۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

ترور یک سنت اسلامی است


اجرای ترانه زیبای نقی توسط هنرمند گرامی شاهین نجفی موجی را به راه انداخت و دوباره اسلامیون که برخی از آنها خود را نیز خیلی دموکرات و نواندیش می دانند فریاد توهین به مقدساتشان را زدند و فتوای ترور شاهین نجفی نیز به مانند اندیشمندان و سرایندگان بسیار دیگر در طول این 1400 سال سیاه نیز صادر شد.
برخی هنوز گمان می کنند که آخوندها بد هستند و اسلام راستین (که آخوندهای کت و شلواری و چپهای اسلامی به دنبال آن هستند) چیز خوبیست و حتی آقای محمد نوریزاد که امروز برای برخی تبدیل به یک انسان وارسته شده در ویدئوی تازه منتشر شده خود از آزادمنشی اسلام سخن می گوید و آقای مهدی خزعلی (سازنده برنامه تلویزیونی هویت و دوست نزدیک سعید امامی) که او نیز به مانند نوریزاد برای برخی نماد مقاوت در برابر خامنه ای است  شاهین نجفی را محکوم می کند و محسن سازگارا از حواریون خمینی و پاسدار سابق شاهین نجفی را تلویحا به همکاری با آخوندها متهم می کند.
سایر اسلامیون به اصطلاح آزادیخواه نیز در برابر این دستور قتل ترجیح دادند خفه خون بگیرند و به حفظ بیضه مبارک اسلام بپردازند.
اما این نخستین دستور ترور در تاریخ اسلام نیست. نخستین دستورات ترور را پایه گزار این مکتب محمدبن عبدالله در راه حذف فیزیکی اندیشمندان و سرایندگان مخالف خود صادر کرد که در میان ترور شوندگان می توان به کعب بن اشرف و عصما بنت مروان اشاره کرد که سرشناس ترین مقتولین این ترورها بودند و تنها برای مخالفت با محمد و سرودن شعر بر ضد اسلام فرمان ترورشان صادر شد و عصما در حالی کشته شد که کودک شیرخواره اش در حال شیرخوردن از پستانش بود و به اندازه کافی هم مستندات تاریخی در زمینه این ترورها وجود دارد که انسانهای آگاه که ایمان را کنار گذاشته اند و خرد را چراغ راه خود قرار داده اند آنها را مطالعه کنند.
این برخورد پایه گزار این دین با مخالفینش بوده و اگر به راستی به دنبال واقعیات تاریخی باشیم آخوندهای امروز کاری بر خلاف اسلام و سنت محمدی انجام نمی دهند بلکه مشکل از آخوندهای کت و شلواری و روشنفکرنماست که همه تلاششان تنها حفظ بیضه اسلام است و مرتب لندن و پاریس و واشنگتن از دروغین بودن اسلام خامنه ای سخن می گویند و وعده اسلام راستین را می دهند و رئیس جمهور سابق خمینی ابوالحسن بنی صدر هم در نقش مجتهد مشغول ماله کشی آخوندی است (من نمی دانم آقای بهرام مشیری چه شرفی در وجود این شخص دیده که از شریف بودن او سخن می گوید).
تنها در تاریخ صد و پنجاه سال اخیر میهنمان اجرا کنندگان اسلام ناب محمدی قصد جان ده ها تن از اندیشمندان و سیاسیون را کردند که در بیشتر موراد هم پیروز بودند و در اندک نمونه هایی هم نتوانستند.
از قتل عام وحشیانه بابی ها با فتوای آخوندها و به دستور ناصرالدین شاه و به دست امیرکبیر تا سیخ داغ فرو کردن در چشمان میرزا آقاخان کرمانی و سپس کشتن او و ترور احمد کسروی و سپهبد رزم آرا و ساعد مراغه ای و حسنعلی منصور و سپس در این جمهوری پربرکت  قتل عامهای وحشتناک و چند هزار نفری دست اندرکاران حکومت پهلوی با برچسب طاغوتی و مفسد فی الارض و چپ ها با برچسب کفار و مجاهدین با برچسب منافق و همینطور ترور فریدون فرخزاد و شاپور بختیار و کوروش آریامنش و تیمسار اویسی و تلاش برای ترور رضا فاضلی که به مرگ فرزند او منجر شد و ده ها اندیشمند دیگر در درون و بیرون از ایران.
اینها تنها نمونه هایی انگشت شمار از ترورهایی است که اسلامیون در حدود 150 سال اخیر ایران انجام داده اند و اگر تاریخ 1400 ساله و نکبت بار اسلام در سرزمینمان را بخوانیم شمار این دست جنایات وحشیانه سر به فلک خواهد شید.
آنهایی که خود را مسلمان می دانند هرگاه چنین گندهایی را اسلامیون بالا می آورند شعری احمقانه را تکرار می کنند که :((اسلام به ذات خود ندارد عیبی)). اتفاقا باید گفت اسلام از روز نخست همین عیبها را داشته و با ترور و جنایت گسترش پیدا کرده.

پیروز باشید. پاینده ایران و ایرانی. به امید ایرانی آباد و آزاد و به امید آگاهی ایرانی

21 اردیبهشت 2571

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران