۱۳۹۰ خرداد ۲۵, چهارشنبه

ریشه این تجاوزها که به دستور حاکمان مسلمان انجام می گیرد از کجاست؟


بی گمان اخبار مربوط به تجاوز به زنان از سوی مزدوران حکام اسلامی در سرزمینهایی مانند لیبی و سوریه را خوانده و شنیده اید. اسلامیون انقلابی مصر هم در این زمینه کم نگذاشتند. در سرزمین خودمان هم دقیقا از همان روز 23 بهمن که اسلامیون به قدرت رسیدند این روند و این دستور بوده. تجاوزهایی که در دهه 60 در زندانها به دختران و زنان شد اوج آن بود (دوران طلایی امام منظورم است که قرار بود به آن برگردیم) و البته پس از آن هم این روند ادامه داشت و در این دو سال اخیر هم این روند بازهم سرعت گرفت. به راستی چرا در حکومت های اسلامی تجاوز به زنان مخالف و با دستور حاکمان صورت می پذیرد و چرا شخصی خود را صاحب این حق می داند که به یک زن یا دختری که مخالف اوست تجاوز کند؟
نکته جالب این است که بدون استثنا همه بانوانی که پس از تجاوزها به هر گونه توانستند از زندانهای جمهوری اسلامی خلاص شوند یک چیز را گفتند و آن این است که متجاوزان پیش از تجاوز از خدا می خواستند که این عمل را از آنها بپذیرد.
این نکته بیانگر آن است که این عمل از سوی آنها عملی درست است که خداوند تبارک و تعالی از انجام این عمل از سوی سربازان اسلام شادمان می شود.
کسانی که قرآن و همچنین تاریخ صدر اسلام را خوانده باشند می دانند که خود پایه گزار اسلام چنین دستوری هم در کتاب به اصطلاح آسمانی اش داده و هم در عملکرد خود که از آن با نام سنت یاد می شود انجام این کار مشاهده می شود.
من تنها به دو نمونه در این زمینه اشاره می کنم و دوستانی که کمی مطالعه کرده باشند می دانند نمونه ها در این زمینه بسیار بسیار زیاد است.
من به یک نمونه از آیات قرآن و یک ماجرای تاریخی اشاره ای گذرا می کنم تا دوستان ببینند که ریشه در کجاست.
کافی است آیه 24 سوره نساء را بخوانیم. ترجمه آیه این چنین است:

و زنان شوهردار [نيز بر شما حرام شده است] به استثناى زنانى كه مالك آنان شده‏ايد [اين] فريضه الهى است كه بر شما مقرر گرديده است و غير از اين [زنان نامبرده] براى شما حلال است كه [زنان ديگر را] به وسيله اموال خود طلب كنيد در صورتى كه پاكدامن باشيد و زناكار نباشيد و زنانى را كه متعه كرده‏ايد مهرشان را به عنوان فريضه‏اى به آنان بدهيد و بر شما گناهى نيست كه پس از مقرر با يكديگر توافق كنيد مسلما خداوند داناى حكيم است.

حال به نمونه تاریخی می رسیم.

نمونه تاریخی ماجرای صفیه زن یهودی است که زمانی که پدر و همسرش به دستور خاتم الانبیا محمد مصطفی و به دست شاه شاهان و مرد مردان سر بریده می شوند محمد با دیدن او از او خوشش می آید و او را در میان غنائم تقسیمی از آن جنگ برای خود بر می دارد و همان شب هم بدون صبر کردن صد روزه که از قوانین خود قرآن است به او تجاوز می کند.

اسناد تاریخی در نوشته های معتبر تاریخ اسلام وجود دارد و چیزی نیست که اساسا قابل انکار باشد و انکارش دقیقا ماله کشی آخوندی است.

کسی که پیرو چنین آیین اهریمنی است کافی است در مغزش به این نتیجه برسد که می تواند به زنی که در برابرش است القاب ضد انسانی مانند کافر یا منافق یا ملحد و مرتد بدهد و آن زمان او بر طبق قرآن و سنت محمد مجوز هر کاری را دارد و به همین دلیل است که اسلام پتانسیل این را دارد که از هر پیرو خود یک جنایتکار و متجاوز بسازد.


رو در واسی دیگر نباید داشته باشیم. اینها حقایق تاریخی و قرآنی هستند که باید صاف و پوست کنده بیان شوند. مهم نیست که بیشتر ایرانیان مسلمانند. حتی یک درصد هم با تحقیق مسلمان نیستند. همگی چون در خانواده مسلمان به دنیا آمدند مسلمان شدند و اگر در خانواده مسیحی یا یهودی به دنیا می آمدند آن ادیان را به ارث می بردند.
ماله کشان حالا در بی بی سی و صدای آمریکا و رادیو فردا و این دست رسانه ها می نشینند و می گویند به اعتقادات مردم باید احترام گذاشت. به چه چیز این اعتقاداتی که پایه گزارش یک متجاوز بوده می توان احترام گذاشت؟
این اسلام است که مجوز تجاوز می دهد. حالا حاج خانم شیرین عبادی و مفتخواران کت و شلواری که یگانه ماموریتشان حفظ بیضه مبارک دین محمدی است. بگویند اسلام با حقوق بشر تضادی ندارد. کسی که خود قرآن را بخواند از شدت ضدیت با انسانیت بالا می آورد. ماله کشان و عمامه به سران هر مزخرفی می خواهند بگویند. در واقعیت این مانیفست توحش تغییری ایجاد نشده و نخواهد شد.

۲ نظر:

  1. درود بر شما، کاوه عزیز

    پاسخحذف
  2. باب جمع کن کاسه کوزتو کاسبی وا کردی واسه خودت!
    برو سایته گمنامیان اونم مثل تو همینارو نوشته برو جوابتونو اونجا دادم.
    کپی میگیرید از سایتایه همدیگه؟!

    پاسخحذف

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران