۱۳۹۰ خرداد ۹, دوشنبه

15 خرداد ارتجاعی ترین شورش تاریخ معاصر


چند روز دیگر چهل و هشتمین سالروز شورش ارتجاعی و احمقانه پانزده خرداد است که همه گروه ها و اشخاص اسلامیست و چپ و جبهه (ضد) ملی در آن شرکت کردند و از آن حمایت کردند و جالب این است که این گروه ها و احزاب و اشخاص هنوز هم روی آن حماقت خود پا فشاری می کنند.
اسطوره روشنفکری بسیاری از تحصیلکردگان ایران هم از این شورش ارتجاعی حمایت جانانه ای کرد و حضور فعالی در بسیج کردن شورشیان داشت. می دانید او کیست؟ مهدی بازرگان که برای بسیاری اسطوره آزادیخواهی است.
از جناح های مختلف اصلاحاتچی و اصولگرای جمهوری اسلامی احزاب و جبهه ها و شوارهای دو زاریشان که خود را ادامه دهنده راه جنایتکار بزرگ خمینی می دانند که انتظاری نمی رفته و نمی رود.
تعجب من همیشه از چپ ها و جبهه ملی بوده که چگونه این افراد و گروه ها که مدعیان انسانیت و حقوق زنان و آزادی بودند از این تظاهراتی که اعتراضش به حق رای و انتخاب شدن زنان و برچیده شدن نظام فئودالی و ارباب و رعیتی بوده حمایت کرده اند و هنوز هم با وقاحت تمام یا خود را به نفهمی زده اند که انگار اتفاقی نیفتاده یا به مانند آخوندها با پررویی تمام دفاع می کنند.
این شورش ارتجاعی نخستین تلاش آخوندها برای تشکیل حکومت آخوندی بود و به نتیجه می رسید و آخوندها پانزده سال زودتر به قدرت می رسیدند امروز سرزمین ما ایران احتمالا دست کمی از افغانستان در دوران طالبان نداشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران