطر ميباشد براي همه.
    بايد دست از لجبازي برداريم و به ايران بيانديشيم. اگر افراد ذره اي حس وطن دوستي دارند بايد به اين فراخوان بپيوندند و به فكر نجات ايران باشند.
    ولي انگار هيچ كسي درد وطن ندارند.
    انگار ما تنها هستيم در ايران و كساني كه خارج از كشور نشسته اند، فقط به فكر منافع حزبي خودشون هستند.
    بعضي ها انگار فقط دوست دارند كه مطلب بنويسند و از همه چيز ايراد بگيرند و سنگ اندازي كنند جلوي راه ميهن پرستان. دل خودشان را خوش كرده اند به مطلب نويسي در سايت ها تا مردم از سطح سوادشان، باخبر كنند. اصلا ايران براي آنها مهم نيست.
    اميدوارم آن دسته از گروه ها و افرادي كه به ايران مي انديشند، هرچه سريعتر به اين فراخوان بپيوندند. اگر اين فرصت را از دست دهيم، ديگر معلوم نيست كه به كدام سمت خواهيم رفت و چه بلايي بر سر ايرانمان خواهد آمد.


    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بردیای عزیز

      اونهایی که مرتب ادعا میکنن و صبح تا شب جلوی دوربین میشینن و نق میزنن یا پای کامپیوترشون مشغول نق زدن هستن و یا اونهایی که بی تفاوت هستن نسبت به موضوعات میهنشون فردا روزی که اتفاق وحشتناکی تو سرزمینمون افتاد باید پاسخگو باشن.
      خوب یا بد یک گروهی این کارو کردن و دعوت کردن و شماری از تشکل ها هم نقش داشتن. حالا دیگه از اینجا به بعدش با جامعه ایرانه. یا اعتماد میکنه یا منتظر میمونه باز.

      مزدوران و خائنین به میهن هم هر روز بیشتر پیشرفت میکنن.

      شاد باشی. پاینده ایران

      حذف

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران