۱۳۹۰ دی ۱۶, جمعه

پرسشی از آقایان هم فکر خانم علی نژاد


گفتگوی شاهزاده رضا پهلوی با مسیح علی نژاد سبب شد تا بیش از پیش در هواداری ام از رضا پهلوی مطمئن شوم. دلیل نخستش نفس پذیرش این مصاحبه و مصاحبه هر کسی است که آشکارا خط فکری اش با او تفاوت دارد ولی این مرد نشان داده که بر خلاف پیر و پاتال های سیاسی نسل پیش از خود از زندگی در غرب آموخته است.
پیرامون شخص خانم علی نژاد و سابقه اش و رفتارش در این گفتگو و اساسا هدفش خیلی سخن نمی گویم و تنها به این نکته اکتفا می کنم که ایشان به هیچ عنوان روزنامه نگار مستقل نیستند. روزنامه نگار مستقل بر خلاف ایشان به این وضوح از هیچ خط فکری حمایت نمی کند و همینطور اینچنین با درنده خویی به طرف مقابلش نمی تازد آن هم در شرایطی که خودش می گوید آن طرف مقابل حمایت کسی را پشت خود ندارد و تاثیری ندارد که اگر اینگونه بود هیچگاه این سرکار خانم اساسا با ایشان گفتگویی نمی کرد.
البته لازم به ذکر است که اینچنین گفتگوها هیچ ایرادی ندارد و در همه جای دنیا صورت می گیرد. مشکل تنها مستقل معرفی شدن مصاحبه گر است که با توجه به سابقه اش سخن کاملا دروغی است.
اما پرسش اصلی من از آقایان اسلامگرایی است که هم فکران خانم علی نژاد هستند.
چند تن از آنها حاضرند با یک روزنامه نگار یا نویسنده مخالفشان اینچنین گفتگویی انجام دهند؟
شخصا فکر نمی کنم هیچکدام حاضر باشند تریبون های کنترل شده بی بی سی و صدای آمریکا و رادیو فردا را رها کنند و در یک تریبون آزاد واقعی با یک روزنامه نگار واقعی گفتگو کنند.

پیروز باشید. پاینده ایران و ایرانی. به امید ایرانی آباد و آزاد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران