۱۳۹۰ خرداد ۲۶, پنجشنبه

علی بن ابیطالب چه خدمتی به ایران و ایرانی کرده که زادروزش باید روز گرامیداشت پدر باشد؟


امروز زادروز علی بن ابیطالب است که از زمان روی کار آمدن جمهوری اسلامی از سوی آخوندها و اسلامیست ها زادروز این عرب به عنوان روز گرامیداشت مقام پدر معرفی شده است.
به نمونه هایی از کارهای درخشان این الگوی مردانگی اینجا اشاره می کنم:

کاری که علی پس از نیرومندی اسلام در آن حرفه ای بوده شبیخون زدن و دزدیدن اموال و زنان و دختران جبهه روبرو بوده است که الله او و دیگران را بابت این عمل ستایش می کرده است (تفسیر طبری - برگ 1373 و سیره ابن هشام - جلد 2 - برگ 269).

 همه کسانی که پس از مرگ محمد شادی کردند و به دست و پای خود حنا زدند به دستور ابوبکر و عمر و به دست علی در آتش سوزانده و خاکستر شدند ( تاریخ طبری - جلد 4 - برگهای 1354 و 1379 و 1380 و 1394 و 1407 و 1410 و 1464 و جلد 6 - برگهای 2420 و 2465 ).

نکته جالب دلیل کشتن علی توسط ابن ملجم بود که زمانی که زمانیکه حسن بن علی از او پرسید چرا این کار را کردی پاسخ داد زیر پدرت فرزندان بسیاری را بی پدر کرده بود ( تفسیر طبری - برگ 1373).


حال ببینیم ایشان به ایرانیان چه نیکی کرده که ایرانیان روز به دنیا آمدنش را روز پدر می دانند و برای مردنش خودشان را پاره می کنند. چند نمونه در این زمینه هم می آورم:

علی ابن ابیطالب از جانب خلیفه وقت عمر بن خطاب مسئولیت فروش بردگان و کنیزان ایرانی را در بازار مدینه به عهده گرفت (تاریخ ادوارد براون - جلد 1 - برگ 197 و مجمل التواریخ - زمخشری - برگ 92 و 93).

در غارت ایران توسط مسلمانان فرش بهارستان به 12 بخش تقسیم شد که بخشی از آن به علی رسید و آن را به 20 هزار دینار فروخت. این اعراب به اندازه متحجر و بیچاره بودند که ارزش فرش را پیشوایان مذهبشان نمی دانستند و فرش به آن بزرگی و با ارزشی را تکه کرده اند ( تاریخ طبری - جلد 5 - برگ 2116).

علی در آغاز خلافت خود عبدالله بن عباس پسرعموی خود را برای سرکوبی آزادیخواهان ایرانی به استخر فرستاد و آن حیوان در لباس انسان آنچنان تازش و ویرانگری کرد که شهر فیروز آباد به ویرانه ای تبدیل گشت و آنچنان خون در این شهر ریخته بود که حرکت نمی کرد و آب گرم ریختند تا خونهای ریخته شده حرکت کند و همه زنان و مردان و کودکان زنده مانده را به کنیزی و بردگی گرفت و برای خلیفه وقت علی ابن ابیطالب فرستاد تا پس از سوء استفاده از آنها در بازار مدینه بفروشدشان (مجمل التواریخ - زمخشری - صفحه 283 و تاریخ یعقوبی - جلد 2 - صفحات 120 و 121 و مروج الذهب - مسعودی - جلد 2 - صفحه 29).

بار دیگر علی سپاهی را برای تازش به استخر فرستاد و بازهم جنایات بی مانندی صورت گرفت و پس از کشتن همگان زنان و کودکان را به بردگی و کنیزی گرفتند و به دارالخلافه نزد علی فرستادند تا پس از سوء استفاده از آنها در بازار به فروش برسند و پولشان به صندوق مسلمین وارد و عادل ترین عادلان یعنی علی ابن ابیطالب اموال غارت شده و پول های ناشی از فروش بردگان و کنیزان را به عدالت میان تازشگران تقسیم کند و ما امروز به عنوان شیعه به عدل علی افتخار کنیم (فتوح البلدان - برگهای 149 و 150 و 157 تاریخ طبری - جلد 6 - برگ 2657 و جلد 7 - برگ 2722).

 مردم کدام سرزمین دنیا به این اندازه بی رگ و ریشه (یا بی مطالعه و نا آگاه) هستند که فرد یا افرادی را که خودشان یا به دستورشان چنین جنایاتی در سرزمینشان صورت گرفته را مورد پرستش قرار دهند و او را پیشوای خود بدانند؟
مگر ما ایرانیان خودمان در تاریخمان مردان بزرگ کم داریم که باید یک عرب که به دستورش در سرزمین ما جنایات فجیعی شده الگوی مردان ایرانی باشد؟
از زرتشت و کوروش و داریوش و آریوبرزن و فردوسی و بابک و یعقوب لیث و مازیار تا نادر شاه و کریمخان زند و ستار خان و باقر خان و رضا شاه و مصدق همگی دلیر مردانی بودند که برای این سرزمین جنگیده اند و از جان و عمر و آبرویشان مایه گذاشته اند.
علی بر ایران و ایرانی جز جنایت و ستم هیچ کار دیگری نکرده.
در سرزمینمان برای چند تن از بزرگان تاریخمان آرامگاه و ساختمان یادبودی آبرومند وجود دارد؟ آیا بابک که 22 سال با متجاوزان به این سرزمین جنگید و سرانجام با خیانت یک ایرانی دیگر به چنگ تازیان افتاد و بازهم ذره ای از شجاعتش کم نشد شایسته داشتن یک آرامگاه در کشورش نیست؟ بابک به ایران و ایرانی خدمت بیشتری کرده یا محمد و علی و فرزندان آنها؟ حال آنکه وجب به وجب ایران پر از گور نوادگان همان علی جنایتکار است و هیچکدامشان هم هیچ حرکت درخشانی در تاریخ انجام نداده اند.

۷۸ نظر:

  1. ای کاش ما ایرانیها بفهمیم

    پاسخحذف
  2. نادان نا فهم برو یاد بگیر استناد به کتب تاریخی اینجور نیست که هر چی را از هر کتابی برداری. از کی حرف طبری وحی منزل شده است ?!! احمق نادان از مقایسه مطالب با هم میتوان به حقیقت پی برد نه اینکه خدا را منکری و طبری را معصوم و مبری از خطا میدانی !
    چطور فهمیدی که حرف طبری درست است نه حرف دیگران که امام (ع) را جور دیگر معرفی میکنند ?!!از کلام خود امام در نهج البلاغه ,فرمان به مالک اشتر , به عمق شخصیت امام پی ببر نادان بی فهم .

    پاسخحذف
  3. احمق نادان طبری دروغ میگه ولی اخوند حرومزاده راست میگه برو نظر علی درباره زن تو همون نهج ابلاغه بخون اگه عقل داشتی میفهمی چه جونوریه

    پاسخحذف
  4. عزیزانی که شعور تاریخ ندارن و پای منبر آخوند نشستن یا مزخرفات اون آخوند کراواتی و تئوریسین ولایت فقیه و حکومت اسلامی علی شریعتی واسشون درسته برن دنبال همون مزخرفاتشون.
    کسی که هنوز از گوسفند کمتر میفهمه که نمیدونه نهج البلاغه رو علی ننوشته و چهارصد سال پس از به درک واصل شدنش شیخ رضی نوشته خب معلومه ارزش تاریخ طبری و فتوح البلدان رو نمیدونه.
    بره پای منبر آخوند انقدر سواری بده تا کمرش بشکنه. به درک

    پاسخحذف
  5. kave jan dorod be sharafet ashk to chesham jam shod

    sepas gozaram

    dasteto mifesharam

    movafagh bashi doste iraniye man

    پاسخحذف
  6. ول کنید اینارو باز کم اوردن دارن فحش میدن

    پاسخحذف
  7. مرگ بر محمد شارلاتان با آن دین کثیفش و خدای مدینه که چنین بد بختی را برای بشریت به وجود آورده. مرگ بر علی‌ و حسن و حسین....و آخوند. پاینده با د ایران.

    پاسخحذف
  8. ملاحظه کردید ادبیات دوستدار علی رو ؟؟ درد ما از خود ماست تا از بیگانگان. تا چنین انسانهای کوته فکر و عقب افتاده داریم باید هم روز به روز در ورطه بدبختی و گرفتاری غوطه ور باشیم. براستی از ماست که بر ماست.

    پاسخحذف
  9. واقا براتون متاسفم....
    وای به حال ما....
    غریبی تا چه حد...
    چرا نمی ذارید ما با همین به قول شما مزخرفات زندگی کنیم.
    شما هم برید پی خوشگذرونیاتون...
    یا علی

    پاسخحذف
  10. خاک بر سرتون . احمق ها . شما اینقدر احمقید که چون از طریق این حکومت اسلام تیز بهتوون ظلم شده از اصل اسلام زده شدین.اگه شما ها یکم مغز داشتین دست یه آدم بی خدایی مثل این کاوه رو قبول نمکردین. ایشالا امام زمان به کمر این حکومت و آخونددا بزنه که تفاله هایی مثل شما رو پس انداختن

    پاسخحذف
  11. ba sepas az shoma baysti eshareh konam ke kasi ke ali ro koshte shakhsi benam BAHMAN JAZOYIE RAMHORMOZI va az inke finglish neveshtem sorry

    پاسخحذف
  12. hala piye boordam ke on badbakhty ke be dast ALI kooshte shod va esme ketab nahjole balghe ro be nam khodesh Sabet kard

    پاسخحذف
  13. خدا شفایت دهدوقلبت را برروی حقیقت بگشاید

    پاسخحذف
  14. با درود. از اون ناشناسی که با فحش دادنش به شناسوندن بهتر خودش و رهبرانش کمک کرد دست مریزاد میگم. این جور آدمها کمک بیشتری به شناخت رهبرانشون میکنن. برماست که ازشون استقبال کنیم تا چهره ی واقعی خودشون و امامشون رو رسوا کنن.

    پاسخحذف
  15. اميدوارم مردم ايران قبل از نفرت از نظر اينجانب اندكي فكر كنند.
    واقعيت اين است كه ايرانيان كودن ،كوته فكر ،بي بخار ،ترسو وبسيار پست شده اند.
    آيا ما از نوادگان كورش كبير هستيم؟
    نه !
    ما اصلا از نسل ايرانيان پاك نهاد نيستيم.
    ما حاصل تجاوز و تصرف اعراب پست و سوسمار خوار هستيم.
    ما كجا ساحت فوق بشري كورش كجا؟
    دراين پستي ميمانيم و به تقديم عزت ،ناموس و تاريخمان به اعراب فاقد شعور و ملايان كثيف خواهيم باليد.
    پس مرگ بر اين ملت پست فطرت ودور شده از عزت و شرف.
    آري راستگويي ،ميراث نياكان پاك ما بسيار تلخ است.

    پاسخحذف
  16. Dorod Bar shoma---We need De-Arabization and Iranianization of Iranian Plateau

    پاسخحذف
  17. آقای کاوه . برو اول یکم اطلاعاتتو به روز کن بعد بیا اینحا نظق کن. اولا کتاب تاریخ طبری اصلا کتاب معتبری نیست. خود طبری گفته در مورد سندیت این کتاب باید به خدا پناه برد . میدونی چرا؟ چون این کتاب هرچی که بوده و نبوده رو نوشته.هرکسی هرچی رو که نقل کرده طبری نوشته.چه کسایی که با علی علیه اسلام خوب بودن و چه کسایی مه دشمن این حضرت بودن. پس اینقدر حرف الکی نزنین

    پاسخحذف
  18. بدین بوم و بر زنده یک تن مباد!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  19. اگه قراره امام زمان به کمر کسی بزنه من رو به عنوان اولین داوطلب در لیست قرار دهید فقط تاریخ دقیق بدهید تا اگر پس از آن چیزی به کمرم اثابت نکرد بتوانم جواب شما را درست و حسابی بدهم

    پاسخحذف
  20. ممن هم دین داشتم ، به همه امامان اعتقاد داشتم ولی این رژیم و ولی فقیه از انسانیت بویی نبردن .

    شاید واقعا تاریخ همینه ، کاش حداقل تعصب رو دین نداشته باشیم .

    پاسخحذف
  21. به استناد مورخين و دانشمندان اهل تشيع، تاريخ طبري معتبر است. تازه مي‌توان از كتب ارزشمند دانشمنداني گرانقدرنظير علامه مجلسي استفاده كرد كه در آن امام دوازدهم ما شيعيان در يك شب متولد شده و نظير لوبياي سحرآميز يك شبه بزرگ شده و ناگهان ناپديد مي شود. آنهم 1400 سال. البته اگر سنديت مجلسي را هم زير سوال نمي‌بريد. تفسير معتبر الميزان هم از ازدواج محمد با زن پسر خوانده‌اش سخن مي گويد . شايد آنهم اعتبارش تمام شده!!

    پاسخحذف
  22. هنوز هم نفهمیدید که با فحش دادن کار درست نمیشه من نه حرف اخوندا رو گوش و نه حرف کتاب های عربی رو باور می کنم لااقل 2 تا کتاب تاریخ که نویسندش اروپایی هشت رو بخونید تا بفهمید علی کی بوده ! علی کسی بود که زره بدون پشت تن می کرد چون هیچ موقع از میدون جنگ فرار نمی کرد به نظر من اولین الگوی ما سبزا علی هست و بس

    پاسخحذف
  23. رفقای شیعه برن دنبال بحار الانوار مجلسی و اصول کافی خودشون. بذارن این کتب کفر آمیز تاریخی باشه واسه ما کافران.
    برید سواریتونو بدید. خوش بگذره بهتون. امیدوارم کمرتون هم مقاومت کنه.

    پاسخحذف
  24. کثیف تر از شما پیدا نمیشه

    پاسخحذف
  25. شمشیرمولا علی از پهنا تو اونجای نویسنده این وبلاگ

    پاسخحذف
  26. من فکر می کنم با فحش دادن کاری درست نمی شه. هر کسی که یه حرفی میزنه باید منبعشو دقیق بگه و اونوقت میشه یه قضاوتی کرد. اما در هر حال من فکر میکنم ما در تاریخ خودمون افراد زیادی بالاتر از علی داریم که الگو باشند ولی این مذهبی که داریم کار خودشو کرده و سالها طول می کشه فکرها عوض بشه هرچند که داره این اتفاق کم کم می افته. به هر حال به نظر من نباید با تعصب نظر داد. متشکرم

    پاسخحذف
  27. ریدم تو وبلاگتون

    پاسخحذف
  28. دنیا از علی والا ندیده

    پاسخحذف
  29. بدبختا چشماتنو واز کنید و دستاویز این صیهونیسمهای بی شرف و فراماسونرارو نخورید

    پاسخحذف
  30. اون کسی که داری به نویسنده این وبلاگ فحش میدی چرا از شمشیر علی خرج می کنی.
    جواب نداری حرف نزن لطفا

    پاسخحذف
  31. ali wa emamaye dige sakhteye daste iraniya bar alayhe arbha ast.wa khode araba eteghadi be in emama wa in chizai ke shode moghadasate ma nadaran.wa azadariyhaye ma barashun waghan khande dare.be omide ruzi ke ma iraniha ham az bande taasob azad beshim.ke dar in surat irani azad khahim dasht

    پاسخحذف
  32. جرا عربهای کشور عراق خیلی هم به اماما اعتقاد دارند حتی بیشتر از ما ایرانیها ولی مسئله اینه که اونها عربند و باید به وجود مردی مثل علی درتاریخشون افتخار کنند ولی ما ایرانی هستیم و فرهنگ ما با اونها فرق داره.

    پاسخحذف
  33. بروید قضاوتهای حضرت علی (ع) را بخوانید یا خنده دل درد می گیرید یا از گریه. اگر حضرت علی امروز زنده بود این جلاد هایی که تو خیابون ها در سطح شهر زن و بچهء مردم را قلع و قمع می کنند می آمدند برای ایشان لنگ می انداختند چرا احتمالاً امیراامؤمنین مولای متقیان با بت زبان شمشیر با مخالفان خود سخن می گفت

    پاسخحذف
  34. هر ایرانی که مسلمان وطرفدار اسلام است ، دو حالت دارد . یا اسلام را نمیشناسد و چشم بسته میپذیرد در این صورت فردی خطرناک برای ایران و ایرانیست ، دوم اینکه اگر اسلام را میشناسد و با چشم باز میپذیرد ، در این صورت دشمن کشور و نسل آریاییست .
    با احترام ، مسعود آذر

    پاسخحذف
  35. علی شوهر بیوه زنان ماشین آدم کشی محمد.برای شناخت این مردک لطفا کتاب علی نماد شیعه گری از اثر دکتر مسعود انصاری خوانده شود.

    پاسخحذف
  36. در این خاک زرخیز ایران زمین
    نبودند جز مردمی پاک دین


    همه دینشان مردی و داد بود
    وز آن کشور آزاد و آباد بود


    چو مهر و وفا بود خود کیششان
    گنه بود آزار کس پیششان


    همه بنده ناب یزدان پاک
    همه دل پر از مهر این آب و خاک


    پدر در پدر آریایی نژاد
    ز پشت فریدون نیکو نهاد


    بزرگی به مردی و فرهنگ بود
    گدایی در این بوم و بر ننگ بود


    کجا رفت آن دانش و هوش ما
    که شد مهر میهن فراموش ما


    که انداخت آتش در این بوستان
    کز آن سوخت جان و دل دوستان


    چه کردیم کین گونه گشتیم خار؟
    خرد را فکندیم این سان زکار


    نبود این چنین کشور و دین ما
    کجا رفت آیین دیرین ما؟


    به یزدان که این کشور آباد بود
    همه جای مردان آزاد بود


    در این کشور آزادگی ارز داشت
    کشاورز خود خانه و مرز داشت


    گرانمایه بود آنکه بودی دبیر
    گرامی بد آنکس که بودی دلیر


    نه دشمن دراین بوم و بر لانه داشت
    نه بیگانه جایی در این خانه داشت


    از آنروز دشمن بما چیره گشت
    که ما را روان و خرد تیره گشت


    از آنروز این خانه ویرانه شد
    که نان آورش مرد بیگانه شد


    چو ناکس به ده کدخدایی کند
    کشاورز باید گدایی کند


    به یزدان که گر ما خرد داشتیم
    کجا این سر انجام بد داشتیم


    بسوزد در آتش گرت جان و تن
    به از زندگی کردن و زیستن


    اگر مایه زندگی بندگی است
    دو صد بار مردن به از زندگی است


    بیا تا بکوشیم و جنگ آوریم
    برون سر از این بار ننگ آوریم

    پاسخحذف
  37. نه یک ایرانی میتواند مسلمان باشد و نه یک مسلمان ایرانی!

    پاسخحذف
  38. امام زمان کیلو چنده ببخشید؟
    ما اول ایرانی هستیم بعد مسلمان ولی متاسفانه هیچ کسی بویی از ایرانی بودن نبرده بشینید به این متعصب های مذهبی حالی کنید جی بده جی درست اخرم نمیفهمن بجاش نماد های تاریخ کشورتون و مجسمه هاش رو از تو سطح شهر کم کنن تا صد سال دیگه بکن ایران هم از اوا هکشور عرب بوده

    پاسخحذف
  39. vaghean baraye hamegi moteasefam ke hata balad nistin baham bahs konin in hokomat az sare iraniya ziyade ta vaghti inghadr bifarhangim

    پاسخحذف
  40. yezare akhe ehteram yezare adab yezare enteghad paziri shomaha injoori badtar iraniharo zaye mikonin

    پاسخحذف
  41. درود بر ایران و ایرانی که هنوز هم تسلیم اعراب نشده ایم. کم کم مردم دارند می فهمند که از اعراب به جز بددختی چیزی نصیب ایران نشده

    پاسخحذف
  42. سپاس از نوشته خوبتون ... الان 50 درصد نظرات علیه شماست ... اگر این نوشته را 20 سال پیش می نوشتید احتمالا 75 درصد نظرات علیه شما بود و اگر 40 سال پیش احتمالا 90 درصد نظرات علیه شما بود ... این نشانه خوبیست

    پاسخحذف
  43. هر کسی هر دینی داره و هر کسیو قبول داره نباید بی احترامی کرد به ادیان شاید تفرقه میخاین درست کنید بین مردم یا علی

    پاسخحذف
  44. از همه جالب تر کامنت این باباست که میگه: خود طبری هم گفته که کتابش معتبر نیست !!
    فکر کنما عبداله ... خر نه بوده که رفته این همه زحمت کشیده این کتاب رو نوشته .
    از استدلال این حزب الهی ها مرغ پخته هم خنده اش میگیره ،مثل این که میگن: کومو یعنی خدا ،پس کومونیست یعنی خدا نیست !!!!

    پاسخحذف
  45. درود فراوان بر شما که خوب پته علی کثافت را رو کرده اید. اینها که فحش میدهند بیشتر همان آخوند های مذدور هستند که کاری جز تر کردن ماتحت همدیگر و مفت خوردن و دروغ گفتن کاری ندارند . خود این آخوند ها بهتر از من و شما میدانند که علی جه کثافتی بود ولی یادمان باشد که دکان اینها از همین حرفها باز است . اگر مردم بفهمند که این عرب کثافت چه ظلمی به اجداد ما کردند نه تنها دکان آخوند ها بسته میشود بلکه بیشترشان آخوند ها به جرم همین دروغها که سالهای ساله به مردم گفته اند تکه تکه خواهند شد. بنا بر این سعی دارند که با هر ترفندی که شده دهن من و شما را به بندند. ولی خوشبختانه بیشتر مردم آگاه شده اند و کار از کار گذشته و این آخوند ها نمیتوانند با فحش و نا سزا جلو شما ها را بگیرند. هر موقع که فحش بدهند من سعی میکنم زن پیغمبرشان عایشه را به گردش ببرم .

    پاسخحذف
  46. درود فراوان بر شما که خوب پته علی کثافت را رو کرده اید. اینها که فحش میدهند بیشتر همان آخوند های مذدور هستند که کاری جز تر کردن ماتحت همدیگر و مفت خوردن و دروغ گفتن کاری ندارند . خود این آخوند ها بهتر از من و شما میدانند که علی جه کثافتی بود ولی یادمان باشد که دکان اینها از همین حرفها باز است . اگر مردم بفهمند که این عرب کثافت چه ظلمی به اجداد ما کردند نه تنها دکان آخوند ها بسته میشود بلکه بیشترشان آخوند ها به جرم همین دروغها که سالهای ساله به مردم گفته اند تکه تکه خواهند شد. بنا بر این سعی دارند که با هر ترفندی که شده دهن من و شما را به بندند. ولی خوشبختانه بیشتر مردم آگاه شده اند و کار از کار گذشته و این آخوند ها نمیتوانند با فحش و نا سزا جلو شما ها را بگیرند. هر موقع که فحش بدهند من سعی میکنم زن پیغمبرشان عایشه را به گردش ببرم . گور پدر علی

    پاسخحذف
  47. اگه تاریخ طبری معتبر نیست لابد قران معتبر است. منم میگم شما فقط عربیشو رو بخوان و ثوابش رو ببر و وارد بحث تاریخی نشو.
    انشالله در آن دنیا به حوریان بهشتی خواهی رسید.

    پاسخحذف
  48. همانطور که همه ما میدانیم این رژیم جلاد آخوندی قصد دارد تمامی آثار تاریخی و فرهنگی و تمدن ایرانی ما را از ما بگیرد نابود کند و به بهانه های ساختن سد یا ساختن لوله های فاضلاب یا شهرک سازی و یا توهین به خمینی دجال تمامی ارق ملی و افتخارات تاریخی ما را نابود کند و مارا هر چه بیشتر به فرهنگ کثیف محمد و علی که کارشان جز تجاورز به نوامیس ما- و غارت کشورثروتمند مانبوده- وابسته تر کنند- این قوم ایرانی ستیز که ما را با تحقیر عجم مینامند ایران ما را ربودند- زنان ما را در بازارهای برده فروش شان به حراج گذاشتند همانطور که الان هم دارند دختران ما در بازارهای سکس کثیف عربی شان به حراج میگذارند و هزار دست میچزخانند- باید برخاست و این اسلام کثیف که زاده محمد و علی کثیف تر از اوست را به همه مردممان بشناسانیم- حیف که در ایران به منابع درست تری دست رسی نیست ولی منابع تاریخی بسیار شگفت انگیزی در وصف بیدادهای محمد و علی و خلفا است که توسط دانشمندان برجسته مصری و عرب تا به امروز حفظ شده و افشاگری میشود از این قوم شیطانی که دست پرورده محمد است- برای وجود اینترنت و افشا گری ها این روزها جمعیت کثیری از مسلمانان از دین اسلام به خواست دل خودشان دست برداشته اند اگر میخواهید کمی بیشتر بدانید لینک زیر تحقیقات یک پروفسور ایرانی اسلام شناس است که سالیان طولانی عمر خود را درباره تحقیق درباره اسلام گذرانده و خیلی چیزها راکه من و تو نمیدانستیم با بصورت ویدیو در اختیارمان گذاشته - ببینید و قضاوت کنید- البته لینک دانشمند مشهور مصری را نیز میگذارم- این مصریان بدبخت که نژاد عرب حتی ندارند و محمد و اسلام با آنها کاری کردند که زبان - خط و همه چیزشان را عربی کنند کاری که تلاش کردن با خط و زبان ما بکنند و الان خامنه ای در صدد آن است- باید بچه هایتان را از کودکی آگاه کنید و به دوستان و فامیل خود نیز آگاهی دهید

    http://www.sama.tv/tahghighat/pajoheshi-dar-quran/

    لینک دانشمند عرب که برای جانش جایزه تعیین کردند که از یک عالم قرانی - برگشته است و دانشمند مسیحی است
    http://www.sama.tv/talimat/zakariya-petrus-iman/

    پاسخحذف
  49. من تو اين چند ماهه كه مقاومت اعراب در برابر استبداد رو ديدم، با تمام وجود بهشون احترام مي ذارم...اين همه كشته دادن، بازم ايستادن...اگه اون موقع هم به ايران حمله كردن بي عرضگي ايرانيها بوده كه كشور با اون همه عظمت و ارتش رو تقديم اونا كردن...شاهنامه رو بخونين، تو افسانه هامونم هميشه يه رستمي بوده كه كارا رو پيش مي برده! تو اكثر جنگاي شاهنامه داشتيم شكست مي خورديم، يهو رستم ميومده نتيجه جنگ رو عوض مي كرده!از اون اولشم بي عرضه بوديم...اگه دو سه تا آدم درست حسابي مثل كوروش و داريوش نداشتيم، چي داشتيم بگيم؟ مگه اعراب فقط به ايران حمله كردن؟ نصف دنيا رو گرفته بودن، چرا فقط كتابخونه هاي ما سوخته؟ چرا فقط بناهاي ما ويران شده؟ روم باستان اين همه بناي تاريخي داره...ما به جز تخت جمشيد و چند تا كتيبه چي داريم؟ واقعيت تلخ اينه كه ما هيچي نبوديم!

    پاسخحذف
  50. خداوندا به من بينشي عنايت فرما تا خوب را بد حقيقت را از دروغ تميز دهم، من متن و همه ي كامنتهاي صفحه را خواندم هر چه با خود فكر ميكنم ميبينم يا بايد بگويم ايرانيم يا بايد بگويم مسلمانم هر كار ميكنم هر دو با هم جور در نميآيد در بد بلاتكليفي گير افتاده ام

    پاسخحذف
  51. من تو زندگیم از نداشتن یک چیز خیلی خوشحالم و آن هم دین است. حالا هی بزنید تو سر خودتون که علی قاتل چیکارا کرده، گور پدرش بابا برای یکدفعه هم که شده این دندان خراب را باید کشید و انداخت دور. به امیدی آزادی ایران از این بیماری دین پرستی

    پاسخحذف
  52. doroud bar shoma kaveh jan. harfe dele man ra zadi

    پاسخحذف
  53. عاقبت نطفه حرام ایجاد همچین وبلاگهایی است.

    پاسخحذف
  54. علی بن ابیطالب تفکری رو پایه گذاری کرده که در این دنیا جایی برای حرومزاده هایی مثل تو باقی نخواهد گذاشت...در آب گل آلود جمهوری اسلامی برای امثال تو که کینه دیرینه از اسلام دارند ماهی که چه عرض کنم زالو هم پیدا نخواهد شد...خودتو جر نده داداش...مردم ایران 100 سال زیر ظلم آخوندا باشن حکومتشون رو دست صهیونیستها و بهاییها نخواهند داد

    پاسخحذف
  55. Lotafan kami tarikh ra bedoneh tahasob bekhanid ,,,
    ziayd tahsob be DINE dashte intory be hamdigar bihetarmi mishaved,,,
    be har hal ma dine zartooshte ra ba DINE eslam havaz kardim be hamin shkel ke hala ba zoor Eslam dar iran monadeh

    پاسخحذف
  56. علی جان تو همیشه در قلب من هستی

    پاسخحذف
  57. بیسواد نفهم ,برو ببین که سید رضی خود را جمع کننده خطبه های امام (ع) میداند نه بیشتر ! وانگهی احمق بی عقل اگر فاصله زمانی موجب بی اعتباری میشود چرا طبری با وجود همزمان نبودن با حضرت حرفش معتبر است ?!!
    مشکل نفهمی و عقده ای بودن اکثریت شماست و گرنه تو احمق کافر خدا را قبول نداری چطور حرف طبری را وحی منزل میدانی ??!! نابغه دوران !
    سگهای هار ولایت به ماتحتت فره کرده اند به امام (ع) مربوط نیست .عقده ای !

    پاسخحذف
  58. kheyli khoob bood dooste aziz, agar neveshteye mostanade shoma hata yek nafar ro ham agah kone ,shoma mozde zahmate khodet ro gerefti , ..hatmat in kar ro edame bede

    پاسخحذف
  59. با آن که افتخارش این است پیروی دینی است که پیامبرش بیسواد بوده از دانش و خرافه ستیزی گفتن را چه سود؟!

    پاسخحذف
  60. خود قرآن هم در زمان عثمان و پس از مرگ محمد نوشته شده آن هم نه به خطی که امروز ما می بینیم. اصولا آن چه که در دنیای امروز قابل اتکا است دانش و فناوری روز است و نه خرافاتی از گذشتگانی بیسواد که خودشان هم نمی دانسته اند چه می گویند، خرافه خرافه است و این ربطی ندارد که هزار و چهار صد سال پیش گفته شده باشد یا هزار سال پیش.

    پاسخحذف
  61. یکی از نکاتی که از آن می توان به مزخرف گویی اهل حدیث و روایت و دکانداران منبری مبلغ آن می توان پی برد همین ناهمخوانی اطلاعاتی است که می دهند. برای نمونه شما ببینید که وقتی روضه عاشورا را می خوانند با چه دقتی لحظه به لحظه گفته ها کرده ها و حتی احساسات و افکار درونی شخصیتهایی را بازگو می کنند که اصولا در بسیاری از صحنه ها تنهای تنها بوده اند یا در شرایطی نبوده اند که کسی اینها را ثبت کند و بعدش هم که کشته شده اند. حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

    پاسخحذف
  62. نیازی به تاریخ طبری نیست. شما همین قرآن را که مثلا کلام خدا است بخوانید تا بیسوادی و بربریت الله و فرستاده اش را به سادگی متوجه شوید. اگر دانش و هوش و البته وجدانتان در این باره مشکلی داشت، به کتب اربعه ("کافی" از کلینی، "من لا یحضره الفقیه" از شیخ صدوق، "تهذیب الاحکام" و "استبصار" از شیخ طوسی) که معتبرترین منابع آخوندهای شیعه هستند نگاهی بیندازید. مطمین باشید هم بسیار خواهید خندید و هم گریه فراوان خواهید داشت بر حال مردمی که نمی دانند پیروی چه چیزی هستند.

    پاسخحذف
  63. دیگه هر کی می‌دونه که طبری مزدور جیره بگیر بوده و تاریخ می نوشته برای نمونه فارغ از هر گرایشی که داشته باشیم امام رضا علیه السلام ولیعهد مإمون شد (حالا به زور بوده و . . . موضوع این نیست) در کتابش با این مواجه میشید که نوشته در این سال علی بن موسی ولیعهد شد. اصلا امام شیعیان به کنار آخه مگه ولیعهد نبودند چرا اینقدر عناد و دشمنی با تشیع. متاسفانه هر چقدر هم گفته میشه باز هم عده‌ای لجوج هستند و مطالب این مورخ رو می‌نویسند. میخای ایرانی باش خب باش دیگه چرا استنناد به همچین کتابی می‌کنی؟

    پاسخحذف
  64. دوستان عزیز توجه کردین که برادران عرزشی مسلمانمان عصبانی شدن فقط فحش و توهین و تهدید می کنن این منو به یاد یه جمله ی بسیار زیبا از یکی از اندیشمندان میندازه که جواب این برادران است :
    اگر عقیده مخالف ، شما را عصبانی می کند ، نشانه ی آن است که شما ناخودآگاه می دانید ، دلیل مناسبی برای آنچه فکر میکنید ، ندارید .
    با سپاس از مطلب زیبای مستند شما باشد مایه ی روشنگری گردد.
    بهتر بود مطلب را با جزییات بیشتر می نوشتید

    پاسخحذف
  65. زنده باد ایران و ایرانی

    پاسخحذف
  66. به نظر من کلا بحث در این مورد هم خیلی پوچه... همین که وقت میذارید و یه نفر به عنوان موافق و یکی مخالف هی به هم بد و بیراه میگید خنده داره! علی یه شخصیت تاریخی عرب بوده و من فکر نمی کنم که اسطوره سازی از یه آدم که هزار و چهارصد سال پیش زندگی میکرده توی قرن بیست و یکم جواب بده. چه با عناد و چه با دوستی، آدمی که توی شبه جزیره ی عربستان یک جنگجو و شاید سیاستمدار بوده چه دخلی به ماداره که هنوز ایران باستان خودمون رو کامل نمی شناسیم؟!

    پاسخحذف
  67. این چرت و پرتارو از کجا نوشتی تاریخ طبری نوشته داداش کوچیکته؟؟؟؟؟
    والا من هر چی گشتم پیدا نکردم!!!
    یه چیزی پروندی گفتی ما هم نمیریم دنبالش به به چه چه میگیم بهت؟!!!!!
    ((((همه کسانی که پس از مرگ محمد شادی کردند و به دست و پای خود حنا زدند به دستور ابوبکر و عمر و به دست علی در آتش سوزانده و خاکستر شدند ( تاریخ طبری - جلد 4 - برگهای 1354 و 1379 و 1380 و 1394 و 1407 و 1410 و 1464 و جلد 6 - برگهای 2420 و 2465 )))))
    ============================================
    فقط دنبال همین مورد رفتم ابوبکر گفته بود ولی حرفی از عمر و علی نبود!!!نکنه علی سر کوچتونو گفتی؟؟ها؟
    واسه تو متاسف نیستم چون یه نوکری.ولی واسه بقیه متاسفم بدون تحقیق و عقل میان حرفتو تایید میکنن!!من یکیشو رفتم دنبالش که نبود شاید اون یکی ها هم نباشن!! برید دنبالش واسه من همین بس که فهمیدم چرت بود یکیش.

    پاسخحذف
  68. https://rs6cg2.rapidshare.com/#!download|6l3|58694188|Tabari_Volume_06.pdf|51320
    جلد 6 تاریخ طبری برید دانلود کنید بخونید مطالبی رو که گفته!!
    همه کسانی که پس از مرگ محمد شادی کردند و به دست و پای خود حنا زدند به دستور ابوبکر و عمر و به دست علی در آتش سوزانده و خاکستر شدند ( تاریخ طبری - جلد 4 - برگهای 1354 و 1379 و 1380 و 1394 و 1407 و 1410 و 1464 و جلد 6 - برگهای 2420 و 2465 ).
    ================================================

    بار دیگر علی سپاهی را برای تازش به استخر فرستاد و بازهم جنایات بی مانندی صورت گرفت و پس از کشتن همگان زنان و کودکان را به بردگی و کنیزی گرفتند و به دارالخلافه نزد علی فرستادند تا پس از سوء استفاده از آنها در بازار به فروش برسند و پولشان به صندوق مسلمین وارد و عادل ترین عادلان یعنی علی ابن ابیطالب اموال غارت شده و پول های ناشی از فروش بردگان و کنیزان را به عدالت میان تازشگران تقسیم کند و ما امروز به عنوان شیعه به عدل علی افتخار کنیم (فتوح البلدان - برگهای 149 و 150 و 157 تاریخ طبری - جلد 6 - برگ 2657 و جلد 7 - برگ 2722).

    پاسخحذف
  69. اگه این لینک زیر را که قسمتهای مختلف دارد با حوصله گوش کنید شما آقایی که اهل مطالعه نیستی و کتاب درست حسابی هم در دست نداری وفقط از روی تعصب توهین میکنی- برو ببین گوش کن و کتابهایی که این پروفسور اسلام شناس میگه رو بخون و ببین اسلام - محمد و علی چه جانی ها و سفاک ها و زن ستیز هایی بودن اونوقت کمتر از اسلام دفاع میکنی
    http://www.sama.tv/tahghighat/pajoheshi-dar-quran

    پاسخحذف
  70. اینم لینک های یوتیوپش -
    دکتر ساسان توسلی
    http://www.youtube.com/watch?v=0mSu1tkaAjc

    پاسخحذف
  71. خیلی جالبه ای ول دکتر
    http://www.youtube.com/watch?v=e1SGvD_qWhw&feature=related

    پاسخحذف
  72. پرفسور اسلام شناس؟؟؟؟
    از این معتبر تر کتاب؟؟؟؟؟
    ما نگفتیم اینا نوشتن این مطالبو هیچ کدومم توش نبود.
    داداش من هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه.کتاب معتبر رو میخوام بذارم برم چرندیاته این و اون رو گوش کنم!!!(چه اخوند چه پرفوسور)
    خدا عقل داده خودم میرم دنبالش نه اینکه یکی یه چیزی گفت بگم دمت گرم حرف دلمونو زدی احسنت!!!!

    پاسخحذف
  73. هر چقد سایتای ضد اسلام و قران بیشتر میشه عظمت اسلام و قران میره بالا.نه تنها ایمان کمتر نمیشه بلکه بیشتر هم میشه.
    فهم انسان جبره(انسان بین جبر و اختیار قرار داره) یعنی دست انسان نیست!یک نفر بیشتر از فهمش نمیتونه بفهمه و همینطور کمترش.
    تو فهمت از دین اسلام همینقده من خدارو هم بیارم تا این حد میفهمی.حالا هزارتا از این مطلبم بزاری که مارو متقاعد کنی بی فایدست فهم ما از اسلام کامله تو نمیتونی کمش کنی دیگه.

    پاسخحذف
  74. عزیزانی که شعور تاریخ ندارن و پای منبر آخوند نشستن یا مزخرفات اون آخوند کراواتی و تئوریسین ولایت فقیه و حکومت اسلامی علی شریعتی واسشون درسته برن دنبال همون مزخرفاتشون. ++++++++

    پاسخحذف
  75. با توجه به جنایات بیشماری که عمر و ابوبکر در زمان فتح ایران مرتکب شدند. تاریخ نگاران سنی برای سرپوش گذاشتن به این وقایع که شهره عام و خاص بود باز هم به تحریف تاریخ و ساختن وقایع بیشمار ساختگی پرداختند. دوست عزیز تمامی کتب و تاریخ نگاران بدون غرض به خوبی میدانند که 5 سال حکومت حضرت علی علیه السلام صرف جنگهای داخلی با معاویه و دیگر مزدورانی که در دوران حکومت ابوبکر و عمر هار شده بودند شد.

    پاسخحذف

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران