۱۳۹۱ آذر ۹, پنجشنبه

نهم آذر سالروز بازگشت سه جزیره به آغوش میهن گرامی باد







نهم آذر ماه چهل و یکمین سالروز بازگشت سه جزیره همیشه ایرانی ابوموسی ، تنب بزرگ و تنب کوچک به آغوش گرم میهن است.
چهل و یک سال پیش در نخستین ساعات بامداد نهمین روز از آذر ماه  یگانهای نیروی دریایی ایران به فرماندهی والاگوهر دریادار شهریار شفیق (نوه بزرگمرد تاریخ رضا شاه و خواهرزاده محمدرضا شاه فقید) در این سه جزیره پیاده شدند و پس از درگیری های کوچک با شماری از انگلیسی ها و همینطور شماری از نیروهای عراقی پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان ایران را در این جزایر برافراشتند و این سه جزیره پس از بیش از شش دهه به آغوش میهن بازگشتند.
در اینجا لازم است یاد دو افسر دلیر و میهن پرست نیروی دریایی ایران به نامهای حبیب الله کهریزی و آیت الله خانی را گرامی بداریم که در آن روز در درگیری خود با نیروهای بیگانه در تنب بزرگ در راه میهن جان باختند را گرامی بداریم.
در آن روزها ایران یگانه ابرقدرت منطقه بود و هیچکدام از این شیخک های ملخ خور حاشیه خلیج پارس به خود پروانه نمی دادند که سخنی بر علیه تمامیت ارضی ایران و نام زیبای خلیج پارس بر زبان بیاورند اما با وقوع قادسیه دوم و اشغال دوباره ایران به دست اجرا کنندگان اسلام ناب محمدی در ابتدا آدمکش گماشته خمینی گجستک یعنی شیخ صادق خلخالی برای بدست آوردن دل شیخک های عرب خلیج پارس را خلیج اسلامی نامید و امروز به جایی رسیده ایم که میراث داران بیابان گردان حجاز به خود پروانه می دهند نامی جز خلیج پارس را بر زبان بیاورند و سه جزیره همیشه ایرانی را متعلق به کشوری معرفی کنند که تاریخ شکلگیری آن تازه از مرز چهل سال گذشته و این تحقیر ایران و ایرانی است و همه کسانی که در به قدرت رسیدن این دستگاه خلافت اسلامی نقش داشته اند در برابر این تحقیر ایران و ایرانی مقصر و مسئول هستند و با هیچ توجیهی هم نمی توانند از زیر مسئولیت شانه خالی کنند.
آن کسانیکه خود را ملی و دوستدار ملت معرفی می کنند در نخستین گام باید مسئولیت این حماقت و شاید هم خیانت خود را بر عهده بگیرند. این دستاورد همان کسانی است فریاد استقلال سر می دادند و محمدرضا شاه پهلوی را با دروغهای خود خائن معرفی می کردند ولی در حکومتی که چه تایید کنند و چه رد کنند دستاورد خودشان است به سادگی هرچه تمام تر به آب و خاک ایران تجاوز می شود.
میهن پرستی تنها این نیست که پرچم شیر و خورشید نشان ایران را روی میز یا پشت سر خود بگذاری. می شود آن پرچم را هم گذاشت و مانند نوریزاده و نوریزاده ها پاتق انسان رسانه هایی باشد که تمامیت ارضی و یکپارچه بودن ملت ایران را زیر سوال می برند.

پیروز باشید. پاینده ایران و ایرانی. به امید ایرانی یکپارچه ، آباد و آزاد و به امید آگاهی ایرانی

نهم آذر 2571

۱۱ نظر:

  1. سپاس از شما بابت این نوشته زیبا برای این مناسبت مهم.
    متاسفانه با یک حرکت احمقانه از سوی بخشی از جامعه کسانی در ایران به قدرت رسیدند که هیچ نشانه ای از وطن پرستی در آنها یافت نمی شود.
    در ضمن سالروز ترور شادروان شهریار شفیق هم نزدیک است و بد نیست چند خطی پیرامون این مرد بزرگ بنویسید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همینگونست فرهاد گرامی. کسانیکه خود را روشنفکر میدونستن افرادی رو به قدرت رسوندن که با هر نشانه ای از ایرانی و ایرانی گری مشکل دارن.
      درباره والاگوهر شهریار شفیق بی گمان خواهم نوشت.

      حذف
    2. با درود.متاسفانه به این فرمانده ارتش ایران والاگوهر شهریار شفیق که نفوذ بسیاری هم در میان ارتشیان داشت، صادق خلخالی گجستک برچسب مفسد فی‌ الأرض زد(برچسبی که لایق خود آخوند‌ها می‌باشد این آخوند‌ها هستند که دردنیا به فساد مشغول هستند) و دستور ترور او را صادر کردند و در خارج از ایران و در پاریس او را به قتل رساندند درست به مانند صدر اسلام که محمد تازی دستور ترور مخالفین را میداد. جالب است که جامعه جهانی‌ این ترور‌های از این دست را که تعداد آن هم کم نیست ، فراموش کرده است و این روز‌ها از گشودن درهای مذاکره با آخوند‌ها سخن میگوید !!!

      حذف
    3. درود بورزوم جان

      دوست خوبم کشورهای غربی منافع دارن از رابطه با این رژیم و از بودن این رژیم و اگر بتونن جفتک پرونی های رژیم رو در ماجرای هسته ای کنترل کنن هیچ مشکلی نه با این جریان فاشیسم مذهبی در ایران دارن (کما اینکه در عربستان سعودی و سایر شیخ نشین ها ندارن) نه با توحش دستگاه حاکمه و نه کشتن مخالفین به دست این رژیم.
      حتی زمانیکه رژیم در خاک این کشورها مخالفین را میکشه با سلام و صلوات قاتلین رو برمیگردونن. حالا میخواد شهریار شفیق باشه یا شاپور بختیار یا فریدون فرخزاد یا بیژن فاضلی یا اویسی یا کوروش آریامنش یا ماجرای میکونوس.

      حذف
  2. من اصلا از چنین مناسبتی خبر نداشتم. یعنی میدونستم که این سه جزیره به ایران برگشتن با قراردادی که شاه بست ولی اصلا روز خاصی براش نمیدونستم و خیلی خوشحالم از اینکه از شما یاد گرفتم.
    ممنونم ازتون.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بسیار شادمانم از این بابت مریم جان که تونستم یک مناسبت مهم و ملی رو به شما هم میهن گرامی یادآوری کنم.

      پاینده باشی

      حذف
  3. هرجا آشه نوریزاده هم فراشه. نمونه واقعی یک انسان حزب باد این آدمه و مهم نیست طرف مقابلش دشمن ایران و ایرانی هم باشه. سهمش برسه همه چیز واسش حله.
    گاهی اشک تو چشمام جمع میشه وقتی میبینم یک مشت ملخ خور عرب واسه یکی از انگشت شمار کشورهای تاریخی دنیا شاخ و شونه میکشن و بعد میبینم چی بودیم و چی شدیم. اینها دردآوره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کاملا موافقم باهات طناز گرامی.

      حذف
  4. بله سه جزیره را گرفتند . ولی در عوض بحرین را دادند. این را هم بگویید. لطفاً .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با درود بر شما.

      هم میهن گرامی بحرین در آن زمان دهه ها که عملا از ایران جدا شده بود. رضا شاه بزرگ یگانه جایی را که نتوانست به آغوش میهن برگردونه بحرین بود و البته شخص محمدرضا شاه و دستگاه حکومتیش هم تا سالها به گونه احساسی با این موضوع برخورد می کردن و صندلی نماینده بحرین رو در مجلس خالی میذاشتن و از اینجور کارهایی که متاسفانه بیشتر از روی احساس بود.
      در زمان قرارداد الجزایر ایران عملا هیچ نفوذی در بحرین نداشت و در واقع هیچ را داد و سه جزیره را پس گرفت.

      پاینده باشید

      حذف
  5. حیف از هـمه سربازان و افسران ایراندوست و میهن پرست کشـور که بدسـت دشـمنان خارجی یا مسلمانهای کـثیف و هـمدستان پـلید ایرانی نماشون کشـته شدند.

    پاسخحذف

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران