۱۳۹۰ خرداد ۱۴, شنبه

درخواستی از دوستان عزیزم در آزادگی


من از نخستین روزهای آغاز به کار آزادگی در این سایت عضو شدم و از مدیریت این سایت بابت فضای آزاد و بدون سانسوری که به وجود آورده نهایت سپاسگزاری را دارم و امیدوارم این سایت همیشه اینگونه باشد اما روی سخنم با کاربران سایت است.
دوستان عزیزم متاسفانه بالای نود درصد لینکهایی که در آزادگی قرار می گیرد لینکهایی هستند که از سایتهای خبری گذاشته می شوند و لینکهایی که کابران سایت با قلم خودشان و در وبلاگ خودشان آفریده اند بسیار کم است.
برخی از دوستان هم مطالب سایتهای خبری و تحلیلی را در وبلاگ خود کپی می کنند و لینک می کنند.
من نمی گویم اخبار مهم نیستند و نباید لینک کرد. اخبار و لینکهای خبری و تحلیلها و مقالات نویسندگان و تحلیلگران سرشناس هم باید باشد و ایراد من بودن چنین لینکهایی نیست بلکه ایراد نبود لینکها و مطالبی است که از سوی خود کاربران آفریده شده باشد.
ساخت یک وبلاگ بسیار ساده است و از دوستان می خواهم کمی همت کنند با ساخت یک وبلاگ و نوشتن دیدگاه های خود در پستهای وبلاگ کمک کنند که لینکهای این سایت کمی از این حالت فاصله بگیرد.
بیاییم از این فضای بدون سانسوری که مدیریت آزادگی در اختیارمان گذاشته است در کنار گذاشتن لینکهایی از سایتهای دیگر لینکهایی را بگذاریم که خودمان آفریننده آنها بوده ایم.
سپاس از همگی بابت خواندن این چند خط.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران