۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۸, چهارشنبه

منبر صدای آمریکا و ماله کشی اسلامی


دیشب در برنامه افق صدای آمریکا درباره دولت احمدی نژاد و جن گیری و رمالی سخن گفته شد. مهمانان برنامه علی افشاری و محمد جواد اکبرین بودند و در بخشی هم سخنان احمد قابل در این زمینه پخش شد.
ویژگی و محتوای سخنان هر سه تن یک چیز بود.
چون در کتاب به اصطلاح مقدس اسلام بارها و بارها از جن و اجنه سخن گفته شده و سوره ای هم به نام جن در قرآن وجود دارد به قول معروف بسیار تابلو بود که بخواهند از اساس این مباحث را غیر اسلامی و ضد اسلامی معرفی کنند پس از راه معمول مسلمین یعنی ماله کشی یا همان تفسیر که اتفاقا بر اساس آیات همان قرآن کاملا ضد اسلامی است استفاده کردند و جن را یک مفهوم و نه یک موجود حقیقی و ملموس معرفی کردند و سپس گفتند هیچ نقشی در زندگی انسان ندارد و با این سخنان می خواستند هم از بار خرافی دینشان کم کنند و هم استفاده سیاسی ببرند از این تفسیرهای دو زاری.
ممکن است با این ماله کشی ها و تفسیرهای دو زاری بتوان سر مذهب زدگان ایران را کلاه گذاشت ولی کسی که قرآن را خودش با خرد و اندیشه خوانده باشد می داند که در قرآن در چندین آیه مختلف از قدرت اجنه سخن رانده شده که مشهور ترین داستانش ماجرای جنگ بدر است که خود قرآن می گوید لشگری از اجنه و فرشتگان آمدند.
سخنانی از این دست را دو هفته پیش محسن سازگار هم در منبر صدای آمریکا گفت.
به راستی چرا رسانه هایی مانند بی بی سی و صدای آمریکا زمانیکه می خواهند پیرامون چنین موضوعاتی برنامه اجرا کنند از یک اندیشمند و نویسنده مخالف اسلام دعوت نمی کنند و تریبون خود را صد در صد در اختیار ماله کشان اسلامی قرار می دهند؟ ما ایرانیان خوشبختانه در دو سه دهه اخیر نویسندگان و سخنوران بسیار آگاه در این زمینه کم نداشتیم ولی نباید تریبون به آنها داده شود بلکه تریبون باید در اختیار مفسرین یا بهتر است بگویم ماله کشان باشد تا گندی را احمدی نژاد بر قامت اسلام می زند بتوانند پاک کنند دلیل این امر هم مشخص است زیرا کشورهایی که بودجه این رسانه ها را می دهند از مذهبی بودن مردم ایران نهایت استفاده را می برند و با استفاده از مذهب از ایرانی سواری می گیرند و هیچگاه هم نمی خواهند که مردم ایران از حقایق امور آگاه شوند زیرا به اسلام نیاز دارند تا هر زمان که منافعشان در خطر افتاد از آن در جهت حفظ منافعشان استفاده کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیش از کامنت گذاشتن به نکات زیر توجه کنید :

1 - برای خود یک نام برگزینید و به گونه ناشناس کامنت نگذارید.
2 - داوری شما درباره من برای من ارزشی ندارد. پس آن را پیش خود نگه دارید.
3 - دشنام و اتهام بی سند به من و سایر نظر دهندگان ممنوع است.
4 - کامنت زیر هر پست باید در ارتباط با موضوع آن پست باشد.
در صورت رعایت نکردن هر یک از نکات بالا کامنت شما حذف خواهد شد.

پیروز باشید. پاینده ایران