۱۳۹۰ مهر ۲۹, جمعه

راه اندازی سی باکس در وبلاگ میهن پرست


نمی دانم شما هم میهن گرامی که این نوشته را می خوانید از کجا با این وبلاگ آشنا شده اید اما بیشتر خوانندگان این وبلاگ دوستان خوب و عزیزم در سایت آزادگی و همینطور کسانی هستند که به واسطه سایت خبری خوب و معتبر پارس دیلی نیوز به اینجا می آیند. البته از دوستانی هم که این وبلاگ را در وبلاگ خود لینک کرده اند باید در اینجا یاد کرد.
در هر حال اگر شمایی که خواننده این وبلاگ هستید دوست دارید بتوانید فارغ از قوانین دست و پا گیر چت روم های پارسی زبان در جایی در دنیای مجازی با دوستان و هم میهنان خود درباره مسائل مختلف (به ویژه مسائل سیاسی و اجتماعی و همینطور مباحث نقد دین)  بحث کنید یا حتی یک گپ دوستانه با دوستان خود بزنید این سی باکس در اختیار شماست.
دوستان عزیزم در سایت آزادگی امیدوارم به جای آنکه کامنتهای لینکها را تبدیل به محل حال و احوال کردن خود بکنند از این سی باکس استفاده کنند تا بحثهایی که در زیر لینکها مطرح می شود عمدتا در ارتباط با مطلب یاد شده باشد (امیدوارم کسی از من دلخور نشود).
من برای این سی باکس چند قانون خیلی ساده گذاشته ام که امیدوارم دوستان عزیز با رعایت کردن آنها محیطی آرام و به دور از تشنج را برای مباحث مختلف فراهم کنند.

1- دوستان لطفا تنها با یک نام در سی باکس کامنت بگذارند. سی باکس به من این امکان را می دهد که آی پی کاربران را ببینم و اگر آی پی دو کامنت گزار یکی باشد دسترسی آن کاربر به سی باکس را قطع خواهم کرد.

2- دوستان لطف کنند و به یکدیگر و به خانواده و عزیزان یکدیگر دشنام ندهند. اگر شخصی از دیدگاه دیگری ناراحت می شود یا به قول معروف دردش می گیرد یا اگر شخصی از یک نوشته من ناراحت می شود باید تحمل دیدگاه مخالف را داشته باشد و با منطق و استدلال پاسخ دهد و یا ساکت بماند در غیر این صورت کامنت دشنام آلود آن شخص حذف و دسترسی او نیز قطع خواهد شد.

3- در این سی باکس هیچ شخص و هیچ چیزی مقدس نیست و دوستان می توانند دیدگاه خود را در مورد هر شخص و یا مکتب فکری بیان کنند.

پیروز باشید. پاینده ایران و ایرانی. به امید ایرانی آزاد و آباد و به امید آگاهی ایرانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران