۱۳۹۱ آبان ۹, سه‌شنبه

پیامی به شاهزاده رضا پهلوی در زادروز او






امروز نهم آبان ماه پنجاه و دومین زادروز شما است و پیش از هر چیز این روز را به شخص شما و همینطور خانواده پهلوی که برای من بی اندازه قابل احترام هستند خجسته باد می گویم و امیدوارم سالها زنده باشید و بتوانید روزی به سرزمین مادری خویش بازگردید و ما هم بتوانیم از وجود شما در جهت پیشرفت ایران آنگونه که شایسته و بایسته است سود ببریم.
خوشبختانه در چند سال اخیر و با نا امید شدن بخش بزرگی از جامعه ایران از اصلاحات درون این رژیم خونخوار شما بر شدت کنش های سیاسی خود افزودید و همه تلاشتان را به درستی در یک جهت متمرکز کردید و آن هم همبستگی نیروهای به راستی ملی و سکولار دموکرات و آفرینش یک آلترناتیو جدی در برابر این رژیم است و در این راه حتی دست دوستی و همکاری خود را به سوی کسانی که با خاندان ایران ساز پهلوی دشمنی خونین دارند نیز دراز کردید و این گام از سوی شما بسیار ارزشمند و نشانه منش دموکراتیک شماست.
اما انتقادی که من جوان ایرانی به شما دارم بر خلاف مخالفین شعار زده و ایئولوگ شما این است که شما گاهی در این راه زیاده روی می کنید و آن قاطعیت لازم را به عنوان یک وزنه سنگین سیاسی ندارید. البته واپسین گفتگوی شما با آقای سیامک دهقانپور در برنامه افق نشان داد که تا حدی از آن رویه فاصله گرفته اید ولی این تنها یک نمونه است و نمی توان به تنهایی آن را مد نظر گرفت. بارها و بارها حداقل خود من شاهد بودم که شما دست دوستی و همکاری خود را به سوی افراد و گروه هایی دراز کرده اید که حتی حاضر نبودند و نیستند برای زمانی محدود به خاطر نجات میهن از خواست های ایدئولوژیک و گروهی خود بگذرند و شما مرتب تلاش کرده اید خود را به عنوان انسانی دموکرات به این افراد ثابت کنید در حالی که این افراد یا گروه های چند نفره اصولا وزن و جایگاهی در صحنه سیاسی ایران ندارند و حتی برخی از آنها مرتب در حال مذاکره و گاهی هم همکاری با جناح اصلاح طلبی هستند که خواهان حفظ و اصلاح این رژیم ضد ایرانی است.
 حتی متاسفانه در برخی موارد پا را فراتر گذاشتید و با احزاب و گروه هایی وارد گفتگو و دیالوگ سیاسی شدید که اساسا باوری به ایران و ملت ایران ندارند و یگانه هدفشان جدا کردن بخشی از خاک ایران زیر نامهای زیبا و دهان پر کنی مانند فدرالیسم و حق تعیین سرنوشت و این قبیل واژگان و جملات است. البته خوشبختانه با انتشار منشور موقت شورای ملی و تاکید روی حفظ تمامیت ارضی و امضای شخص شما و شهبانو فرح گرامی و همسر گرامیتان به گمان من خط قرمز کاملا مشخصی میان شما و این گروه های قومی کشیده شد.
شاهزاده عزیز باور کنید که شما نیازی ندارید که بخواهید دل جماعتی را به دست آورید که اساسا با نام پهلوی مشکل دارند و بخواهید با نقد پدر و پدربزرگ میهن پرست خود دل آنها را شاد کنید. نقد گذشته را به مورخان بسپارید و شک نکنید که مورخان منصف همیشه هستند و به خوبی هم کارهای درخشان آن بزرگان را خواهند گفت و هم اشتباهات و کاستی های دوران آنها را یاد آور خواهند شد. ملت ایران به شما برای کنش سیاسی هدفمند و با برنامه نیازمند است.
نگران حمله کنندگان به خود و خانواده خود نباشید و زمان و انرژی خود را صرف کسانیکه با شما (به گفته خودتان در مصاحبه با خانم الهه بقراط) مشکل ژنتیکی دارند نکنید زیرا این افراد و گروه ها خودشان با کارنامه سیاه و نقشی که در به قدرت رسیدن این حکومت عقب مانده دارند یک پوزش بزرگ به نسلهایی که زندگیشان تباه شد و اصولا به ملت ایران بدهکارند.

پیروز باشید. پاینده ایران و ایرانی. به امید ایرانی یکپارچه ، آباد و آزاد و به امید آگاهی ایرانی

نهم آبان 2571

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران